Gå til innhold
Gjest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Anbefalte innlegg

student86
6 timer siden, Winza skrev:

Står det bare en prikk så er det fordi man har fjernet det man skrev :)

Enig når det gjelder å skrive "følger" Hvis man vil følge en tråd men man har ikke noe å bidra med i tråden så er det jo bare å legge den til i favoritter :P

Jeg leste en gang noen som hadde skrevet "Slettet" og det ga mer mening med en gang. Tror jeg selv også har skrevet en prikk, altså, men neste gang tenker jeg å skrive at jeg har slettet innlegget istedet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettvenn

Irriterer meg over folk som til stadighet må kommentere/irettesette andres skrivefeil,selvom de forstår innholdet i det som er skrevet.Er klar over at man kan 'mene det' positivt,men jeg ser ikke noe positivt i å rette en slik kritikk mot andre.

Det er irriterende og negativt for de som av forskjellige årsaker ikke er gode i rettskriving. Feks en dyslektiker har sikkert blitt 'fortalt' utallige ganger at rettskrivingen er feil. De som feks har arbeidet hardt for å mestre muntlig/skriftlig språk,etter hjerneslag trenger heller ikke denne 'påminnelsen'.
Vi er ikke på skolen her,heller ikke hos logopeden.

Sånn,da tror jeg at jeg har fått skrevet av meg litt irritasjon☺️

Endret av Nettvenn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her