Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

Nimbus2000
Posted (edited)

Folk som er helt uselvstendige. Type: Jeg fikk ny mobiltelefon av mannen til jul, men jeg kan ikke bruke den enda for han har ikke vist meg hvordan den fungerer.  Skjønner at ikke alle klarer alt, men må være lov å både prøve litt selv, sjekke bruksanvisningen eller google om man ikke får til noe. 

Edited by Nimbus2000

Fortsetter under...

smalls

At naboen bestemte seg for å sette på HØY musikk kl halv 2 i natt! 🙄 Var på nippet til å hamre på døren, men noen gjorde det før meg. Da skrudde han av. Hvorfor mener du det er greit å sette på høy dunk dunk musikk midt på natten?! Idiot 🙄

Mollie

Folk som alltid kommer for sent irriterer meg veldig! For en stund siden skulle jeg sitte på med en venninne til et selskap. Hun kom å hentet meg 40 min etter avtalt tid, slik at vi kom for sent i et middagsselskap. Hun er alltid sen, så jeg burde jo ha visst at det ville skje... 🙄 

smalls
1 time siden, Mollie skrev:

Folk som alltid kommer for sent irriterer meg veldig! For en stund siden skulle jeg sitte på med en venninne til et selskap. Hun kom å hentet meg 40 min etter avtalt tid, slik at vi kom for sent i et middagsselskap. Hun er alltid sen, så jeg burde jo ha visst at det ville skje... 🙄 

Jeg har funnet ut jeg bør komme 30 minutter senere til møteplassen, om personen alltid er treig og jeg slipper å vente i 30 minutter ekstra. Skal jeg bli hentet, så spør jeg om de kan komme kl 5 selv om jeg skal være der kl6. Da har vi litt tid å gå på

Men ja, fryktelig irriterende med de som aldri klarer å komme på tiden! Noen er bare dårlig på å beregne tid og tror de har SÅ god tid når de ikke har det

Jerry Lee

Sutrepikker som aldri blir ferdige med å gnåle om uvesentligheter.....

melatonin

Leiligheten min. :raven: og mye av situasjonen ellers i livet!

Annonse

Punhunter

Det er få ting så gjør meg mer sur enn når folk ikke hører etter!! 

Idag på jobb var det en kunde som spurte om vi hadde en vare inne.

Nei, det er vi dessverre tomme for.

Kunde: Åå? Har dere ikke noe mer bak? 

Nei, det er ikke noe -*blir avbrutt*

Kunde: Helt sikker på det?? 

JA FOR HELVETE!! :bond:

Puff

Jeg irriterer meg grønn over klassekontakten i klassen til mitt barn som har blitt maktsyk og deler ut krevende oppgaver til den h*n synes skal gjøre oppgavene. Ingen spørsmål, bare krav og sutring.

Ellers er det veldig irriterende med folk som viser 20 like bilder på IG av det kjedelige interiøret sitt med #interiørinspo #vakkerthjem o.l når stilen ikke er gjennomført.

Når jeg tenker meg om irriterer det meg også at folk limer opp quotes på veggene sine ala "elsk meg for alltid", "I dette huset er vi ekte...blablabla", eller "sweet dreams my love". Og de der "home" og "love" bokstavene som plasseres overalt. Gud bedre så slitsomt og stygt.

smalls

Barnslige mennesker som synes alt er ekkelt.  Ekkelt med mensen, trusebind, kjønnshår, ketchup, fisk, folk som dusjer annenhver dag, sår, svette, de som har kvise osv osv

Aragorn ll Elessar
Posted (edited)
15 minutter siden, smalls skrev:

Barnslige mennesker som synes alt er ekkelt.  Ekkelt med mensen, trusebind, kjønnshår, ketchup, fisk, folk som dusjer annenhver dag, sår, svette, de som har kvise osv osv

Hvorfor irriterer dette deg?

Med mindre man har en jobb hvor man svetter mye og blir skitten så er det ingen som lukter om de dusjer annehver dag. Det er også skadelig for huden og dusje vær dag.Science Suggests You Should Not Shower Every Day Anymore

Ingenting av det du skriver synes jeg er ekkelt, men og synes at ting er ekkelt har ikke noe med barnslighet å gjøre.

Edited by Aragorn ll Elessar

smalls
1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hvorfor irriterer dette deg?

Med mindre man har en jobb hvor man svetter mye og blir skitten så er det ingen som lukter om de dusjer annehver dag. Det er også skadelig for huden og dusje vær dag.Science Suggests You Should Not Shower Every Day Anymore

Ingenting av det du skriver synes jeg er ekkelt, men og synes at ting er ekkelt har ikke noe med barnslighet å gjøre.

Irriterer meg ikke direkte, men synes det er veldig teit. Jo, jeg synes faktisk det er barnslighet å synes helt normale ting er ekkelt. 

FrankDrebin

Å være enig med noen jeg ikke kan fordra. :P 

Hedy Lamarr

Folk med beslutningsvegring / uten evne til å uttrykke enkle ønsker, eks:

Jeg spør "Hvor skal vi spise i morgen kveld"

"Det er det samme for meg, jeg kan gå hvor som helst."

Jeg: "Kunne tenke meg å gå på Frøken Floras Bistro."

"Nei ikke der, synes det er litt ukoselig der."

Jeg, like blid: "Helt greit. Hvor synes du det er koselig da?"

"Mange plasser, bare ikke på Frøken Floras Bistro."

osv.

Eller:

Jeg, på kjøkkenet mitt: "Har du lyst på kaffe eller te?"

"Samma det, jeg tar det du skal ha."

Jeg: "Jeg skal ha te."

"Åh, okey...."

Jeg: "Vil du heller ha kaffe, så er ikke det noe problem, altså."

"Ja takk, jeg er egentlig litt lei av te."

Og her snakker vi ikke om sjenerte folk, men forbausende mange av mine gode venner (ellers er de helt topp, da!)

Annonse

Maleficenta
På 21.5.2019 den 19.08, Hedy Lamarr skrev:

Folk med beslutningsvegring / uten evne til å uttrykke enkle ønsker, eks:

Jeg spør "Hvor skal vi spise i morgen kveld"

"Det er det samme for meg, jeg kan gå hvor som helst."

Jeg: "Kunne tenke meg å gå på Frøken Floras Bistro."

"Nei ikke der, synes det er litt ukoselig der."

Jeg, like blid: "Helt greit. Hvor synes du det er koselig da?"

"Mange plasser, bare ikke på Frøken Floras Bistro."

osv.

Eller:

Jeg, på kjøkkenet mitt: "Har du lyst på kaffe eller te?"

"Samma det, jeg tar det du skal ha."

Jeg: "Jeg skal ha te."

"Åh, okey...."

Jeg: "Vil du heller ha kaffe, så er ikke det noe problem, altså."

"Ja takk, jeg er egentlig litt lei av te."

Og her snakker vi ikke om sjenerte folk, men forbausende mange av mine gode venner (ellers er de helt topp, da!)

Ååh det der er irriterende. Samme med når man skal se film. Hvilken film vil du se? Samme for meg. Bare bestem du. Så foreslår man opptil flere filmer og får bare. Neeei. Jeg vil ikke se den. Men så kommer vedkommende ikke med forslag selv 

#Sunrise
På 8.4.2019 den 2.40, SupaWoman skrev:

Er dette en av de alle merkelige ting som folk tenner på seksuelt?  Stapping, slafsing, smatting og søling med mat?

Det heter ASMR og er ingenting  seksuelt. 

Bumblebeee

Bjørkeollen I eksamenstiden! 

punkyB

Folk som drar solsengen langs halve bassengområdet - løft den da vær så snill.  

Regn i syden ..... der skal det være fint vær !!!  😎

punkyB
Akkurat nå, punkyB skrev:

Folk som drar solsengen langs halve bassengområdet - løft den da vær så snill.  

Regn i syden ..... der skal det være fint vær !!!  😎

Må legge til en ting til - svenske kjerringer på "treningscamp" 

Puff

Når andre i husholdet plugger ut laderen du bruker fordi de trenger den til sin telefon/ipad, men uten å si i fra, slik at når du skal bruke telefonen din igjen er det fremdeles lite batteri.