Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sofie777 skrev (10 timer siden):

Forsinkelser! 

Håper du ikke bor mellom Oslo og Drammen et sted, der er det en haug forsinkelser på togene daglig😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann

Når kollegaer har hjemmekontor og bruker det til å ignorere deg når du skal sende dem arbeidsoppgaver eller spørre om de kan hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (1 minutt siden):

Når kollegaer har hjemmekontor og bruker det til å ignorere deg når du skal sende dem arbeidsoppgaver eller spørre om de kan hjelpe. 

Eller rett og slett ikke gjøre jobben sin😠

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BitterMann skrev (11 minutter siden):

Har dere ikke Teams? Kanskje du kan ta opp med leder at dere må være nøye med opptatt/ledig-markeringer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
34 minutter siden, Boetica said:

Har dere ikke Teams? Kanskje du kan ta opp med leder at dere må være nøye med opptatt/ledig-markeringer. 

Vi har Teams. Han jeg prøver å kontakte har ignorert meg hele denne uka. Så det er ikke sånn at han har ignorert meg noen timer hvor han kanskje satt i møte og ikke kunne svare.  Jeg burde selvsagt sagt ifra til sjefen, men det er fellesferie og alle andre utenom meg og denne kollegaen  har ferie. Lurer oppriktig på om han har valgt å bruke hjemmekontor som tidlig ferie. Han skal egentlig starte ferien etter denne uka. 

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (24 minutter siden):

Vi har Teams. Han jeg prøver å kontakte har ignorert meg hele denne uka. Så det er ikke sånn at han har ignorert meg noen timer hvor han kanskje satt i møte og ikke kunne svare.  Jeg burde selvsagt sagt ifra til sjefen, men det er fellesferie og alle andre utenom meg og denne kollegaen  har ferie. Lurer oppriktig på om han har valgt å bruke hjemmekontor som tidlig ferie. Han skal egentlig starte ferien etter denne uka. 

Det høres ikke ut som hjemmekontor fungerer så godt hos dere. Hvis manglende kollegaveiledning er et gjennomgående problem ville jeg tatt det opp med leder. Jobben stopper jo opp. Skjønner du blir irritert. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
19 minutter siden, Boetica said:

Det høres ikke ut som hjemmekontor fungerer så godt hos dere. Hvis manglende kollegaveiledning er et gjennomgående problem ville jeg tatt det opp med leder. Jobben stopper jo opp. Skjønner du blir irritert. 

Takk. Ja, dette er et gjennomgående problem. I utgangspunktet skal vi heller ikke ha hjemmekontor. Vi har det kun nå fordi alle utenom meg og han andre har ferie, og da stengte de like gjerne kontoret.  Skal prøve å huske å ta det opp med sjefen.

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

God idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (41 minutter siden):

Det høres ut som om han kan ha funnet på å bruke «hjemmekontor» som ekstraferie ja. Ta det opp med sjefen. Folk som bruker hjemmekontor til å sluntre unna arbeid er det verste som fins, hadde en sånn på min arbeidsplass og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
3 minutter siden, Entern said:

Det høres ut som om han kan ha funnet på å bruke «hjemmekontor» som ekstraferie ja. Ta det opp med sjefen. Folk som bruker hjemmekontor til å sluntre unna arbeid er det verste som fins, hadde en sånn på min arbeidsplass og.

Takk, misliker unnasluntrere. Er toppen av frekkhet etter min mening å gjemme seg for å slippe å gjøre arbeidsoppgaver på jobben.  Hjemmekontor blir gjemmekontor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BitterMann skrev (Akkurat nå):

Takk, misliker unnasluntrere. Er toppen av frekkhet etter min mening å gjemme seg for å slippe å gjøre arbeidsoppgaver på jobben.  Hjemmekontor blir gjemmekontor. 

Enig! Han på min arbeidsplass satt bare på hjemmekontor hele tiden, var ikke fysisk på arbeidsplassen hver måned en gang. Han var også lur på å få seg mer og mer udefinerbare arbeidsoppgaver han vel generelt ikke sendte rapporter om😵‍💫 forrige mellomleder hadde full tillit til han 😵‍💫 Et par måneder etter lederbyttet sluttet han på jobben…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
1 minutt siden, Entern said:

Enig! Han på min arbeidsplass satt bare på hjemmekontor hele tiden, var ikke fysisk på arbeidsplassen hver måned en gang. Han var også lur på å få seg mer og mer udefinerbare arbeidsoppgaver han vel generelt ikke sendte rapporter om😵‍💫 forrige mellomleder hadde full tillit til han 😵‍💫 Et par måneder etter lederbyttet sluttet han på jobben…

Selv hadde jeg en gang en butikkjobb hvor han som skulle holde butikken ryddig kun stemplet inn, dro hjem og kom tilbake når han skulle stemple ut. Enkelte eier ikke skam. Tok faktisk også lang tid for å få vedkommende sparket fordi sjefen var konfliktsky. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BitterMann skrev (3 minutter siden):

Selv hadde jeg en gang en butikkjobb hvor han som skulle holde butikken ryddig kun stemplet inn, dro hjem og kom tilbake når han skulle stemple ut. Enkelte eier ikke skam. Tok faktisk også lang tid for å få vedkommende sparket fordi sjefen var konfliktsky. 

Sånn er skikkelig kjipt for resten av oss 😞

Sjefen som godtok latskapen til unnasluntreren var forresten skikkelig hard på alt mulig småpirk på oss andre😖

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av det der er i rett og slett dårlig ledelse. Konfliktsky? Bytt jobb. Ikke alle trenger å være leder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 minutter siden):

Mye av det der er i rett og slett dårlig ledelse. Konfliktsky? Bytt jobb. Ikke alle trenger å være leder. 

Enig😊👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Naboer som borrer kl 8.04 når jeg har ferie 🤨

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 timer siden):

Naboer som borrer kl 8.04 når jeg har ferie 🤨

Irriterende når naboer pusset opp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...