Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når jeg klikker meg inn på en video som ser interessant ut, og så viser det seg å være nok en Harm og Hegseth video. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som roter og søpler til fellesareale. 

Edit: samme gjelder med folk som støyer unødvendig. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurranser på Facebook der man må tagge en venn eller to for å være med. Det er ikke alle som har venner å tagge, tenk :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moondance skrev:

Konkurranser på Facebook der man må tagge en venn eller to for å være med. Det er ikke alle som har venner å tagge, tenk :sukk:

Jeg er aldri med på slikt men hvis jeg var så hadde jeg bare tagget mamma og søster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende å få så mye 'error' når man skal  inn på KG. Vært ofte de siste dagene,men det er kanskje bare hos meg :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte folk på jobben. Var sekunder fra å eksplodere i dag. Når du allerede er 15 minutter forsinket med en oppgave som du må utføre før jeg får gjort min siste oppgave for dagen, og du vet at jeg skal rekke ei ferge, så lar du ikke lærlingen få prøve 17 ganger før du overtar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Nettvenn skrev:

Irriterende å få så mye 'error' når man skal  inn på KG. Vært ofte de siste dagene,men det er kanskje bare hos meg :P 

Har vært et stort problem på kg de siste årene, noen perioder er det ekstra ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Moondance said:

Konkurranser på Facebook der man må tagge en venn eller to for å være med. Det er ikke alle som har venner å tagge, tenk :sukk:

:klem:

Samtidig kan man jo lage en ekstra bruker å tagge. Synes egentlig det er bedre enn å tagge virkelige venner. Ikke alle som liker å bli tagget i reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Har vært et stort problem på kg de siste årene, noen perioder er det ekstra ille

Ok,takk for info 🙂 Har funka helt fint her,inntil for noen dager siden..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Winza skrev:

Alle de trådene hvor folk kritiserer de med Aspergers, det får meg som har Aspergers til å føle meg enda mer verdiløs..

Møkkafolk som sier sånt,drit i dem,du er verdifull!:klem:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SVK skrev:

:klem:

Samtidig kan man jo lage en ekstra bruker å tagge. Synes egentlig det er bedre enn å tagge virkelige venner. Ikke alle som liker å bli tagget i reklame. 

Hehe, denne var ganske æ smart egentlig 😅 Sant at ikke alle liker å bli tagget i reklame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Winza said:

Alle de trådene hvor folk kritiserer de med Aspergers, det får meg som har Aspergers til å føle meg enda mer verdiløs..

Du er selvsagt verdifull! :klem:

Synes man må være psykopat for å få glede over å tråkke på andre mennesker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, SVK skrev:

Du er selvsagt verdifull! :klem:

Synes man må være psykopat for å få glede over å tråkke på andre mennesker. 

 

 

1 time siden, Nettvenn skrev:

Møkkafolk som sier sånt,drit i dem,du er verdifull!:klem:

Takk dere :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Winza skrev:

https://www.tv2.no/nyheter/10382583/

Jeg blir så jævla provosert når jeg ser alle de stygge tingene folk har kalt han 🤬

Virker som en fantastisk gutt ❤️

Jeg blir fly forbanna på slike jeg også, folk som finner glede i å kalle folk stygge ting har jeg ikke mye til overs for. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, FrankDrebin skrev:

Jeg blir fly forbanna på slike jeg også, folk som finner glede i å kalle folk stygge ting har jeg ikke mye til overs for. 

Jeg synes han virker som en veldig hyggelig gutt :) Han er tusen ganger mer verdt enn de mobberne ❤️

Har du hørt om Daniel og Simen? To tenårings YouTubere som spiller og laster opp video, de har en sykdom som gjør at dem mest sansynlig ikke vil bli 40 år en gang :( Men likevel har dem blitt mobbet på det groveste på nettet, det var en mann som hadde ringt hjem til dem og sagt de mest grufulle tingene. Folk kan være så onde og inhumane :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg synes han virker som en veldig hyggelig gutt :) Han er tusen ganger mer verdt enn de mobberne ❤️

Har du hørt om Daniel og Simen? To tenårings YouTubere som spiller og laster opp video, de har en sykdom som gjør at dem mest sansynlig ikke vil bli 40 år en gang :( Men likevel har dem blitt mobbet på det groveste på nettet, det var en mann som hadde ringt hjem til dem og sagt de mest grufulle tingene. Folk kan være så onde og inhumane :(  

Helt enig, virker som en hyggelig fyr, og mer verdt enn dem. :)

Nei, har veldig liten kjennskap til norske youtubere generelt. Det er forjævelig helt klart, sånt hører ikke noe sted hjemme. 😕
Skulle ønske det kom flere sesonger av "Trolljegerne", det var en fryd å se nettmobbere bli konfrontert. :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Helt enig, virker som en hyggelig fyr, og mer verdt enn dem. :)

Nei, har veldig liten kjennskap til norske youtubere generelt. Det er forjævelig helt klart, sånt hører ikke noe sted hjemme. 😕
Skulle ønske det kom flere sesonger av "Trolljegerne", det var en fryd å se nettmobbere bli konfrontert. :)

 

Synd de bare laget en kort sesong av den, husker Olav Harald Ullstein fra farmen var med i en episode 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...