Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Når du har lidd deg gjennom et gørrkjedelig møte, og akkurat i det det ser ut til å heves, så er det EN gnom som har en million spørsmål, og så går den timen også. 

Det er alltid en :fnise:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, alltid presis skrev:

Møteuthalerne. ja... De ere en nasjon.

Ja, skulle nesten tro de fikk ekstra betalt for å hale ut møtene. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg bestilte noe på nettet for nesten en uke siden hvor nettsiden så pent lover "rask levering, 1-3 virkedager" og pakken ble sendt 2 dager etter jeg bestilte den, den tredje dagen har den enda ikke kommet, og jeg bor en halv time fra lageret der de pakker og sender varene! :raven:   :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Nettvenn skrev:

Folk som urettmessig bruker handicap parkeringer. :sinna:Standardsvar dersom man spør dem hvorfor de er parkert der når de ikke har handicapskilt : Jammen,jeg skulle bare...:kjempesinna:

Motsatt går det meg på nervene når folk stirrer som bare det og til og med spør mistroende om jeg faktisk er handicappet (det er ikke så veldig synlig utenpå). Jeg har jo handicapbevis av en grunn liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Skiins skrev:

Motsatt går det meg på nervene når folk stirrer som bare det og til og med spør mistroende om jeg faktisk er handicappet (det er ikke så veldig synlig utenpå). Jeg har jo handicapbevis av en grunn liksom. 

Motsatt? Forstod ikke helt. Det er lett å se om folk har HC-bevis eller ikke. HC-beviset skal være godt synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nettvenn skrev:

Det er veldig mange som gjør det,utrolig irriterende.En handicapbil med rullestolheis er for stor(lang) for 'vanlig' parkeringsplasser,så det er et problem,spesielt der det er få HC-plasser,og de alle er opptatt av biler uten HC-kort.:angry:

Det er rett og slett frekt. Friske mennesker som kan gå skal ikke parkere der. Hadde jeg sett noen få bot, så hadde jeg godtet meg. Venninnen min blir helt oppgitt :dry: Dette er et problem ja 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som anmelder filmer de ikke har  sett eller bare sett en trailer av så anmelder de helle filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Leste nettopp at på et eldrehjem på Andøya hadde de fått fiskeboller på julaften :fy_fy:

Det er en skam hvordan eldre blir behandlet 😠

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Catalina Culès skrev:

Leste nettopp at på et eldrehjem på Andøya hadde de fått fiskeboller på julaften :fy_fy:

Det er en skam hvordan eldre blir behandlet 😠

På et gamlehjem jeg jobbet fikk de pølse og stappe på 17 mai 😒 stusselig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At gangveiene her ikke blir strødd:bond: Holdt på å gå på tryne flere ganger og i tillegg brukte jeg dobbel så lang tid på å gå hjem -.-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en hentemelding fra posten at en pakke var kommet og at jeg kunne hente den. Men det de ikke skrev var at jeg måtte betale toll på den. Noe jeg først fant ut da jeg var nede på posten. Og siden det ikke stod noe om at jeg måtte betale toll så tok jeg jo ikke med meg penger.

Så jeg syntes det var ganske irriterende at de i den SMSen ikke skrev at det var toll på den pakken, Jeg synes godt de kunne ha gjort det.

 

 

 

Vel nå fikk jeg en mail 2-3 timer etter at jeg fikk SMSen der står det at jeg må betale toll. Men jeg synes uansett de kunne ha skrevet det i SMSen.

 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nettvenn skrev:

Motsatt? Forstod ikke helt. Det er lett å se om folk har HC-bevis eller ikke. HC-beviset skal være godt synlig.

Det ligger godt synlig i frontruten, men når jeg går ut av bilen kan folk nistirre på meg som om jeg har jukset det til meg og egentlig ikke er handicappet fordi det ikke er så veldig synlig på meg. Jeg har også fått spørsmål av vilt fremmede om jeg faktisk er handicappet når jeg har gått ut av bilen på handicap-parkeringen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasienter som behandler kollegaene mine og meg som tjenere. Dvs. ringer på oss for et glass vann eller for å puffe puter når dette er ting de utmerket godt kan klare seg. 

Eller for å klage på nabopasienten for et eller annet og be meg si ifra til vedkommende som også befinner seg på rommet . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...