Lutetium 71 Skrevet 10. mai 2014 #1 Del Skrevet 10. mai 2014 ..jeg er trøtt. (Vet ikke helt hvor jeg vil hen med denne tråden, men det var det jeg kom på. Så får vi se.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 11. mai 2014 #2 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Jeg er uopplagt, og for andre så er det ikke opplagt hvorfor jeg er uopplagt. Endret 11. mai 2014 av ___ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 11. mai 2014 #3 Del Skrevet 11. mai 2014 I tillegg så skulle buksene mine vært lagt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 11. mai 2014 #4 Del Skrevet 11. mai 2014 I lekebutikker bør man helst ikke betale med småpenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2014 I lekebutikker bør man helst ikke betale med småpenger Hvorfor akkurat ikke i lekebutikker? Etter min mening bør man ikke betale med småpenger i noen kasse, men heller bruke dem på parkeringsautomater, handlevogner, eller rett og slett bare rote dem bort i bilens hanskerom, eller roteskuffa på kjøkkenet om man ikke har bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. mai 2014 #6 Del Skrevet 11. mai 2014 I tillegg så skulle buksene mine vært lagt opp er du mann eller dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mai 2014 er du mann eller dame? Til og med kvinner kan få lov å gå med bukser nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. mai 2014 #8 Del Skrevet 11. mai 2014 Til og med kvinner kan få lov å gå med bukser nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 13. mai 2014 #9 Del Skrevet 13. mai 2014 Hvorfor akkurat ikke i lekebutikker? Etter min mening bør man ikke betale med småpenger i noen kasse, men heller bruke dem på parkeringsautomater, handlevogner, eller rett og slett bare rote dem bort i bilens hanskerom, eller roteskuffa på kjøkkenet om man ikke har bil. Ok. Jeg bruker å betale med mynter i butikker som har myntinnkastapparat, og noen ekspeditører er også glade for å få vekslepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candace Skrevet 13. mai 2014 #10 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg har spist for mye sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 13. mai 2014 #11 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg har spist for mye sjokolade Det gjorde jeg også en gang og da ble jeg svært uopplagt og måtte bare slepe meg i seng der jeg segnet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaizerr Skrevet 13. mai 2014 #12 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg spiser eple nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg spiser eple nå Spiser du en god middag på siden blir du trøtt og uopplagt også. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå