Gå til innhold

føler meg hoppa på!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest becca ikke pålogget

Enkelte folk tråkker på en, mens andre tar sats og hopper!!!

Jeg er så frustrert at jeg nesten griner!!!!!!!!! I dag snakka jeg med noen venner av oss og de lurte på om ikke vi skulle ha babyer snart.. Jeg svarte som jeg har manna meg opp til "vi kan nok ikke få barn på den vanelige måten" Og da kommer det fra ho: At han gadd å gifte seg med deg!

Hun kunne jo ha slått meg i magen i steden for!!

Så her sitter jeg, får ikke sove og har kjempe dårlig samvittighet.. Vet jo at mannen min er det perfkte pappa-enmnet, men jeg kan ikke gi han barn.. :cry:

Måtte bare få det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ærlig talt! En slik kommentar hadde faktisk fortjent noe så drastisk som en ørefik tilbake!

Jeg forstår det må gjøre veldig vondt å høre slikt, men prøv å hev deg over den slags kommentarer, tenk at det rett og slett er snakk om et dumt menneske! '

Husk, mannen din giftet seg ikke med deg for å få et barn, han giftet seg med deg fordi det er du han elsker og fordi du er den personen han ønsker å leve resten av livet sitt med! Med eller uten barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei hurpe! :evil:

Jeg hadde gitt henne en midt på trynet. Skjønner ikke at det går an å si sånt til folk. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er rett og slett bare mindre lur!!! Det går bare ikke an å si noe sånt.

Får håpe du ikke har så allt for mye å gjøre med dette mennesket sånn til daglig.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:evil: Er det mulig å være så lite sensitiv :o

Dette er jo ikke din skyld- ikke ha dårlig sammvitighet. Du hadde vel ikke gått fra mannen din hvis problemet lå hos han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kajsa-krabat

:o :o :o :o :evil:

Var dette en venninne av deg?????? Jeg blir stadig overrasket over folks manglende evne til sympati!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan da ikke være en venn??? :o

Håper ihvertfall ikke hun fortsatt er det...

Jeg er helt sjokkert :sjokk:

:trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er det virkelig mulig å komme med ein slik kommentar!?!

Lurer på korleis hena forhold er til mannen, og kvifor dei er sammen? Neppe av kjærlighet!!

Sender deg ein stor klem, husk at du ikkje er aleine :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o

Er det mulig?

Dette er ikke ekte venner.

Her har du en trøste klem :klem:.

Klem Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Jeg finner ikke ord!!! :frustrert:

Jeg har vært borti mange ekle kommentarer, både om dette og andre ting, men vet du; denne tar nok kaka!

Herregud - hva gjør man med sånne folk som er totalt blottet for sympati og empati og gud-vet-hva-pati!? :sinna:

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HVA???? :sinna: :o Det er nesten så jeg tror det ikke er sant.

Makan til kommentar. Nei dette må du bare heve deg over (selv om det sikkert ikke er så lett). Hun derre er ikke verdt det!

Kan bli så sint....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke gråt. Hun er dust, du har en utfordring du deler med mange andre par og kvinner.

Jeg hadde giftet meg selv om jeg visste at mannen min ikke kunne få barn. Et ekteskap er jo mer enn eggdonasjon/sæddonasjon!

Lykke til med ekteskapet og med alternative måter å få barn på (evnt. å leve et lykkelig liv uten barn).

Og så håper jeg at du ved neste sånn dumme kommentar fra den dama at du sier i fra. Har selv faktisk svart på duste kommentarer på denne måten "Hva er det du sier?!?!?!" Folk blir helt lamslåtte av at man reagerer behørig i forhold til uttalelsen. Flere må si i fra når folk er duste/frekke, så får disse folka lære seg å holde kjeft. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å svare på sånne kommentarer. man blir jo helt satt ut. Selvsagt kommer man på en masse lurt i etterkant som hadde klint henne opptil veggen... som at "ja, jeg har nå i hvert fall empati" eller "i motsetning til deg, er jeg i hvert fall et hyggelig menneske" eller noe i den duren...

Men uansett - ikke spill en tåre over henne, hun er ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ofte jeg hever øyenbrynene over noe jeg leser her på KG, folk gjør og sier så mye rart, men det der er noe av det mest ubetenksomme og frekkeste jeg har hørt....

Som de andre sier- prøv å hev deg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...