Gå til innhold

føler meg hoppa på!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Fy flaten, hadde noen sagt det til meg så hadde jeg blitt sint.

Vi er i samme situasjon og har allerede vært igjennom et mislykket forsøk. Vi valgte å ikke fortelle noen det pga vi ikke viste hva slags reaksjon vi ville få.

Jeg vet ikke om jeg hadde kalt henne venninne etter dette.

Jeg kjenner jeg ble sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Å, det var forferdelig å si noe slikt synes jeg. Vet jo hvor mye den minste lille ubetenksomme kommentar kan såre når man er i en vanskelig situasjon. Denne gikk langt utover hva som kan kalles ubetenksomt. Håper det går litt bedre nå.

Å være ufrivillig barnløs er jo heller ikke noe som skyldes den ene eller den andre parten i et forhold. Det er jo en utfordring som angår begge og som krever at man gir hverandre støtte. Som en annen sa, du ville vel ikke gått fra mannen din hvis det var hos ham det medisinske problemet lå? Folk som mener man bør forkaste partneren sin av en slik årsak kan nok ikke vite hva kjærlighet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det verste jeg har hørt! :o

Mente hun det virkelig seriøst?! Jeg har faktisk vanskelig for å tro at et normalt intelligent voksent menneske kan si noe slikt utenom som en teit spøk...

Men en slutter nok aldri å bli forundret over unormalt dumme mennesker...

Som de andre sier(om det var ment seriøst) så ville jeg hevet meg over det og holdt meg borte fra henne i all fremtid, eller også fristende, virkelig satt henne på plass ved første anledning...

At det går an!

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Herreguuuuud!

Jeg er selv verpesjuk, og stadig innom og lusker litt i krokene her mens jeg venter på at det skal bli min tur til å kaste pillene.Og jeg blir dypt og inderlig sjokkert over hva enkelte får seg til å si! Denne dama du nevner fortjener jo all din sympati og medlidenhet...Hun er jo et merkelig medisinsk tilfelle ettersom hun snakker,spiser og går. For hun er jo åpenbart totalt hjernedød! En dårlig trøst kanskje, men en deilig liten ond tanke å styrke seg på neste gang du ser henne:

Hun kan aldri sendes på EEG, de hadde straks ringt patologen og sagt at denne hører til hos dere!

Fy flate at det går an! Håper du blir bokser og hu punchingball i neste liv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...