Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
På 14.2.2019 den 12.46, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun gjør det i alle videoene sine, også før folk begynte å kommentere. Så jeg tror hun gjør det på ekte. :bond:

Fy så nasty! Hater folk som spiser stygt og laget mye lyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som trykker på knappen når de skal over veien. 

Så går de over veien.

Så får jeg rødtlys. Så får de grøntlys. Da er de over veien for lenge siden, å jeg må vente på rødt lys😩😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, #Sunrise skrev:

Folk som trykker på knappen når de skal over veien. 

Så går de over veien.

Så får jeg rødtlys. Så får de grøntlys. Da er de over veien for lenge siden, å jeg må vente på rødt lys😩😩😩

Jeg ser dette hele tiden, og ofte blir folk utålmodige og begynner å gå før det blir grønt men rett etter at de har begynt å gå så blir det grønt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfattere som bruker ord og uttrykk som ikke finnes i ordboka. Er greit å kunne vite hva uttrykkene forfatteren bruker betyr......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SVK skrev:

Forfattere som bruker ord og uttrykk som ikke finnes i ordboka. Er greit å kunne vite hva uttrykkene forfatteren bruker betyr......

Eksempler?   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk på buss/trikk/bane som ikke gidder å gi fra seg setet for eldre og uføre når det er stinn brakke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det er mangt og meget som irriterer meg for tiden, deriblant:

- Faens Zero-brus-mannskit. Hadde kjøpt en flaske Fanta Blodappelsin og skulle kose meg stort. Det er jo helg og greier. Åpner flaska, heller i glasset, og gleder meg litt barnslig mye i det jeg setter glasset mot munnen. Har til og med en "Mmmmm" liggende klar i taleorganet. Men ikke før jeg har fått svelget unna første slurk, så merker jeg at dette er sånn der Zero-brus. Bleurgh! Igitt! Æsj! Det smaker melk utgått på dato. Råtten salat. Bedervet kjøtt. Ørevoks og nesebubb. Irritert som en lemen!

- Kjevekirurgen som ikke vil gi meg noe skikkelig krutt til å dempe de post-operative smertene. Jeg har en relativt høy smerteterskel, men når det gjør vondt, så gjør det faktisk vondt. Og da må det ligge til grunne en særskilt form av dumhet når man tror at en liten paracet-pillefjert på 500 mg er nok til å få bukt med smertene. Jesus hoppende Kristus, du har nettopp boret og bøllet rundt i kjevebeinet mitt. Selvsagt gjør slikt vondt. Men det finnes faktisk en mellomting mellom morfin og paracetamol. 

- Farmasøytiske firma. De er så ondsinnede. Slemme. Sadistiske. Vi har sendt folk til månen, Rover til Mars, besøkt havets dypeste dyp, og transplantert organer og ansikt. Men ikke faen om det er mulig å lage antibiotika-tabletter som ikke er like store som Lego-brikker. Disse voldsverkene kiler seg selvsagt litt fast i halsen når man prøver å svelge de. Og det smaker vondt det! Instant brekningsmiddel. Jeg syns det får holde at antibiotika-pillertene lager rabalder i magen og gjør meg kvalm på sjøsyk-nivå. Men neida, her skal det lides og plages og jævles. 

Og selvsagt har jeg bare den der ekle og vemmelige Fanta Blodappelsin Zero-brusen å skylle ned med. FML.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ASMR videoer. Noen som har hørt på sånne? Jeg leste plutselig om det «overalt» og så masse videoer om det på youtube. At det skulle hjelpe en med å slappe av, sovne og at det skulle være stimulerende... Så jeg prøvde da. Og fyyyy f...

Det eneste som ble stimulert var min store forakt mot «ulyder». Det er liksom en person som sitter og hvisker (HATER HVISKING) gjennom hele videoen, gnir sminkekoster på mikrofonen, heller vann over i et glass, trykker på plastflasker, ja masse sånt rart. Skal visstnok være beroligende, jeg derimot ble bare forbanna og holdt på å få helt spader av denne hviskinga og de lydene :bond:Jeg prøvde et par videoer for å kanskje se om det dukket opp noen behagelige lyder, men det finnes tydeligvis ikke 😂 Hviskinga ødela alt. Æsj!

Jeg hater også spiselyder. Banan er blant verstingene, de lager sånne bløte og ekle lyder. Og når folk puster heftig gjennom nesa mens de tygger. 😒 Og når jeg er litt tett i ørene og hører stemmen min veldig høyt, og dermed hører jeg tygginga mi veldig godt også, det er ille. ☹️ 

Når jeg er på jobb, på senvakt (jobber på eldrehjem), og vakten min nærmer seg ferdig. Nattvakten kommer og h*n har ansvar for to etasjer da. Så da må vi fra begge etasjene møtes på kontoret for å gi rapport til nattevakten. Jeg vil liksom bare komme meg gjennom rapporten og bli ferdig, slik at jeg kan komme meg hjem. Men ofte så er det da noen fra den andre etasjen som begynner og mange av de BABLER så vanvittig mye. Avsporer hele tiden, også begynner de med masse sosial prat og morsomheter. Jaaaa for faen, bli ferdig med rapporten din already sånn at jeg kan få dra hjem! Gidder ikke 😤

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rosewood skrev:

ASMR videoer. Noen som har hørt på sånne? Jeg leste plutselig om det «overalt» og så masse videoer om det på youtube. At det skulle hjelpe en med å slappe av, sovne og at det skulle være stimulerende... Så jeg prøvde da. Og fyyyy f...

Det eneste som ble stimulert var min store forakt mot «ulyder». Det er liksom en person som sitter og hvisker (HATER HVISKING) gjennom hele videoen, gnir sminkekoster på mikrofonen, heller vann over i et glass, trykker på plastflasker, ja masse sånt rart. Skal visstnok være beroligende, jeg derimot ble bare forbanna og holdt på å få helt spader av denne hviskinga og de lydene :bond:Jeg prøvde et par videoer for å kanskje se om det dukket opp noen behagelige lyder, men det finnes tydeligvis ikke 😂 Hviskinga ødela alt. Æsj!

Jeg hater også spiselyder. Banan er blant verstingene, de lager sånne bløte og ekle lyder. Og når folk puster heftig gjennom nesa mens de tygger. 😒 Og når jeg er litt tett i ørene og hører stemmen min veldig høyt, og dermed hører jeg tygginga mi veldig godt også, det er ille. ☹️ 

Når jeg er på jobb, på senvakt (jobber på eldrehjem), og vakten min nærmer seg ferdig. Nattvakten kommer og h*n har ansvar for to etasjer da. Så da må vi fra begge etasjene møtes på kontoret for å gi rapport til nattevakten. Jeg vil liksom bare komme meg gjennom rapporten og bli ferdig, slik at jeg kan komme meg hjem. Men ofte så er det da noen fra den andre etasjen som begynner og mange av de BABLER så vanvittig mye. Avsporer hele tiden, også begynner de med masse sosial prat og morsomheter. Jaaaa for faen, bli ferdig med rapporten din already sånn at jeg kan få dra hjem! Gidder ikke 😤

 

Jeg ser på slike videoer hver eneste dag, får meg til å føle meg avslappet 😄 Gjort det de siste 2 årene, men det funker ikke for alle, men for oss som blir avslappet av det så er det en herlig følelse 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg at det å "opptre profesjonelt" oppfattes som noe positivt, selv om det nærmest alltid er ensbetydende med å opptre som en følelsesløs robot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det er såpass vanskelig å finne en is i kjeks (som kroneis, daim balltopp osv) som ikke er knekt på nede på spissen, da ender isen opp med å renne igjennom etter noen minutter 😒 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

At det er såpass vanskelig å finne en is i kjeks (som kroneis, daim balltopp osv) som ikke er knekt på nede på spissen, da ender isen opp med å renne igjennom etter noen minutter 😒 

Det er jo bare å la vær å ta av alt papiret? Da holder det seg på plass 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Brimi skrev:

Det er jo bare å la vær å ta av alt papiret? Da holder det seg på plass 😛

Er ikke slik på de jeg spiser :P Bruker heller tid på å finne en med spissen i god behold :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Er ikke slik på de jeg spiser :P Bruker heller tid på å finne en med spissen i god behold :fnise: 

Ok, når sluttet kroneis å ha på papir?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...