Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Jepp, men hadde ikke følelsen av at han elsket meg akkurat. Og har tenkt en stund på å gjøre det slutt selv, men hadde jo planlagt å snakke med han først iallefall. 

Må si som den reklamen (husker ikke hvem det var reklame for): jeg er ikke sint, men jeg er veldig veldig skuffet! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Jaaa den var det :) Takk Winza! 

Hehe husker når de reklamene gikk på TV hele tiden :P På den tiden da ikke 99% av reklamene var irriterende :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
11 minutter siden, Winza skrev:

Hehe husker når de reklamene gikk på TV hele tiden :P På den tiden da ikke 99% av reklamene var irriterende :fnise: 

Ja, de var hvertfall bedre enn i dag. Jeg blir så sur når jeg ser den Rema-reklamen med han som har vært hos tannlegen. Mest irriterende som fins for tiden, og den går på tv HELE tiden føles det som. Derfor jeg foretrekker krimkanalen, der er det ikke reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Jeg kjenner at jeg misunner dem i tillegg. Jeg og vil ha penger uten å måtte gjøre en dritt for det

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Folk som klager på at andre har begynt å kjøpe julegaver i september, hva så? noen liker å være tidlig ute, så de slipper alt stresset når desember kommer.

Pass dine egne saker.

Endret av Stella Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.8.2018 den 9.50, LeilaS skrev:

Jeg liker å høre på radio, men er så mye reklame! De spiller den samme reklamen hele tiden 🙄 og ofte den samme musikken 

Huff ja, den forferdelige verden av kommersiell radio:kvalm: Kan du ikke heller la deg forlede inn i den mye mer behagelige sfæren vi kaller P2?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snakker stygt om overvektige mennesker høyt på en offentlig plass🤬 Hadde jeg vært i nærheten da så hadde det blitt månelyst!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Brimi skrev:

Folk som snakker stygt om overvektige mennesker høyt på en offentlig plass🤬 Hadde jeg vært i nærheten da så hadde det blitt månelyst!

Samme her 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rumle skrev:

Haha nei, det vil vi ha! :spise:

 

Prøver å se for meg brownies med lakris inni, med tanke på fargen så ville det minglet godt inn 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Prøver å se for meg brownies med lakris inni, med tanke på fargen så ville det minglet godt inn 😛

Det fungerer faktisk veldig bra!  Møllerens solgte tidligere en browniesmiks med lakris. Mange som liker kombinasjonen sjokolade, lakris og bringebær også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gir katter\hundemat vegetarmat istedenfor skikkelig kattemat\hundemat.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...