Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det irriterer meg grenseløst når jeg ikke får til noe. Altså, det klikker helt for meg. Jeg blir så frustrert at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Ellers så blir jeg gal av spiselyder og når samboeren min skal spørre meg om absolutt alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amawhatsnot skrev:

Ustyrlige unger med sånne minihandlevogner. Skjønner det er stas for dem, ikke fullt så mye stas når de kjører dem inn i beina på meg og ellers virrer rundt som hodeløse høns. (Og før den kommer: Nei, jeg hater ikke barn.) 

Enig der. Er jo skummelt. Har nesten kræsjet i sånne unger ved et uhell fordi jeg ikke så dem. De er jo så små og så kommer de løpende helt plutselig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Enig der. Er jo skummelt. Har nesten kræsjet i sånne unger ved et uhell fordi jeg ikke så dem. De er jo så små og så kommer de løpende helt plutselig

Skulle trodd de spilte Mario Kart live action :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Maleficenta skrev:

Enig der. Er jo skummelt. Har nesten kræsjet i sånne unger ved et uhell fordi jeg ikke så dem. De er jo så små og så kommer de løpende helt plutselig

Ikke sant! Og selv når man ser dem foran seg, er det nesten forbundet med livsfare å passere dem, for det er umulig å kalkulere hvilken uventet og lynkjapp bevegelse de gjør når du passerer dem! "Mario Kart live action", som @Winza skriver.

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Rumle skrev:

For hundrede gang; at det ikke er mulig å ignorere enkelttråder! :raven:

Det er derfor Mine innlegg eksisterer, der ser du KUN tråder du har svart i eller har favorisert og liker du ikke en tråd du har svart i, så kan du pent og rolig fjerne tråden fra Mine innlegg 🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, sofie777 skrev:

Det er derfor Mine innlegg eksisterer, der ser du KUN tråder du har svart i eller har favorisert og liker du ikke en tråd du har svart i, så kan du pent og rolig fjerne tråden fra Mine innlegg 🤗

Trodde alle brukte mine innlegg :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, sofie777 skrev:

Det er derfor Mine innlegg eksisterer, der ser du KUN tråder du har svart i eller har favorisert og liker du ikke en tråd du har svart i, så kan du pent og rolig fjerne tråden fra Mine innlegg 🤗

Jaaa og takk og pris for det! :laugh: Men, det er jo ok å følge med på hva nytt som skjer innimellom også da :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Jaaa og takk og pris for det! :laugh: Men, det er jo ok å følge med på hva nytt som skjer innimellom også da :jepp:

Hva slags type tråder er du lei av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som konstant skal hakke på andre. Enten man sier eller gjør noe, så må noen alltid spy ut noe negativt for å hakke mest mulig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke er i stand til å si "jeg vet ikke", når de ikke vet. Er en del som virker for stolte eventuelt mangle selvinnsikten til å vite om de vet svaret på spørsmålet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At naboen plutselig fant ut nå at han skulle fyre opp fyrverkeri som smalt noe helt vanvittig!! Stakkars pus får noia og vet knapt hvor hun skal gjøre av seg. Jævla naboen! :sinna:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Moondance skrev:

At naboen plutselig fant ut nå at han skulle fyre opp fyrverkeri som smalt noe helt vanvittig!! Stakkars pus får noia og vet knapt hvor hun skal gjøre av seg. Jævla naboen! :sinna:

Håper dere anmelder han, slikt er ikke lov 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt teit ut, men  blir irritert over folk som gir komplimenter for alt og er svært generøs med rosen. Typen mennesker som sier "Dette er det beste jeg har smakt!" før de har smakt på maten. 

Ikke bare virker det lite ekte, men det er jo helt umulig å vite hva de faktisk liker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...