Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Fordi det er nok nå, finn på noe annet.

 

Enig!!

Det er jo forskjellige superheltfilmer, jeg personlig elsker superhelt filmer og håper det kommer enda mer 😄 Men skjønner at ikke alle liker det. 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Nevian skrev:

Hvis det nå kommer en eneste superhelt-film til så føler jeg for å kaste opp på noen!! :kjefte:

Du får rømme landet 24. april. Meg finner du i kinosalen den dagen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
13 timer siden, sofie777 skrev:

Du får rømme landet 24. april. Meg finner du i kinosalen den dagen!!!!

Samme her 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nevian skrev:

Hvis det nå kommer en eneste superhelt-film til så føler jeg for å kaste opp på noen!! :kjefte:

Jeg må si at det er langt mer irriterende med folk som klager på superhelt-filmer. Siden det er ingen som tvinger dere å se på de filmene. Superhelt filmer er en ekstremt liten andel av filmer som blir lagd og går på kino.

16 timer siden, Catalina Culès skrev:

Fordi det er nok nå, finn på noe annet.

Superhelt filmer får mest reklame. Men det utgjør en ekstremt liten del av filmer som faktisk blir lagd. Det er også slik at man må ikke se på filmer man ikke liker. Eller sjangre man ikke liker.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
16 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg må si at det er langt mer irriterende med folk som klager på superhelt-filmer. Siden det er ingen som tvinger dere å se på de filmene. Superhelt filmer er en ekstremt liten andel av filmer som blir lagd og går på kino.

Superhelt filmer får mest reklame. Men det utgjør en ekstremt liten del av filmer som faktisk blir lagd. Det er også slik at man må ikke se på filmer man ikke liker. Eller sjangre an ikke liker.

Enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal konkurrere i å ha det fælt. Du har ikke lov til å klage, for jeg har det så myyye verre <sett inn laaaang klageliste her>. Vel, det finnes garantert millioner av folk i verden som har det enda verre enn deg, så da kan jo du også bare holde kjeft, da. 

Etter våkenatt nr fjorten på rad, med bæsjebleier og hyl og skrål og snørr og tører, ble jeg møtt med hånlatter, for jeg har jo bare ETT barn, må vite, det er jo INGENTING!! Kollegaen min har nemlig TO barn! Det er dobbelt så mange barn, det!!! Så da så! Da kan jo jeg umulig være utslitt, for HUN er ikke utslitt, enda hun har dobbelt, la meg gjenta: DOBBELT! så mange barn som meg. Om hun noen gang klager over noe som helst med ungene, skal jeg be gamlesjefen min, som hadde fire unger hvorav de tre yngste var trillinger, ringe henne... 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de har norsk tekst på en film men de tar kun med halvparten av hva de sier. Veldig plagsomt når du selv kan engelsk men ikke foreldre og du må oversette resten fordi av og til glemmer å tekste viktige deler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
11 timer siden, Oddy skrev:

Når de har norsk tekst på en film men de tar kun med halvparten av hva de sier. Veldig plagsomt når du selv kan engelsk men ikke foreldre og du må oversette resten fordi av og til glemmer å tekste viktige deler. 

Enig! Er jo slikt på alt av filmer og serier 😕 Og noen ganger så oversetter de det de sier til noe verre som for eksempel

"Damn it!"

"Men for helvete!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos teksting på filmer og tv: Jeg synes det er skikkelig teit når en person har en bred aksent, for eksempel en bondeknøl fra Alabama, så skriver de på sånn harry måte; «Æ’rre du som er her? Åssen går’e me’ræ??» når h*n snakker. Ser så teit ut 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Enig! Er jo slikt på alt av filmer og serier 😕 Og noen ganger så oversetter de det de sier til noe verre som for eksempel

"Damn it!"

"Men for helvete!"

De er veldig milde på norsk ja 😂 ikke alltid, men veldig ofte!

«Get the fuck outta here you asshole!»

«Kom deg ut din dust!»

🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Rosewood skrev:

De er veldig milde på norsk ja 😂 ikke alltid, men veldig ofte!

«Get the fuck outta here you asshole!»

«Kom deg ut din dust!»

🤣

Jeg mente omvendt nå da 😅 Noen ganger så er der grovere banneord i oversettelsen 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Jeg mente omvendt nå da 😅 Noen ganger så er der grovere banneord i oversettelsen 😝

Åå, haha jeg føler jeg mye oftere ser en mye mildere oversettelse på norsk jeg 😝 Sånne teite kallenavn som «dumrian» hvor de sier «dickhead» på engelsk, osv. Men irriterende at de ikke klarer å matche ordentlig uansett, ikke klarer å legge seg på samme nivå liksom 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, Rosewood skrev:

Åå, haha jeg føler jeg mye oftere ser en mye mildere oversettelse på norsk jeg 😝 Sånne teite kallenavn som «dumrian» hvor de sier «dickhead» på engelsk, osv. Men irriterende at de ikke klarer å matche ordentlig uansett, ikke klarer å legge seg på samme nivå liksom 😛 

Verste er når de gjør feil i oversettelsen og blant annet skriver feil navn, som i Hawaii five o hvor Duke plutselig het Luke :P Hva blir det neste mon tro, Duke Skywalker? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose
På 13.2.2019 den 22.28, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg irriterer meg grønn over folk som spiser slik som hun her. Ei jeg gikk på folkehøgskolen med gjorde det. Måtte sitte med ryggen til henne under alle måltid, fordi jeg ble så irritert og provosert. Fikk daglig lyst til å bitchslappe henne og be hun om å gå å spise på dass. Det er så unødvendig å trykke innpå så mye at du kveles på grunn av mangel på oksygen. Det er helt sykt at et menneske kan spise slik, og nå har jeg jaggumeg funnet ei på youtube som er identisk! Bare tanken på at det er minst to mennesker der ute som spiser slik... det irriterer meg mer enn det burde:bond:
 

 

Æsj, nå brakk jeg meg nesten 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Winza skrev:

Verste er når de gjør feil i oversettelsen og blant annet skriver feil navn, som i Hawaii five o hvor Duke plutselig het Luke :P Hva blir det neste mon tro, Duke Skywalker? 😅

Ja det også.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
18 minutter siden, Rosewood skrev:

Ja det også.. :klaske:

Jeg ser dette mest på tv2 sine programmer, kjenner jeg blir litt irritert :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avisoverskrifter med ekle bilder. Var nettopp innom og så et "deilig" bilde av neglsopp. Synes pinadø de kunne droppa det, og heller advare om disse bildene i artikkelen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Avisoverskrifter med ekle bilder. Var nettopp innom og så et "deilig" bilde av neglsopp. Synes pinadø de kunne droppa det, og heller advare om disse bildene i artikkelen. 

Så enig, samt bilder av blodige mennesker. Det er noe jeg helst ikke vil se!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frida skrev:

Så enig, samt bilder av blodige mennesker. Det er noe jeg helst ikke vil se!

Ja, det kan jeg også styre min begeistring for. Det er greit med en liten "heads-up", er ikke så kult med slike bilder når jeg spiser, f.eks. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...