Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, smalls skrev:

Jeg synes det er slitsomt når man har en løsavtale og ikke vet om vi faktisk skal møtes eller ikke. Jeg er ikke veldig spontan av meg og liker å planlegge 

Eks

Har en venninne som er vanskelig å legge avtaler med. Jeg kan spørre tidlig i uka (sånn hun ikke har lagt avtale) om vi skal ut å spise på lørdag. Da svarer hun ofte "nja får se. Kan vi avtale når det nærmer seg?" Greit nok. Spør på fredag "Så så skal møtes i morgen?" Da kan hun si "Kan vi ikke bare se det an i morgen?" Jammen nå vil jeg ha et svar. Kjedelig å vente på svar. Sier hun ja dagen før, så kan finne på å avlyse samme dag!

Vet jo hvorfor hun gjør sånn. Hun vil ha det åpent i tilfelle det kommer opp noe gøyere. Hvis ikke, så har hun meg i backup. 🙄

Ja, akkurat d jeg mener! Vet ikke om grunnen er d med backup, eller at de bare ikke evner å ha avtaler, irriterende er det!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MiniMjau skrev:

Ja, akkurat d jeg mener! Vet ikke om grunnen er d med backup, eller at de bare ikke evner å ha avtaler, irriterende er det!! 😂

Dårlige venner er det iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har bestilt noe relativt lite på nettet, drar for å hente der og når jeg får pakken så er det en svær eske. Har de ikke noe mindre?

Irriterer meg også over de lunefulle nettsidene til Postnord. Hvis jeg for eksempel ønsker å endre leveringssted så er det ikke alltid det går.

Jepp, jeg har handlet på salg i det siste :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Når jeg har bestilt noe relativt lite på nettet, drar for å hente der og når jeg får pakken så er det en svær eske. Har de ikke noe mindre?

Irriterer meg også over de lunefulle nettsidene til Postnord. Hvis jeg for eksempel ønsker å endre leveringssted så er det ikke alltid det går.

Jepp, jeg har handlet på salg i det siste :P

Kjenner meg igjen, husker jeg bestilte en DVD film en gang, og den måtte jeg hente fordi esken var akkurat for bred til å komme inn i postkassen min. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha brukt en boblekonvolutt som sist. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.1.2019 den 18.30, smalls skrev:

På et gamlehjem jeg jobbet fikk de pølse og stappe på 17 mai 😒 stusselig.

Det er helt vanlig 17 mai mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elaine Marley skrev:

Når jeg har bestilt noe relativt lite på nettet, drar for å hente der og når jeg får pakken så er det en svær eske. Har de ikke noe mindre?

Irriterer meg også over de lunefulle nettsidene til Postnord. Hvis jeg for eksempel ønsker å endre leveringssted så er det ikke alltid det går.

Jepp, jeg har handlet på salg i det siste :P

Dette har irritert meg lenge nå, en DVD passer fint i postkassen men ikke når pakken er dobbelt så bred som dvd-en -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Peonjenta skrev:

Det er helt vanlig 17 mai mat.

Tror gamle mennesker ville foretrukket noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elaine Marley skrev:

Når jeg har bestilt noe relativt lite på nettet, drar for å hente der og når jeg får pakken så er det en svær eske. Har de ikke noe mindre?

Irriterer meg også over de lunefulle nettsidene til Postnord. Hvis jeg for eksempel ønsker å endre leveringssted så er det ikke alltid det går.

Jepp, jeg har handlet på salg i det siste :P

Irriterer meg også,å måtte hente små ting i store esker,spesielt når det er 6 mil èn vei,til postkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt lydhør og reagerer på mange lyder, den aller verst er matlyder. Hadde blant annet en på jobb som hørtes ut som en hest når hun spiste. Skulle en gang sende en snap hvor jeg filmet noe i lunsjen som jeg ikke husker helt hva var, fikk til svar fra en om at jeg måtte skru av lyden om jeg skulle smatte når jeg filmet for da hadde tydeligvis den dårlige mobilmikrofonen klart å fange opp all den lyden som kom fra henne selv om hun stod 5 meter fra meg. Hun satt i tillegg heletiden og småspiste, selv en drue ble spist høylydt, så var få pauser. Vanskelig når jeg har en jobb som krever mye fokus når hun sitter sånn hele dagen og hun hadde heller ikke tatt det noe bra hadde jeg sagt noe. Kjøpte meg noen dyre lyddempende headset så jeg ikke skulle miste kontrollen og klikke på henne en dag, men dessverre kan jeg ikke sitte med dem på jobb hele tiden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pepsimarx skrev:

Jeg er ekstremt lydhør og reagerer på mange lyder, den aller verst er matlyder. Hadde blant annet en på jobb som hørtes ut som en hest når hun spiste. 

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nettvenn skrev:

Irriterer meg også,å måtte hente små ting i store esker,spesielt når det er 6 mil èn vei,til postkontoret.

Jeg handlet noe på nett idag, og fant ut at det kostet bare 40 kr. ekstra å få det levert på døra. Hvis du har så lang vei til postkontoret ville jeg vurdert det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg handlet noe på nett idag, og fant ut at det kostet bare 40 kr. ekstra å få det levert på døra. Hvis du har så lang vei til postkontoret ville jeg vurdert det :)

Ja,men iflg posten så "Hjemlevering gjelder i de fleste byer og større tettsteder."
Jeg bor øde :P 
Sist gang jeg forsøkte meg på hjemlevering,satte de igjen pakken på postkontoret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Nettvenn skrev:

Ja,men iflg posten så "Hjemlevering gjelder i de fleste byer og større tettsteder."
Jeg bor øde :P 
Sist gang jeg forsøkte meg på hjemlevering,satte de igjen pakken på postkontoret...

Det var synd :( 6 mil er langt å reise for en pakke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...