Gå til innhold

Plutselig veldig aktiv baby i magen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er gravid i uke 25 og har kjent spark daglig siden uke 18, noen ganger sterke andre ganger svakere. Har vært mest aktiv på kveldstid og når jeg skal sove.

Idag har babyen vært ekstremt aktiv og har turnet mye. Har ikke spist noe siden klokken 16, bare drukket litt vann hvis det har noen betydning. Nå sparker det så mye at jeg er helt uvel :( Holder på å kaste opp av all bevegelsen i magen.

Kan det være noe galt? Har lest at man skal kontakte føden hvis det blir endring i aktiviteten til babyen, men gjelder det når det blir mer aktivitet også?

Kan det være noe galt?

Anonymous poster hash: 4d2e1...51d
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du hoppe opp og ned eller noe? Slik at babyen kanskje tar et hint?

Anonymous poster hash: 8681a...91a
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er gravid i uke 25 og har kjent spark daglig siden uke 18, noen ganger sterke andre ganger svakere. Har vært mest aktiv på kveldstid og når jeg skal sove.

Idag har babyen vært ekstremt aktiv og har turnet mye. Har ikke spist noe siden klokken 16, bare drukket litt vann hvis det har noen betydning. Nå sparker det så mye at jeg er helt uvel :( Holder på å kaste opp av all bevegelsen i magen.

Kan det være noe galt? Har lest at man skal kontakte føden hvis det blir endring i aktiviteten til babyen, men gjelder det når det blir mer aktivitet også?

Kan det være noe galt?

Litt OT, men du burde iallefall få i deg mer enn bare litt vann på så mange timer når du er gravid.

Anonymous poster hash: e6edd...bf0

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
blomst12

Leste et svar fra ei jordmor en plass at det ikke kan bli "for mye" liv. Så er nok bare positivt. Har også opplevd svingninger i aktivitetsnivå fra dag til dag, noen dager er hun mer livlig enn andre dager!

Edit: Og du, burde du ikke spise snart?

Endret av blomst12
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg merket også at min blir mer aktiv når jeg er sulten -- sier er vel ifra at nå er det på tida å spise. :-P Jeg er i uke 24 nå. :)

Anonymous poster hash: f3382...460

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvorfor går du så lenge uten å spise? Er nok mer det som gjør deg kvlam, tror du ikke?

Anonymous poster hash: 5f251...b76
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor går du så lenge uten å spise? Er nok mer det som gjør deg kvlam, tror du ikke?

Anonymous poster hash: 5f251...b76

Spiste en ganske tung middag, så ble ikke sulten før ut på kvelden :)

TS

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Leste et svar fra ei jordmor en plass at det ikke kan bli "for mye" liv. Så er nok bare positivt. Har også opplevd svingninger i aktivitetsnivå fra dag til dag, noen dager er hun mer livlig enn andre dager!

Edit: Og du, burde du ikke spise snart?

Har lest det motsatte. Et fostet som har vondt, er syk eller stresset kan det bli veldig aktiv, vri seg i smerte ol. Men det høres ikke så ekstremt ut hos ts, og det er sjeldent at det blir så ille. Var veldig varierende aktivitet hos meg og.

Anonymous poster hash: 8cbd0...7a3

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...