Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 time siden, Wonders skrev:

Jubileet til NRK i kveld, de viste film av President Kennedy bli skutt i ansiktet. Helvetes! Jeg var over hodet ikke forberedt og måtte skru av! Har ikke sett det klippet før, hvem pokker sender slike klipp i en jubileumsfeiring.

Jeg satt i sofaen med haka på gulvet, beina i soffa og armene rundt meg. Fytti katta, det var stygt gjort av NRK!!!!

Du så kanskje ikke resten, det var flere andre klipp som satt meg mer ut enn det (men jeg hadde sett det før, så....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, sofie777 skrev:

Du så kanskje ikke resten, det var flere andre klipp som satt meg mer ut enn det (men jeg hadde sett det før, så....)

 

Skrudde av alt sammen.

Det hører kun hjemme med en sterk advarsel på forhånd.

 

Henrettelse er ikke hverdagskost her i dette norske hjemmet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasshøl som tror de eier hele verden, og parkerer foran porten min og ellers på min eiendom uten å spørre om lov.

Idioter tar seg bare til rette uten tanker om at de plager/ forstyrrer/hindrer andre.

 

 

 

Jeg brølte nettopp til en foranportenparkerer som trodde hun eide verden.     

....hu begynte å grine.   "Å, jeg er et offer!"    

 Fuck you!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mammalivet skrev:

Irriterer meg at youtube ikke kan fortsette avspillingen hvis du klikker deg ut fra siden 

Enig, men kommertarfeltet er helt krise! Jeg var uenig med en fyr og fikk dette svaret "shut the fuck up bitch! You stupid? Go and work the street conner, hoe!"

Ja, hva skal man si til det? :unsure:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet
1 time siden, smalls skrev:

Enig, men kommertarfeltet er helt krise! Jeg var uenig med en fyr og fikk dette svaret "shut the fuck up bitch! You stupid? Go and work the street conner, hoe!"

Ja, hva skal man si til det? :unsure:

Jaa, kommentarfeltet på youtube gjør tv2’s kommentarfelt på facebook til barnemat altså! Skremmende egentlig, at youtube er en av de tingene barn oftest bruker. Sett omgjorte barnefilmer hvor postmann Pat plutselig dreper katten sin :sukk:Ikke bra.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.12.2018 den 9.41, Elaine Marley skrev:

Folk som klager over hvor trøtte de er. Nå mener jeg ikke å si det en gang, men kjipt å være på byen eller møte folk for å ha det hyggelig og så maser de bare om hvor trøtte de er. Får mest lyst til å be dem dra hjem for å sove, men det skal de ikke. Da er det bedre å gjenta det x antall ganger og omtrent sovne der man sitter.

Ekstra irriterende om det i tillegg er de som har dratt deg med ut, og så sitter de der og gjesper og sliter med å holde øynene åpne. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Politikere
  • Venstre ekstreme
  • Trine skrei grande 
  • Bomstasjoner
  • Rasister
  • Sure folk
  • Dubba filmer/serier
  • Norske reality programmer
  • Erna Solberg
  • Trafikk
  • Søndags stengte butikker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 20.44, Lady Lovelylocks skrev:

Når radioprogrammer later som de sendes direkte, mens man kan se på Instagram at programlederne gjør noe helt annet. 

 

At enkelte radioprogram (P3morgen) snakker veldig mye om alkohol, festing, fyllesyke, hvor mye de gleder seg til å drikke osv. 

 

Alt skal også være så hipt og morsomt på P3 Morgen. Blir like irritert hver gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke klarer å lese en artikkel før de skal kommentere i kommentarfelt!  Ser stadig vekk at folk skal komme med ordet "krenka" uten å lese innholdet. 

Ser ofte at godet artikler med mange fine viklinger blir avfeid. Det er satans irriterende! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer med påstander, men når man ber dem om kilder til denne påstanden så finner de på alle mulige unnskyldinger på hvorfor de ikke kan oppgi kilden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkelte forum som stenger deler av sine kanaler når de ikke klarer å forsvare kritikken de får. DET irriterer meg akkurat nå.......

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Brimi said:

Folk som sier at alle kan jobbe noe, men samtidig vil de ikke gi tips om hvor man kan jobbe noe:bond::bond::bond:

Anyone who is willing to work and is serious about it will certainly find a job. Only you must not go to the man who tells you this, for he has no job to offer and doesn’t know anyone who knows of a vacancy. This is exactly the reason why he gives you such generous advice, out of brotherly love, and to demonstrate how little he knows the world.

The Treasure of the Sierra Madre

 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Forumet nok en gang er ustabilt.  Heng og annen treghet...og et par Errors slår inn hele tiden. Spesielt når det skjer når man skal poste noe.   :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...