Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Winza skrev:

Som når du er sint og noen sier "ro deg ned"

Ikke sant, akkurat som det er noe man kan slå av og på som man vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Elaine Marley skrev:
 

Når du går ute og er litt sulten og gretten, og så kommer det noen og bare :"smil litt da". Altså :rasende:

Jeg er helt lik. Altså, jeg blir fort gretten og litt grinete når jeg er sulten. Jeg blir ikke plutselig glad når noen sier "smil da"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke greier å skille virkelighet fra fiksjon eller skuespiller fra karakteren han eller hun spiller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som siterer hovedinnlegget i en tråd, spesielt hvis det er et laaangt innlegg. Jeg skjønner ikke hvorfor, når alle skjønner hva man svarer på uansett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som er tapt for denne verden i mobilene sine mens barna prøver å få kontakt.  "Mamma, seee daaa!"   "Pappa, høøør daaa!"  Kontakt synes umulig. Ser det hele tida på f.eks. butikken.  Ikke bare er det irriterende, jeg får så vondt av barna. Er det slik hjemme også lurer jeg på da.   😡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2018 at 10:22 PM, Elaine Marley said:
 

Når du går ute og er litt sulten og gretten, og så kommer det noen og bare :"smil litt da". Altså :rasende:

De skulle heller gitt deg en Snickers. :P

 

Endret av SVK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NAV!! Jeg trenger (av grunner jeg ikke trenger å komme inn på her) en varmedress til vinteren. Jeg søkte støtte om dette og sa jeg hadde sett en til rundt 7-800 kroner på Europris. Nå kom avslaget, fordi "det finnes vinterdress til voksne(!) til 199 kroner og det tror vi du klarer med det du får". Joda, det hadde jeg klart, hadde det ikke vært for at jeg bruker relativt store størrelser i klær og de til 199 kroner er opp til 16 år! NAV har ikke peiling på hvordan man finner klær i riktige størrelser til riktige priser. Ikke rart man føler man får for lite penger når de ikke vet hva noe koster. Her er siden til Europris

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som spiser mens de snakker i telefonen. "Jo, *tygg tygg* nå skal du høre det, *gomle smatt* at....." Argh!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FrankDrebin skrev:
 

Folk som spiser mens de snakker i telefonen. "Jo, *tygg tygg* nå skal du høre det, *gomle smatt* at....." Argh!

Ah! Det er så irriterende! Eller smatting generelt :haar: 

Og ikke minst tyggistygging! Jeg må alltid be folk å om ikke tygge tyggis når jeg er med dem, får lyst til å mishandle noe av tyggistygging lyden :fnise:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:
 

Ah! Det er så irriterende! Eller smatting generelt :haar: 

Og ikke minst tyggistygging! Jeg må alltid be folk å om ikke tygge tyggis når jeg er med dem, får lyst til å mishandle noe av tyggistygging lyden :fnise:

Ja, det er en stygg uvane. 😕

Hehe, jeg reagerer ikke så mye på det selv, men jeg kan godt skjønne at det kan gå noen og enhver på nervene. xD

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:
 

Ja, det er en stygg uvane. 😕

Hehe, jeg reagerer ikke så mye på det selv, men jeg kan godt skjønne at det kan gå noen og enhver på nervene. xD

 

Sikkert på samme måte som at noen ikke takler lyden av å knekke ledd :P Mens jeg elsker knekke lyder 😄 Jeg kommer sikkert til å få leddgikt av all knekkingen :P   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:
 

Sikkert på samme måte som at noen ikke takler lyden av å knekke ledd :P Mens jeg elsker knekke lyder 😄 Jeg kommer sikkert til å få leddgikt av all knekkingen :P   

Ja, noen blir gærne av den lyden, men det plager ikke meg. :) Lyder som går meg på nervene er radio-skurring og knitring fra plater som har sett bedre dager, men det er det mange som synes er koselig. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:
 

Ja, noen blir gærne av den lyden, men det plager ikke meg. :) Lyder som går meg på nervene er radio-skurring og knitring fra plater som har sett bedre dager, men det er det mange som synes er koselig. :P 

Eller lyden av en gaffel som skraper mot fatet :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:
 

Eller lyden av en gaffel som skraper mot fatet :haar:

Argh! Ja det kan jeg styre min begeistring for, det er ikke stort bedre enn lyden av negler mot tavla. :haar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:
 

Ja, noen blir gærne av den lyden, men det plager ikke meg. :) Lyder som går meg på nervene er radio-skurring og knitring fra plater som har sett bedre dager, men det er det mange som synes er koselig. :P 

Enig med deg! 

Apropos lyder; tenkte jeg skulle høre litt på Lørdagsrådet i morges. Men, jeg måtte bare slå av etter få minutter, fordi de har lagt en utrolig irriterende lyd, en slags tikking eller skrapelyd nesten, i bakgrunnen når det snakkes. Det var komplett umulig å overse! :jolie:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:
 

Argh! Ja det kan jeg styre min begeistring for, det er ikke stort bedre enn lyden av negler mot tavla. :haar: 

Hvis døden har en lyd så må det være slik den høres ut 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, FrankDrebin skrev:
 

Folk som spiser mens de snakker i telefonen. "Jo, *tygg tygg* nå skal du høre det, *gomle smatt* at....." Argh!

Jeg hadde bare bedt dem ringe opp igjen når de er ferdig og spise og lagt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Rumle skrev:
 

Enig med deg! 

Apropos lyder; tenkte jeg skulle høre litt på Lørdagsrådet i morges. Men, jeg måtte bare slå av etter få minutter, fordi de har lagt en utrolig irriterende lyd, en slags tikking eller skrapelyd nesten, i bakgrunnen når det snakkes. Det var komplett umulig å overse! :jolie:

 

Uff, skjønner godt at du ikke orket å høre på det. :P

33 minutter siden, Winza skrev:
 

Hvis døden har en lyd så må det være slik den høres ut 😕

Mest sannsynlig. xD

33 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg hadde bare bedt dem ringe opp igjen når de er ferdig og spise og lagt på.

Jeg gjorde det etterhvert, når vedkommende ringte midt i middagen sin for n'te gang. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min er så himla vimsehodet! Han skulle komme innom i går og hjelpe meg med noe. Hastet litt. Sa til han på torsdag at han ikke måtte glemme det. Neida, det skulle han ikke, men det gjorde han. Da jeg ringte han, så var han på vei til Stavanger  "åh, det var i dag ja, trodde det var i morgen" 🙈🙈 jammen altså! :glare:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det har blitt så mange surmulende, bitre, snerpete folk her inne. Du kan starte opp eller svare i  en tråd om hva som helst, og så kommer de surmaga folka med oppkastet sitt. 

Blir helt skremt! Men sabla bra at de har et sted de kan spy ut og da gjerne under anonym. 

Lykke til med livet! Passiv aggressive trolltryner👻👻👻.

 

ahhhh! Det hjalp!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...