Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når favorittprogrammer ryker ut pga. sport. Det er ørten forskjellige sportskanaler, hvorfor kan de ikke bare vise dritten der, og la de normale kanalene gå sin gang? Isj, æsj og dobbelt æsj! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som irriterer meg med disse sportskanalene er at de sender i bunn å grunn hovedsakelig bare repriser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det som irriterer meg med disse sportskanalene er at de sender i bunn å grunn hovedsakelig bare repriser.

Nok en grunn til at de burde ha vist håndball-orgien der istedet, så får de sportsinteresserte noe nytt å se på der, så vi som er mindre interessert slipper. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, FrankDrebin said:

Når favorittprogrammer ryker ut pga. sport. Det er ørten forskjellige sportskanaler, hvorfor kan de ikke bare vise dritten der, og la de normale kanalene gå sin gang? Isj, æsj og dobbelt æsj! 

Men ligger ikke alt ute på internett uansett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke greier lage en avtale, om feks å møtes. 

 

Eksempel: en venninnegjeng skal treffes over jul. En i gjengen lurer på om alle har mulighet feks 15 januar. Så er det selvsagt noen som sier at nei, så langt fram i tid har de ikke lagt planer ennå, så da vet de ikke. 

 

Men for f....om du ikke har planer da, så er du vel ledig!!! 

Samme med folk som ikke greier avtale ca klokkeslett på samme dag en gang. Feks vi skal møtes på kafé, så foreslår jeg kl 12, hvorpå jeg får som svar, send meg en melding kl 12, så ser vi.

Ser hva da? 😅😅

 

Eller folk som ber MEG minne de på ting som DE skal huske. Eller folk som ber MEG ringe og vekke de på morgenen.

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SVK skrev:

Men ligger ikke alt ute på internett uansett? 

Jo, der har vi enda en grunn til at det tullet ikke trenger å vises på TV. La sportsfansen strømme det de vil se på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, FrankDrebin skrev:

Når favorittprogrammer ryker ut pga. sport. Det er ørten forskjellige sportskanaler, hvorfor kan de ikke bare vise dritten der, og la de normale kanalene gå sin gang? Isj, æsj og dobbelt æsj! 

«Har 3. verdenskrig startet, sier du? Nei nei, vi kan ikke ha ekstra nyhetssending før fotballkampen er over!!» 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Folk som kan gjøre det mest uskyldige spørsmål eller tema til en voldsom krangel som alltid inkluderer stygge kommentarer om at personen enten er stygg, homofil eller har autisme. Sikter til Youtube-kommentarfelt på omtrent alle videoene som finnes der.

2. Folk som gjør kjæresten/en bestemt venn ansvarlig for sin lykke og hverdag og om de ikke er tilgjengelig en dag eller to blir det helvete. Det er ikke sånn det fungerer. De er DEL av livene våre, ikke HELE livet.

3. At jeg har mange drømmer og mål som jeg vil fullføre, men egen redsel og angst stopper meg fra å gjøre dem. Det suger for jeg har faktisk gjort noe og det har føltes fantastisk. Aner ikke hvorfor jeg stopper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, parmanoia skrev:

«Har 3. verdenskrig startet, sier du? Nei nei, vi kan ikke ha ekstra nyhetssending før fotballkampen er over!!» 

Spot on! xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som slafser og smatter når de spiser mat! :bond: Kjenner det begynner å knytte seg i meg. Er det noen jeg kjenner godt, så ber jeg de om å lukke munnen når de tygger, men tør ikke å si i fra til folk jeg ikke kjenner så godt. Folk som slurper i seg suppe, kafé osv. "Sluuuuurp"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, FrankDrebin skrev:

Når favorittprogrammer ryker ut pga. sport. Det er ørten forskjellige sportskanaler, hvorfor kan de ikke bare vise dritten der, og la de normale kanalene gå sin gang? Isj, æsj og dobbelt æsj! 

DETTE!! har jeg irritert meg grønn over lenge, hvorfor i helv*@% skal sporten tvinges på folk når det er egne sportskanaler til dette :frustrert: Grrr :raven:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
38 minutter siden, smalls skrev:

Folk som slafser og smatter når de spiser mat! :bond: Kjenner det begynner å knytte seg i meg. Er det noen jeg kjenner godt, så ber jeg de om å lukke munnen når de tygger, men tør ikke å si i fra til folk jeg ikke kjenner så godt. Folk som slurper i seg suppe, kafé osv. "Sluuuuurp"

Ja, det er helt forferdelig, kan da ikke være så vanskelig å lukke den munnen :raven:Så er det de som puster gjennom nesa mens de tygger :dany:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ja, det er helt forferdelig, kan da ikke være så vanskelig å lukke den munnen :raven:Så er det de som puster gjennom nesa mens de tygger :dany:

Nei, burde ikke være så vanskelig. Hater den smattelyden! Irriterende når folk prater med kjeften full av mat. Urk 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, MiniMjau skrev:

Folk som ikke greier lage en avtale, om feks å møtes. 

 

Eksempel: en venninnegjeng skal treffes over jul. En i gjengen lurer på om alle har mulighet feks 15 januar. Så er det selvsagt noen som sier at nei, så langt fram i tid har de ikke lagt planer ennå, så da vet de ikke. 

 

Men for f....om du ikke har planer da, så er du vel ledig!!! 

Samme med folk som ikke greier avtale ca klokkeslett på samme dag en gang. Feks vi skal møtes på kafé, så foreslår jeg kl 12, hvorpå jeg får som svar, send meg en melding kl 12, så ser vi.

Ser hva da? 😅😅

 

Eller folk som ber MEG minne de på ting som DE skal huske. Eller folk som ber MEG ringe og vekke de på morgenen.

 

 

 

Jeg synes det er slitsomt når man har en løsavtale og ikke vet om vi faktisk skal møtes eller ikke. Jeg er ikke veldig spontan av meg og liker å planlegge 

Eks

Har en venninne som er vanskelig å legge avtaler med. Jeg kan spørre tidlig i uka (sånn hun ikke har lagt avtale) om vi skal ut å spise på lørdag. Da svarer hun ofte "nja får se. Kan vi avtale når det nærmer seg?" Greit nok. Spør på fredag "Så så skal møtes i morgen?" Da kan hun si "Kan vi ikke bare se det an i morgen?" Jammen nå vil jeg ha et svar. Kjedelig å vente på svar. Sier hun ja dagen før, så kan finne på å avlyse samme dag!

Vet jo hvorfor hun gjør sånn. Hun vil ha det åpent i tilfelle det kommer opp noe gøyere. Hvis ikke, så har hun meg i backup. 🙄

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg orker ikke lyden av at folk biter på gaffelen når de spiser, den lyden er så fæl! Generelt spiselyder!

Jeg får en enorm frysning som skjærer gjennom hele kroppen når folk biter på gaffelen, det er virkelig fælt 😖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Moondance skrev:

DETTE!! har jeg irritert meg grønn over lenge, hvorfor i helv*@% skal sporten tvinges på folk når det er egne sportskanaler til dette :frustrert: Grrr :raven:

Skulle virkelig ønske de hadde holdt det på sportskanalene ja, og ikke spredt det som en pest på de vanlige. 😕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som misjonerer. Gjelder ikke bare religion, men også politikk og levesett.

Endret av SVK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...