Cid Skrevet mandag kl. 23:41 #18481 Skrevet mandag kl. 23:41 Beboer i borettslaget som klager over at man nå fremover vil måtte betale 150kr månedlig for å bruke vaskekjeller og hen synes det er dumt fordi hen visstnok bare vasker klær en gang i måneden 🤦♂️ 1
Cid Skrevet i går, 02:50 #18482 Skrevet i går, 02:50 (endret) Den intense fuglekvitringen utenfor nå Endret i går, 02:50 av Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:17 #18483 Skrevet i går, 03:17 Cid skrev (26 minutter siden): Den intense fuglekvitringen utenfor nå
Cid Skrevet i går, 03:36 #18484 Skrevet i går, 03:36 Når jeg ikke får muligheten til å hoppe over rulleteksten i spill 1
Titania Skrevet i går, 08:36 #18485 Skrevet i går, 08:36 At folk er dårlig på å gi beskjed når det er møter og ting må være klart. Hadde jeg visst at det var møte på morgenen i dag, hadde jeg satt på en ekstra oppvaskmaskin i går… 1
Titania Skrevet i går, 14:00 #18486 Skrevet i går, 14:00 Nets. Brukt godt over en time av arbeidsdagen på bare tull. 1
Titania Skrevet 1 time siden #18487 Skrevet 1 time siden Jeg vet det er en teit og tullete ting å irritere seg over, men: Når stedsnavn leses opp på typ holdeplasser og slik, og navnene leses/uttales feil. I nærheten her er et stopp som heter «Lækkert». Det uttales på bussen som «Lækert». Og så en video fra Vy om at de måtte lese inn nytt navn på stopp i forbindelse med ruta til Malmö. Men damen uttaler Varberg feil, det er lengre a 😶
sofie777 Skrevet 39 minutter siden #18488 Skrevet 39 minutter siden Titania skrev (34 minutter siden): Jeg vet det er en teit og tullete ting å irritere seg over, men: Når stedsnavn leses opp på typ holdeplasser og slik, og navnene leses/uttales feil. I nærheten her er et stopp som heter «Lækkert». Det uttales på bussen som «Lækert». Og så en video fra Vy om at de måtte lese inn nytt navn på stopp i forbindelse med ruta til Malmö. Men damen uttaler Varberg feil, det er lengre a 😶 Det var en skuespiller her i byen som tilbød seg å lese opp alle navnene på nytt, for det var så mye feil, men hun kunne ikke lage noe som bussene kunne bruke, for de hadde kjøpt et sted og hadde en kontrakt å oppfylle (eller var det AI/KI?). Busselskapet måtte skuffe skuespilleren. Selv jeg som ikke kommer fra byen, irriterer meg av og til.
Cid Skrevet 14 minutter siden #18489 Skrevet 14 minutter siden sofie777 skrev (24 minutter siden): Det var en skuespiller her i byen som tilbød seg å lese opp alle navnene på nytt, for det var så mye feil, men hun kunne ikke lage noe som bussene kunne bruke, for de hadde kjøpt et sted og hadde en kontrakt å oppfylle (eller var det AI/KI?). Busselskapet måtte skuffe skuespilleren. Selv jeg som ikke kommer fra byen, irriterer meg av og til. Kjent skuespiller?
Titania Skrevet 12 minutter siden #18490 Skrevet 12 minutter siden sofie777 skrev (23 minutter siden): Det var en skuespiller her i byen som tilbød seg å lese opp alle navnene på nytt, for det var så mye feil, men hun kunne ikke lage noe som bussene kunne bruke, for de hadde kjøpt et sted og hadde en kontrakt å oppfylle (eller var det AI/KI?). Busselskapet måtte skuffe skuespilleren. Selv jeg som ikke kommer fra byen, irriterer meg av og til. Typisk. På bussene her er det Østfold kollektiv som har ordnet det, og totalt sett er det jo helt ok, i hvertfall på bussene jeg tar. Men det er 14 stopp fra sentrum til meg, og på to av de er det både skrive- og uttalefeil på stedsnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå