Gå til innhold

Jeg er lei sexlivet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunn 1: Jeg må alltid være den som tar intiativ til å ha sex. Det plager meg, jeg får aldri den følelsen av at han vil ha meg - Det er mer at jeg da gir han den følelsen, hvis dere skjønner... Det oppleves som vondt, for alle vil jo føle at den man er sammen med vil ha sex med deg - at partneren så kan være den som bare mååå ha sex med deg?

Grunn 2: Han vil ha 1 stilling, alltid samme sex stilling... jeg har prøvd å si ifra, enten så spør jeg eller så prøver jeg bare å bytte stilling å da virker det som han bare blir irritert/oppgitt .. og han bytter da heler ikke stilling og kjører bare på i den ene stillinga fordi det er så "godt for han"....

Grunn 3: Jeg opplever aldri at han tar skikkelig på meg før vi har sex. Han vil bare at jeg skal suge han, og pirre han opp før selve sexen, mens jeg...? Nei... Jeg trodde gutter tente på å ta på jenta? Feks ta på puppene, ta på oss der nede..? Exen min likte det, så savner det veldig...

Uff høres det ut som jeg bare klager over ingenting her, eller har jeg virkelig grunn til å si at ja, jeg er lei det sexlivet jeg å typen har..? Av og til tenker jeg, er jeg for kravstor? ... Men jeg føler ikke jeg er det, mer føler jeg at typen min er egoistisk og ikke er like interessert i at sexen skal være god for meg også..

- Jente 23



Anonymous poster hash: cdcf1...11c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke akkuratt et sexliv en drømmer om det der. Har du forsøkt å prate med han om dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig ego ut ja. Rart han ikke har skjønt at om du blir hisset opp så blir det faktisk bedre for han også.

Hadde en eks som holdt på sånn, kjedelige greier.

Anonymous poster hash: 1742f...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Og da har vi så langt kommet fram til at han er EGOISTISK dere!

Hva vil så skje videre?

Vil hun klare og forandre han eller vil han forbli en egoist?

Snakk med han, hvis han skjerper seg; fint.

Hvis ikke der er døren.

Egoisme eksisterer aldri alene på et felt, hvis han er så ille på et område så er han det garantert på flere også og i min bok da ikke noe og samle på.

Men det er fortsatt håp! Vi får krysse fingrene for at han forandrer seg etter en dyp samtale!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres skikkelig bedritent ut. Jeg hadde ikke gidda.



Anonymous poster hash: df2f3...491
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest earthquake

Hadde ikke orket å ha sex i det hele tatt om jeg ikke fikk noe som helst ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn 1: Jeg må alltid være den som tar intiativ til å ha sex. Det plager meg, jeg får aldri den følelsen av at han vil ha meg - Det er mer at jeg da gir han den følelsen, hvis dere skjønner... Det oppleves som vondt, for alle vil jo føle at den man er sammen med vil ha sex med deg - at partneren så kan være den som bare mååå ha sex med deg?

Grunn 2: Han vil ha 1 stilling, alltid samme sex stilling... jeg har prøvd å si ifra, enten så spør jeg eller så prøver jeg bare å bytte stilling å da virker det som han bare blir irritert/oppgitt .. og han bytter da heler ikke stilling og kjører bare på i den ene stillinga fordi det er så "godt for han"....

Grunn 3: Jeg opplever aldri at han tar skikkelig på meg før vi har sex. Han vil bare at jeg skal suge han, og pirre han opp før selve sexen, mens jeg...? Nei... Jeg trodde gutter tente på å ta på jenta? Feks ta på puppene, ta på oss der nede..? Exen min likte det, så savner det veldig...

Uff høres det ut som jeg bare klager over ingenting her, eller har jeg virkelig grunn til å si at ja, jeg er lei det sexlivet jeg å typen har..? Av og til tenker jeg, er jeg for kravstor? ... Men jeg føler ikke jeg er det, mer føler jeg at typen min er egoistisk og ikke er like interessert i at sexen skal være god for meg også..

- Jente 23

Anonymous poster hash: cdcf1...11c

Selvfølgelig kan man være litt missfornøyd med slike ting.

1. Når han tidligere tok initiativ, fikk han som regel utslag for det? Kan det hende at han har erfart at det er best å vente på at du gjør det?

2. Kan du prøve å innlede litt mer lek i sex'en? Prøv bind forran øynene, skuespill og den slags. Kanskje det kan føre dere videre til å ha litt ny og spennende sex med forskjellige stillinger og settinger. Sex kun i senga vil jo ende opp med å bli en vane vil jeg tru, så prøve i soffaen, på terassen osv der man tvinges til å bruke andre stillinger for å få det til.

3. Jeg liker å ta på når som helst jeg, kun for teasingens skyld. Og med det så blir det jo også naturlig at dette fortsetter når man har sex. Tar dere på hverandre kun når dere har sex? Tar du litt på han uoppfordret når han ser på TV og slikt f.eks? Rett og slett bare gjøre det til en vane at slik fysisk kontakt faller seg naturlig inn hos begge.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har vi så langt kommet fram til at han er EGOISTISK dere!

Hva vil så skje videre?

Vil hun klare og forandre han eller vil han forbli en egoist?

Snakk med han, hvis han skjerper seg; fint.

Hvis ikke der er døren.

Egoisme eksisterer aldri alene på et felt, hvis han er så ille på et område så er han det garantert på flere også og i min bok da ikke noe og samle på.

Men det er fortsatt håp! Vi får krysse fingrene for at han forandrer seg etter en dyp samtale!

Trådstarter her

Jeg opplever også på andre områder at han er egoistisk. For eksempel. jeg kan ofte finne på å kjøpe noe i butikken som vi begge har lyst på, noe godt, også spiser han opp alt - og det kan virke som om han ikke engang har tenkt tanken om at jeg også hadde hatt lyst på noe av det....

Kanskje et teit eksempel, men på mange måter syns jeg han både er ego og likegyldig.

I går kveld tok jeg det opp med han, det som plager meg angående sexlivet vårt, hva skjedde da? Nei ta begynte han å ta på seg selv og ville bare sprute på meg for å "bevise at han syns jeg var fin for han", men igjen så dreit han fullstendig i at jeg har behov jeg også ..... Hva er det som feiler han?!

Anonymous poster hash: cdcf1...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Trådstarter her

Jeg opplever også på andre områder at han er egoistisk. For eksempel. jeg kan ofte finne på å kjøpe noe i butikken som vi begge har lyst på, noe godt, også spiser han opp alt - og det kan virke som om han ikke engang har tenkt tanken om at jeg også hadde hatt lyst på noe av det....

Kanskje et teit eksempel, men på mange måter syns jeg han både er ego og likegyldig.

I går kveld tok jeg det opp med han, det som plager meg angående sexlivet vårt, hva skjedde da? Nei ta begynte han å ta på seg selv og ville bare sprute på meg for å "bevise at han syns jeg var fin for han", men igjen så dreit han fullstendig i at jeg har behov jeg også ..... Hva er det som feiler han?!

Anonymous poster hash: cdcf1...11c

Hvordan skal jeg si det her.

Han virker ikke bare som en egoist men også som en dust.

Tror du vet hva du må gjøre. :laugh:

edit: og for guds skyld ikke gi han steikepanna når han sover! Mente at du burde dumpe han, haha.

Endret av Malanthor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere være sammen? :vetikke:

Det er helt og holdent legitimt å være misfornøyd med sexlivet og være vokal rundt det. Uavhengig om du er mann eller kvinne....mener noen noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Trådstarter her

Jeg opplever også på andre områder at han er egoistisk. For eksempel. jeg kan ofte finne på å kjøpe noe i butikken som vi begge har lyst på, noe godt, også spiser han opp alt - og det kan virke som om han ikke engang har tenkt tanken om at jeg også hadde hatt lyst på noe av det....

Kanskje et teit eksempel, men på mange måter syns jeg han både er ego og likegyldig.

I går kveld tok jeg det opp med han, det som plager meg angående sexlivet vårt, hva skjedde da? Nei ta begynte han å ta på seg selv og ville bare sprute på meg for å "bevise at han syns jeg var fin for han", men igjen så dreit han fullstendig i at jeg har behov jeg også ..... Hva er det som feiler han?!

Anonymous poster hash: cdcf1...11c

I alle dager...

Nei, ikke vet jeg hva som feiler denne karen, men det er da ikke normalt tenker jeg.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Når utgangspunktet er som verst, er sjansen for å oppnå gode resultater best !

Kanskje du skal bruke kvinnelist ? Leke og lure ham til gode seksuelle opplevelser som er bra for dere begge ?

Ta fra ham kontrollen. Bind ham fast og vis ham hvordan det gjøres. Visk frekke ting i øret hans mens han en bundet, ting som du skal gjøre med ham en annen gang. Dersom du mater ham slik, erter og lurer på en god måte, så kommer han snart til å ikke tenke på annet. Da får du plutselig den sexen du drømmer om.

Utgangspunktet er at han er ellers et menneske du har lyst å være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når utgangspunktet er som verst, er sjansen for å oppnå gode resultater best !

Kanskje du skal bruke kvinnelist ? Leke og lure ham til gode seksuelle opplevelser som er bra for dere begge ?

Ta fra ham kontrollen. Bind ham fast og vis ham hvordan det gjøres. Visk frekke ting i øret hans mens han en bundet, ting som du skal gjøre med ham en annen gang. Dersom du mater ham slik, erter og lurer på en god måte, så kommer han snart til å ikke tenke på annet. Da får du plutselig den sexen du drømmer om.

Utgangspunktet er at han er ellers et menneske du har lyst å være sammen med.

Men har man lyst å være sammen med en komplett idiot, da?

Alternativet er jo å være sammen med en oppegående fyr som får en til å komme så hardt og intenst at det føles som julaften&nyttårsaften på en gang ;)

Anonymous poster hash: 25699...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Men har man lyst å være sammen med en komplett idiot, da?

Alternativet er jo å være sammen med en oppegående fyr som får en til å komme så hardt og intenst at det føles som julaften&nyttårsaften på en gang ;)

Anonymous poster hash: 25699...b4f

Ts hadde muligens ikke postet et innlegg om at hun vil forbedre sexlivet sitt dersom den egentlige agendaen var å dumpe ham. Hun sier lite om hvordan han er ellers. Kanskje han er veldig snill og grei, men fungerer bare ikke i sengen ? Det vet vel ts mer om.

Ts, hva syns du ? Hvor mye vil du investere i kjæresten din? Er han grei ellers ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry, men han virker til å være en psykopat samt at han er mildt tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ikke noe om att det har vert sånn hele tiden eller blitt sånn i det siste ?

Menn er ikke programert til å ha sosial sex.

De er programert til å få flerst mulig jenter på tjukken.

Akkurat som dyr og busker, ingen forskjell.

Derfor vil de miste interessen etter kanskje ett års tid. Etter så lang tid skal partneren ha blitt på tjukken i naturens øyne, så da er det mest hensiktsmessig for naturen om han går til neste.

I ett moderne ekteskap eller samboerskap må dette undertrykkes og gjøres om på. Mange menn klarer det med ulike teknikker og slikt, men mange gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts hadde muligens ikke postet et innlegg om at hun vil forbedre sexlivet sitt dersom den egentlige agendaen var å dumpe ham. Hun sier lite om hvordan han er ellers. Kanskje han er veldig snill og grei, men fungerer bare ikke i sengen ? Det vet vel ts mer om.

Ts, hva syns du ? Hvor mye vil du investere i kjæresten din? Er han grei ellers ?

Men synes du helt ærlig han her virker som noe å samle på?

Sjenert i senga/uerfaren; helt OK, kan fint endres på en god måte

Egoist og totalt manglende sosiale antenner, samt respektløs oppførsel- nei.

Det sier noe om fyren ellers og.

Anonymous poster hash: 25699...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...