Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stella Rose

Det irriterer meg ikke akkurat , men syns det høres så tåpelig ut når et par sier vi er gravide....nei dere er ikke gravide en mann kan ikke bli gravid, så det er bare dama som er den gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Winza said:

Naboer som får raserianfall og begynner å smelle i veggen og med døren slik at det høres ut som om noen utløser bomber...

Opplevde det for en stund siden midt på natta! Jeg banket på og sa ifra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SVK skrev:

Opplevde det for en stund siden midt på natta! Jeg banket på og sa ifra. 

Neste gang så kommer det garantert til å skje 👿 Er ikke første gang heller, kjenner jeg blir så sint på han. Skulle trodd jeg bodde ved siden av hulk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza said:

Neste gang så kommer det garantert til å skje 👿 Er ikke første gang heller, kjenner jeg blir så sint på han. Skulle trodd jeg bodde ved siden av hulk

Virker ikke som alle forstår hvor lytt det kan være mellom to leiligheter.  Da jeg sa ifra roet de seg ned på sekundet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SVK skrev:

Virker ikke som alle forstår hvor lytt det kan være mellom to leiligheter.  Da jeg sa ifra roet de seg ned på sekundet. 

Veggene her er ikke allverdens solide heller så det skal ikke mye til før han slås hull i veggen, fikk høre fra nabodama i stad at han visstnok hadde knust et glass ute i gangen i går. Så gale, i juni så var det intenst for da sto han ute i gangen og smelte i veggen mens han brølte i sinne. Bare tenker hvordan det hadde blitt hvis noen andre kom gående oppi gangen mens han holdt på, aldri godt å vite hva ustabile folk kan finne på når de er skikkelig sinte O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Naboen vår, som nettopp har fått seg dame, som trolig har flyttet inn. Hver gang vi går ut så står de begge i vinduet og følger med!!! Skjønner ikke hva som er så spennende med naboer som henter posten/går ut med bosset/setter seg i bilen 🙄 Sykt frekt, hadde blitt så flau over meg selv. De er fra en liten bygd, er dette et bygdefenomen?

Hørtes merkelig ut o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Alt som følger med forkjølelse - snørr som renner, sår nese, hoste så holder en våken osv. 

- at jeg er engstelig/unnvikende i enkelte sosiale situasjoner, som gjør at jeg aldri står opp for meg selv og blir stående å ta imot som en dott.. Jobber med det, men det er vanskelig. 😕

- Folk i trafikken som ikke bruker blinklys og gjør brå manøver. 

Men det som irriterer meg mest i verden er vel egentlig min egen far.. 😂 Ikke misforstå, jeg er veldig glad i han, men han gjør så mye som irriterer fletta av meg! F. eks nekter han å spise grønnsaker, fisk og egentlig alt sunt fordi "liker ikke", selv om han ikke har smakt maten engang. Han er meget påståelig og kan/vet alt selv, vi andre er bare "dumme", tar aldri imot råd. 🙄 Dette har ført til uendelig mange krangler før, men har forsonet meg med at sånn er han bare, så nå "jatter" jeg bare med og biter det i meg. 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Moondance skrev:

Brukere, her inne, som bruker komma, slik som dette her, og skriver så knotete, at det nesten blir umulig, å lese. 

Skjønner, ikke hva du mener. :P Neida, jeg er enig der. Merker jeg begynner å "klø" når jeg ser noen skriver på den måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sensuren på dette forumet. Ser frem til den dagen alle offentlig tilgjengelig ytringsplattformer blir regulert i tråd med ytringsretten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frekke og gretne eldre damer. Fy flate så mange det er av dem der ute! De kan være så ufine og jævlige at jeg blir helt matt. Ingen andre hadde sluppet unna med sånn oppførsel, men de kjerringene tillater seg hva som helst. Møtte en sånn i dag da jeg skulle på toalettet på kjøpesenteret. Det var veldig dårlig belysning i gangen utenfor, så det var umulig å se om det var rødt eller grønt på døra. Derfor tok jeg i den og konstaterte at den var låst. Stod og ventet et sted mellom fem og ti minutter, og ut kommer en furie på rundt 65. Først skjelte hun meg ut for at jeg hadde tatt i dørhåndtaket. Så spurte hun om jeg var blind eller bare så dum at jeg ikke visste forskjellen på rødt og grønt på en toalettlås og til slutt gav hun meg verdens spydigste leksjon i rødt/grønt og korrekt oppførsel i dokø. Jeg ba henne dra til helvete. Det tror jeg faktisk aldri jeg har sagt til et menneske før, men det føltes både riktig og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eugene Onegin skrev:

Folk som klager at det regner etter ca 4 måneder med sol og varme.

Enig. Norge brant opp i sommer.  Noen dager med regn må vi ha og tåle. Hjelpes! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Folk som klager at det regner etter ca 4 måneder med sol og varme.

Det er de samme som klagde over sola og varmen også. Hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...