Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

18 timer siden, hind skrev:

Frekke og gretne eldre damer. Fy flate så mange det er av dem der ute! De kan være så ufine og jævlige at jeg blir helt matt. Ingen andre hadde sluppet unna med sånn oppførsel, men de kjerringene tillater seg hva som helst. Møtte en sånn i dag da jeg skulle på toalettet på kjøpesenteret. Det var veldig dårlig belysning i gangen utenfor, så det var umulig å se om det var rødt eller grønt på døra. Derfor tok jeg i den og konstaterte at den var låst. Stod og ventet et sted mellom fem og ti minutter, og ut kommer en furie på rundt 65. Først skjelte hun meg ut for at jeg hadde tatt i dørhåndtaket. Så spurte hun om jeg var blind eller bare så dum at jeg ikke visste forskjellen på rødt og grønt på en toalettlås og til slutt gav hun meg verdens spydigste leksjon i rødt/grønt og korrekt oppførsel i dokø. Jeg ba henne dra til helvete. Det tror jeg faktisk aldri jeg har sagt til et menneske før, men det føltes både riktig og deilig.

Du kunne og vært fargeblind...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Maleficenta said:

Du kunne og vært fargeblind...

Ja, vurderte det men kom fram til at jeg ikke hadde lyst til å la henne slippe så lett unna. Når man er i stand til å snakke så nedlatende og frekt til et fremmed menneske som hun gjorde ville ikke en sånn kommentar fått henne til å gå i seg selv. Hun ville nok snarere brukt den til å unnskylde egen oppførsel. Med enkelte er det best med krystallklar tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Grøtete stemmer :klo: 

Ja, når man har masse gøgg i halsen og snakker uten å kremte, da blir det litt sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Ja, når man har masse gøgg i halsen og snakker uten å kremte, da blir det litt sånn. 

Ah, det eller slik med meg hele tiden :P Må kremte, blir jo nesten umulig å snakke hvis ikke 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza skrev:

Ah, det eller slik med meg hele tiden :P Må kremte, blir jo nesten umulig å snakke hvis ikke 🤣

Ikke sant, jeg kremter med en gang det skjer her, men det er noen som ikke gjør det, og naturligvis også de som ikke kan noe for det av en eller annen grunn, men sykt irriterende å høre på. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Ikke sant, jeg kremter med en gang det skjer her, men det er noen som ikke gjør det, og naturligvis også de som ikke kan noe for det av en eller annen grunn, men sykt irriterende å høre på. :P 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må kremte hele tiden egentlig 🤔 Har vært slik de siste årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må kremte hele tiden egentlig 🤔 Har vært slik de siste årene

Kan være greit å høre med lege, kanskje det finnes noe "smøring" for halsen som kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som raser/ faller ned. Eks handlepose som velter i bilen, fjernkontroll som detter på gulvet eller ting fra kjøkkenskapet som ramler ut når man prøver å ta ut noe bakom.. skikkelig irriterende

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tøydokka skrev:

Ting som raser/ faller ned. Eks handlepose som velter i bilen, fjernkontroll som detter på gulvet eller ting fra kjøkkenskapet som ramler ut når man prøver å ta ut noe bakom.. skikkelig irriterende

Og når batteriene i tillegg faller ut -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, lipglossy skrev:

At bloggere tjener så mye som de gjør, uten å gjøre en dritt nytte i samfunnet

Jeg kjenner at jeg misunner dem i tillegg. Jeg og vil ha penger uten å måtte gjøre en dritt for det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise

Vel, jeg ble dumpet av kjæresten i dag ved at han bare blokkerte meg på messenger/tlf. Vi har ikke kranglet eller noe. Jeg er ikke lei meg, bare oppgitt og irritert! Jeg som hadde sånn angst for å bli dumpa igjen også skjedde det 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Vel, jeg ble dumpet av kjæresten i dag ved at han bare blokkerte meg på messenger/tlf. Vi har ikke kranglet eller noe. Jeg er ikke lei meg, bare oppgitt og irritert! Jeg som hadde sånn angst for å bli dumpa igjen også skjedde det 😮

Men vær glad du er kvitt han. Slike er uansett ingenting å ha... vet det er lettere sagt enn gjort når man sitter der og gjerne skulle likt å visst hvorfor..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeSuisLouise skrev:

Vel, jeg ble dumpet av kjæresten i dag ved at han bare blokkerte meg på messenger/tlf. Vi har ikke kranglet eller noe. Jeg er ikke lei meg, bare oppgitt og irritert! Jeg som hadde sånn angst for å bli dumpa igjen også skjedde det 😮

Herregud så umodent av han! Når han oppfører seg slik så har du det nok bedre uten han, man gjør ikke slikt med noen man elsker :angry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
Akkurat nå, Winza skrev:

Herregud så umodent av han! Når han oppfører seg slik så har du det nok bedre uten han, man gjør ikke slikt med noen man elsker :angry: 

Jepp, men hadde ikke følelsen av at han elsket meg akkurat. Og har tenkt en stund på å gjøre det slutt selv, men hadde jo planlagt å snakke med han først iallefall. 

Må si som den reklamen (husker ikke hvem det var reklame for): jeg er ikke sint, men jeg er veldig veldig skuffet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men vær glad du er kvitt han. Slike er uansett ingenting å ha... vet det er lettere sagt enn gjort når man sitter der og gjerne skulle likt å visst hvorfor..

Er sant det, er bare så teit han er så konfliktsky og ikke var voksen nok til å snakke med meg om det. Da kunne vi bare gjort det slutt på en vennskapelig måte. Jaja, jeg ligger ikke og griner akkurat.  

Så på generell basis kan jeg si at jeg irriterer meg over folk som er feige og ikke tør å snakke om ting! Det er så lite voksent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...