Gå til innhold

Størrelsen har mye å si på fitta!


Gjest Leo Nardo

Anbefalte innlegg

Gjest Leo Nardo

God kveld, kvinner og menn.

Med en lengde som er to standardavvik over gjennomsnittet og en tykkelse som ligger marginalt over snittet, opplever jeg at de aller fleste vaginaer strammer bra og fungerer fint for formålet. Noen har til og med vært i strammeste laget.

Men det er ikke til å stikke under en stol at enkelte vaginaer er ekstremt slakke og store. Det er omtrent som å dyppe penis i en bøtte med lunkent vann. Varmt og godt, men man kjenner ingenting, så sant man ikke fysisk tar tak på utsiden og strammer til. Har faktisk måtte latet som jeg har fått orgasme i flere situasjoner bare for å bli ferdig.

Så ja, størrelsen har mye å si på fitta!

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor fortsetter folk å lage disse trådene egentlig?

Både om bollemus, tissefanter og pupper...

Hvorfor? :klo:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter folk å lage disse trådene egentlig?

Både om bollemus, tissefanter og pupper...

Hvorfor? :klo:

Samme lurer jeg på...

Anonymous poster hash: e3112...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter folk å lage disse trådene egentlig?

Både om bollemus, tissefanter og pupper...

Hvorfor? :klo:

Jeg tror det startet som en slags parodi på den første tråden, men hvorfor man fortsetter å opprette dem det skjønner ikke jeg heller. Det er liksom ikke sååå morsomt femte gangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag kveld = de som sitter hjemme og aldri får faktisk får seg noe fitte, må opprette trolletråder om..nettopp,fitte.



Anonymous poster hash: 44296...172
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fortsetter folk å lage disse trådene egentlig?

Både om bollemus, tissefanter og pupper...

Hvorfor? :klo:

Mann med liten tiss leser tråd hvor en ubetydelig person sier hun ikke liker mindre pølser, blir snurt og lager tråd om små pupper. Flatbrystet jente blir snurt og lager tråd om små tisser. Annen mann med micropenis blir vonbroten og lager en tråd om store volleyballhallvaginaer som hevn. Samtidig sitter han og fniser over sitt morsomme påfunn, venter spent på plusser fra de som synes han er en liten skøyer. Som et barn vil han ha stjerne i boken, samtidig som han tar hevn på de tilfeldige personene her inne som ikke hadde godkjent tissetassen hans.

Og slik fortsetter det i det uendelige.

Anonymous poster hash: e47fe...7f5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

God kveld, kvinner og menn.

Med en lengde som er to standardavvik over gjennomsnittet og en tykkelse som ligger marginalt over snittet, opplever jeg at de aller fleste vaginaer strammer bra og fungerer fint for formålet. Noen har til og med vært i strammeste laget.

Men det er ikke til å stikke under en stol at enkelte vaginaer er ekstremt slakke og store. Det er omtrent som å dyppe penis i en bøtte med lunkent vann. Varmt og godt, men man kjenner ingenting, så sant man ikke fysisk tar tak på utsiden og strammer til. Har faktisk måtte latet som jeg har fått orgasme i flere situasjoner bare for å bli ferdig.

Så ja, størrelsen har mye å si på fitta!

:)

Herre min hatt...det er fantastisk hvor idiot innlegg man kan finne på kvinneguiden av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Tipper de som har svart hittil er seksuelt frustrerte og slappe. Heldigvis finnes det en løsning, kvinner.

Ha en fin lørdag her inne på Kvinneguiden! Checking out.

:)

haters-gonna-hate.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, kvinner og menn.

Med en lengde som er to standardavvik over gjennomsnittet og en tykkelse som ligger marginalt over snittet, opplever jeg at de aller fleste vaginaer strammer bra og fungerer fint for formålet. Noen har til og med vært i strammeste laget.

Men det er ikke til å stikke under en stol at enkelte vaginaer er ekstremt slakke og store. Det er omtrent som å dyppe penis i en bøtte med lunkent vann. Varmt og godt, men man kjenner ingenting, så sant man ikke fysisk tar tak på utsiden og strammer til. Har faktisk måtte latet som jeg har fått orgasme i flere situasjoner bare for å bli ferdig.

Så ja, størrelsen har mye å si på fitta!

:)

Mange kvinner med VIDE fitter...slutter å ha sex med menn...nettopp forde de er vide...

Er ikke vits for dem heller-å ha sex med menn.Når de er så vide....at dere kjennes ut som fyrstikker alle sammen.

Konsekvensen er at menn må kjøpe prostiuerte eller jakte på 15-20 år yngre kvinner.

Som ikke har født enda...

Dere har noe å gled dere til menn : ) Skikkelig bra mus....vil bli som å lete etter nåla i høyet....i fremtiden for dere : ) Glad jeg er KVINNE og slipper det.Kvinne med stram mus slipper sånne problemer.Alle menn er jo deilige : )

Anonymous poster hash: 4e003...010

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses... Her er det en kar har kjennskap til statestikk og mattematiske uttrykk. ;)



Anonymous poster hash: deedd...254
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor folk mener dette er en trolletråd? :P

Det er jo sant det TS skriver?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er noe veldig rart/galt med hun på det nederste bildet. Trodde alle fitter så omtrent ut som det øverste når leppene var samlet - utenom lengden på kjønnsleppene da.

Men uansett - kommentar til TS. Ja, man får vel finne seg en dame som passer sin egen penis. Men trodde den måtte være veldig liten dersom man ikke klarer å kjenne noe/komme inni damen. Jaja. Hva vet vel jeg.

Det tenkte jeg også :P Det kan jo godt hende at hun på det øverste bildet er veldig slapp/vid. Selve åpningen viser vel ikke hvordan det er på innsiden?

Kanskje hun på det nederste bildet nettopp har blitt penetrert eller noe? :P Ser ikke så hygienisk ut å ha den store åpningen 24/7.

Tenk om man sover truseløs i en seng med midd? :fnise: Kanskje de kryper inn i varmen og legger egg? Øøh

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

God kveld, kvinner og menn.

Med en lengde som er to standardavvik over gjennomsnittet og en tykkelse som ligger marginalt over snittet, opplever jeg at de aller fleste vaginaer strammer bra og fungerer fint for formålet. Noen har til og med vært i strammeste laget.

Men det er ikke til å stikke under en stol at enkelte vaginaer er ekstremt slakke og store. Det er omtrent som å dyppe penis i en bøtte med lunkent vann. Varmt og godt, men man kjenner ingenting, så sant man ikke fysisk tar tak på utsiden og strammer til. Har faktisk måtte latet som jeg har fått orgasme i flere situasjoner bare for å bli ferdig.

Så ja, størrelsen har mye å si på fitta!

:)

Så hva foreslår du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen liker fisting, De tenner på vide hull, så blir noe på disse også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Jeg tror du har rett TS. Det er ei svær fitte på jobb. Vi på avdelingen er ganske sikre på at hun ikke har noe bra sexliv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter folk å lage disse trådene egentlig?

Både om bollemus, tissefanter og pupper...

Hvorfor? :klo:

Kanskje fordi dette er seksualitets-forumet? ;)

Anonymous poster hash: a9386...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så greit å være for trang heller, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: f8ade...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...