Gå til innhold
Gjest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Anbefalte innlegg

Nokrashy

Hundeeiere som lar hunden løpe fritt mot fremmede personer og hunder.

Når folk kritiserer andres uføretrygd selv om sykdommer er gyldig og "bevist". 

Når folk oppfører seg hovmodig rundt andre som er mindre, yngre eller mentalt svakere.

Folk som tror de har rett til å ta på fremmede gravide kvinners mage uten å spørre (aldri vært gravid, men kjenner jeg koker opp når jeg ser det), eller evt. ta på hunder og barn uten å spørre. 

Stort sett all prat/fokus på utseende. 

Folk som mener at det er enkelte ting man aldri kan spøke om, fy så trangsynt 

Når folk har ekstremt sterke politiske syn og aldri klarer å se gråsonen (gjelder både for blått og rødt) 

Generelt all grønn politikk, fordi de fleste grønne tiltak kan tolkes som "straff" og fordommer mot eget folk - Nei jeg er ikke i mot miljøtiltak, men kan det bli mer fokus på utenrikspolitikk? Norge er ikke akkurat verstingen i klimasammenheng for å si det mildt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Winza
På 9.2.2019 den 10.54, FrankDrebin skrev:

Uff, kjenner en som er sånn, hver gang vi sees så er det den samme visa, selv om jeg har gjort det klart at jeg er fornøyd med ting som de er. 

Og du kunne blitt statsminister og vedkommende ville fortsatt sagt de samme tingene 😆

Når jeg blør neseblod 😒

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FrankDrebin
28 minutter siden, Winza skrev:

Og du kunne blitt statsminister og vedkommende ville fortsatt sagt de samme tingene 😆

Når jeg blør neseblod 😒

Haha, ikke sant? "Er du sikker på at det er dette du vil? Synes du at du tjener nok?" osv. :P

Det kan jeg klare meg uten også, ja. 😕 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
#Sunrise

Folk som står forran benker😩

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FrankDrebin
10 timer siden, #Sunrise skrev:

Folk som står forran benker😩

Enig. Synes de burde velge, enten sette seg eller flytte seg, men neida, der skal de stå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SVK

Folk som virker å kunne spise hva de vil uten at det går utover vekten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Aragorn ll Elessar

2 ting som irriterer meg

Folk som sier at Napoleon\Frankrike invaderte det Russiske keiserriket på vinteren i 1812. Invasjonen skjedde på sommeren

Folk som sier at Nazi Tyskland invaderte Sovjetunionen på vinteren i 1941. Invasjonen skjedde på sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SupaWoman
4 timer siden, SVK skrev:

Folk som virker å kunne spise hva de vil uten at det går utover vekten. 

De spiser gjerne mindre enn man tror i virkeligheten, og hvis de i realiteten spiser mye vil de komme til å legge på seg med alderen hvis de fortsetter.  Mohahahhahahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tussi680

smerter, rett og slett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SVK
11 hours ago, SupaWoman said:

De spiser gjerne mindre enn man tror i virkeligheten, og hvis de i realiteten spiser mye vil de komme til å legge på seg med alderen hvis de fortsetter.  Mohahahhahahaha 

Håper du har rett.:kosteskaft:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jerry Lee

At søppeltømmerne her nå ikke gidder sette dunkene på plass, men bare slenger de inntil porten.   

Jævla latsabber!!    :raven:

Endret av Jerry Lee

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Catalina Culès

,

Endret av Catalina Culès

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sofie777

Det er vel mer motsatt av irriterende, men de som svarer i kommentarfelt på konkurranser der det står tydelig at man skal gjøre noe helt annet (f.eks. melde seg på nyhetsbrev). Jaja, så blir det færre som gjør det de skal og større sjanse til meg og de som gjør det riktig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Stina9

Byggeplasser: de kan ikke håndtere avfallet. Søpla flyter og flyr avsted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nasse Nøff  ❤

Jeg irriterer meg grønn over folk som spiser slik som hun her. Ei jeg gikk på folkehøgskolen med gjorde det. Måtte sitte med ryggen til henne under alle måltid, fordi jeg ble så irritert og provosert. Fikk daglig lyst til å bitchslappe henne og be hun om å gå å spise på dass. Det er så unødvendig å trykke innpå så mye at du kveles på grunn av mangel på oksygen. Det er helt sykt at et menneske kan spise slik, og nå har jeg jaggumeg funnet ei på youtube som er identisk! Bare tanken på at det er minst to mennesker der ute som spiser slik... det irriterer meg mer enn det burde:bond:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cleangal

I dag irriterer det meg at det skal være så jæ••• vanskelig å bli enige om hvem som skal brøyte og strø veien jeg bor i. Opprinnelig var den fylkesvei, men fylkesveien ble lagt om (går parallelt med veien vår). Så da er den vel kommunal, eller...? Resultat: ingen brøyter eller strør. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amanlis

At naboens katter flytter inn i garasjen vår om vi glemmer å lukke porten. I tillegg så skiter de der inne 🤬

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Catalina Culès
19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg irriterer meg grønn over folk som spiser slik som hun her. Ei jeg gikk på folkehøgskolen med gjorde det. Måtte sitte med ryggen til henne under alle måltid, fordi jeg ble så irritert og provosert. Fikk daglig lyst til å bitchslappe henne og be hun om å gå å spise på dass. Det er så unødvendig å trykke innpå så mye at du kveles på grunn av mangel på oksygen. Det er helt sykt at et menneske kan spise slik, og nå har jeg jaggumeg funnet ei på youtube som er identisk! Bare tanken på at det er minst to mennesker der ute som spiser slik... det irriterer meg mer enn det burde:bond:

Fy faen, angrer på at jeg så den videoen 🙉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stina9
9 hours ago, SVK said:

Håper du har rett.:kosteskaft:

Nei, dere har ikke rett. Jeg har sett dokumentar en gang om dette og det kan altså være at det er, påenmåte, «bakteriell ubalanse» i mage-tarm-kanalen hos de som er veldig overvektige. Tarmen har skylda, rett og slett. Men hvordan fixe det, det vet jeg ikke... Avførings-transplantasjon fra en slank??! Fiber, ikke sukker og masse grønnsaker?? Probiotikasammen med prebiotika?? Du kan tenke på om du fikk mange antibiotikakurer som barn, ble tatt med keisersnitt og dermed gikk glipp av melkesyrebakterier... ?Om du ikke er mye ute i natur og får jord under neglene, og inn i munnen... Jeg mener de mente det var en en sammenheng her... Og mage-tarm-kanalen «snakker» med hjernen din, eller til og med bakteriene i tarmen forteller hjernen din at de vil ha mat. Ja, det er crazy stuff! Så slankekurer virker aldri, det må noe heelt annet til!! Man arver ofte sin familie sine bakterier, så det er her svaret ligger, ikke så mye gener kanskje 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SupaWoman
2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gjør hun det med vilje eller er det faktisk slik hun spiser?   Minner meg litt om moren min.  Hun dyttet altfor mye mat inn i munnen på en gang så du så hun slet skikkelig med å tygge.  Spesielt!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her