Gå til innhold

På hvilken side man en oppegående sexvenn?


Tenker86

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg har vært innom et par sjekkesider, men synes det er vanskelig å finne en oppegående, moden og seriøs kvinne (35-60) som jeg også kan ha det fint på soverommet med. Synes at det er endel useriøse og "spesielle" der ute, og siden jeg er en, ifølge andre, pen og relativt oppegående mann så håper jeg at jeg kan ha ihvertfall noen ønsker og "krav" selv og håper minst å finne en dame med bena på jorden som også kan føre en samtale.

Hvilke sider har dere funnet sengepartnere på? Er det noe jeg kanskje gjør feil som jeg kan endre på? Stiller jeg kanskje for mange krav?

Takk for tips og hjelp. Hilsen Christopher fra Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På typiske sjekkesider og sexsider har du nok for høye krav ja, det ER mye stusselig der ute.

Men om du er født i 86 slik du muligens antyder så kan det og tenkes at kvinner i den aldersgruppen som er seriøse og oppegående foretrekker noe eldre menn og ikke ser deg som interessant :)

Jeg er i tidlig 30år og hadde nok ikke vurdert en på alder med lillebroren min med det første- det hadde i så fall vært et særdeles sjeldent unntak.

Anonymous poster hash: bfd54...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill:) Ja, har merket at det er endel rart, ikke bare blant menn (som det kan gis inntrykk av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...