Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Mennesker som ikke respekterer kølappsystemene hos f.eks. apoteket. Hadde stått og ventet på min tur ganske lenge i går, og da mitt tall endelig ble ringt opp var det en middelaldrende dame som bare freste forbi meg og tok plassen min. De ansatte gjorde ingenting, mannen hennes stod og var tydelig flau, men ikke snakk om at hun skulle flytte seg. Jeg fikk gå i kassen ved siden av, men likevel syns jeg dette er fryktelig frekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over at det står på musikk/radioprogram etc  i butikker,i venterom,stort sett over alt.
Samtale med folk i resepsjoner,ekspeditører,med den du er der sammen med :
Hæ?Hva sa du nå? Kan du gjenta? Hæ?Hva sa du nå? Kan du gjenta?Hæ?Hva sa du nå? Kan du gjenta?
:sukk:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nettvenn skrev:

Jeg irriterer meg over at det står på musikk/radioprogram etc  i butikker,i venterom,stort sett over alt.
Samtale med folk i resepsjoner,ekspeditører,med den du er der sammen med :
Hæ?Hva sa du nå? Kan du gjenta? Hæ?Hva sa du nå? Kan du gjenta?Hæ?Hva sa du nå? Kan du gjenta?
:sukk:

Det der er jeg VELDIG enig i! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mia83 skrev:

Det der er jeg VELDIG enig i! 

👍 Ja, det er skrekkelig irriterende til tider! Slitsomt for mange,og spesielt for de som har nedsatt hørsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nettvenn skrev:

👍 Ja, det er skrekkelig irriterende til tider! Slitsomt for mange,og spesielt for de som har nedsatt hørsel.

Ja.. på legekontoret der jeg går er det faktisk ikke musikk kom jeg på nå. Heldigvis. På venterommet på sykehuset stod tvn og surra og gikk.. det er heller ikke noe bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mia83 skrev:

Ja.. på legekontoret der jeg går er det faktisk ikke musikk kom jeg på nå. Heldigvis. På venterommet på sykehuset stod tvn og surra og gikk.. det er heller ikke noe bedre. 

Legekontoret jeg bruker,der har de tv med lyd på ganske 'høyt'.  Det er ganske irriterende og upraktisk. Men det er sikkert ok for de som må vente en stund og ikke har nedsatt hørsel. 

Endret av Nettvenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nettvenn skrev:

Legekontoret jeg bruker,der har de tv med lyd på ganske 'høyt'.  Det er ganske irriterende og upraktisk. Men det er sikkert ok for de som må vente en stund og ikke har nedsatt hørsel. 

Det klarer seg vel at de har noen blader å lese i. De fleste sitter jo med telefonene sine nå uansett :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mia83 skrev:

Det klarer seg vel at de har noen blader å lese i. De fleste sitter jo med telefonene sine nå uansett :ler:

 

Jepp!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film og TV-serier som viser en tekst de trolig  ønsker seerne skal lese, men hvor teksten ikke er lenge nok på skjermen til at jeg rekker å lese den. 

Endret av SVK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksting av filmer der de feks på filmen oppgir sum til 100.000 (dollar, hvis det er amerikansk), men der norsk tekst bare sier '100.000', uten å regne om til NOK, eller å føye på ordet dollar. Upresist og irriterende! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Ikke så veldig mye som irriterer meg, men det gjør meg sur hvis jeg har dårlig tid og folk sperrer veien slik at jeg omtrent ikke kommer forbi dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2019 den 23.23, Clefable skrev:

Foreldre som lar barna sine løpe rundt og herje i butikken der jeg jobber, og rive ned alt av varer. Jeg føler liksom ikke jeg kan irettesette heller, når foreldrene bare står og ser på og ler. Måtte si ifra da ungen begynte gå inn i prøverommet hvor det var andre kunder, men selv da sa ikke foreldrene noe. :raven:

Folk som skal presse seg på t-banen før folk får gå av. Spesielt når man prøver gå av med en koffert eller noe, og folk ikke viker til siden.

Folk som har samtaler med hverandre mens man er på kino og filmen har begynt. Selv om dere hvisker, så kan man høre det veldig godt... Det samme gjelder folk som absolutt må sjekke telefonen flere ganger iløpet av en to-timers film. 

Dette!   Jeg skrur av lyden på min og ser ikke på den i det hele tatt mens jeg er på kino.  Betaler ikke 120 kr for en kinobilett for å sjekke mobilen 20 ganger i løpet av 1,5 time!   Det er skremmende hvor avhengig noen er av den!   Kan ikke dra ned på butikken å handle en gang uten å måtte ta den med inn i butikken!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 
 
 
10 timer siden, SupaWoman skrev:

Dette!   Jeg skrur av lyden på min og ser ikke på den i det hele tatt mens jeg er på kino.  Betaler ikke 120 kr for en kinobilett for å sjekke mobilen 20 ganger i løpet av 1,5 time!   Det er skremmende hvor avhengig noen er av den!   Kan ikke dra ned på butikken å handle en gang uten å måtte ta den med inn i butikken!

Jeg har handlelisten på mobilen og siden det er et stykke hjemmefra til butikken, så har jeg nok hørt på en podcast på veien. Men jeg trenger ikke å sjekke status på Facebook eller andre ting der. Og når jeg er på kino trenger jeg definitivt ikke mobilen mens filmen går, men gjerne rett før for å bruke tiden mens reklamen går, og rett etter om det er en Marvel-film for å sjekke om det er ekstra scener i/etter rulleteksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare MÅ slenge med leppa og komme med en frekk kommentar tilbake til så å si alt man sier :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, mia83 skrev:

Folk som bare MÅ slenge med leppa og komme med en frekk kommentar tilbake til så å si alt man sier :snurt:

Enig..irriterende og slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
30 minutter siden, mia83 skrev:

Folk som bare MÅ slenge med leppa og komme med en frekk kommentar tilbake til så å si alt man sier :snurt:

Enig! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de fire årstidene ikke forholder seg mer strengt til tre måneder hver av året. Vinteren kan få desember, januar, og februar - og straks det tipper over til mars - da skal all snø smelte over natta for da er det vår!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matbutikker som konstant selger gamle og råtne grønnsaker og frukt. Jeg skjønner ikke at det er lov engang og må bli enormt med avfall av det.

Det er rart at det selges til full pris. Jeg sjekker alltid nøye etter å ha vært uheldig og kjøpt noe som tilsynelatende så greit ut, men et par dager etter var det råttent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplagt UINFORMERTE, -Stupide folk, -som skal ¨belære¨ andre... GRØSS...

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...