Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og at det ikke er mulig å ignorere individuelle tråder! Dette har irritert meg i mange år, så det er mulig jeg har klaget over det før her inne :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
8 minutter siden, Rumle skrev:

Og at det ikke er mulig å ignorere individuelle tråder! Dette har irritert meg i mange år, så det er mulig jeg har klaget over det før her inne :fnise:

Er vel bare å la være på gå inn i tråden? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Comfortable_Fox

Deler port med naboen, som går fra type felles bakgård (veldig liten men dog). Han parkerer motorsykkelen foran porten så vi tør ikke bruke den.

I tillegg har han tråkka ned hele blomsterbedet mitt.. fordi han skal parkere rett ved siden av det. 

Sånt er bare irriterende. Plantene kan jo bare plantes på ny, men hvor lenge får de stå før de er nedtråkka igjen? 

Det verste er at hadde han gitt beskjed at han ville parkere der, og dermed risikere å tråkke ned plantene hadde jeg lett plantet de et annet sted, men det er jo så mye lettere å bare ta seg til rette. 

I tillegg er jeg ekstremt konfliktsky, så jeg tør ikke prate med de om det. Planen er å ta seg tilsvarende til rette på vår side i bakgården, den er nemlig større enn naboens 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Er vel bare å la være på gå inn i tråden? :)  

Så klart, men man må jo likevel lese trådtittelen rimelig mange ganger når man oppdaterer. Og enkelte trådtitler er direkte kvalmende. Synes jeg i alle fall :)

 

Endret av Rumle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilister i rundkjøring som ser mer på personene som skal inn i rundkjøringen enn på veien.

Personer som kjører under fartsgrensen. 

Å gå i vått gress.

At søppelkassene lukter vondt om sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selger på Finn som ikke gidder å svare mer (jada, er ferie, men burde ikke være så vanskelig å svare.) Gir selger en dag til og hvis hun ikke svarer i løpet av morgendagen, så finner jeg en ny selger. Kan ikke vente i en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Ordet "tæpping" :blink:

Samme her, trodde først det var en "kuul" måte å si stepping på. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Samme her, trodde først det var en "kuul" måte å si stepping på. :P 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busser uten aircondition om sommeren 

Tog for buss på Østfoldbanen 

Bussrutetider som ikke oppgis i sanntid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rumle skrev:

Så klart, men man må jo likevel lese trådtittelen rimelig mange ganger når man oppdaterer. Og enkelte trådtitler er direkte kvalmende. Synes jeg i alle fall :)

 

Derfor bruker jeg nesten bare Innlegg + Favoritter, for da ser jeg kun det JEG vil!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, sofie777 skrev:

Derfor bruker jeg nesten bare Innlegg + Favoritter, for da ser jeg kun det JEG vil!!

Det skal jeg prøve :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klikker i vinkel av mannen i "del veien" reklamen til Statens Vegvesen som sier "sykelister". DET HETER IKKE DET! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Titania skrev:

Jeg klikker i vinkel av mannen i "del veien" reklamen til Statens Vegvesen som sier "sykelister". DET HETER IKKE DET! 

Kanskje listene hans er syke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Kanskje listene hans er syke :fnise:

Både hans og Thor Hushovd sine 😛 Mener å huske at han sier det i en av reklamene han er med i også 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne listen med "2 løgn 1 fakta" leken jeg gjorde med noen for lenge siden, men er søren meg ikke ett eneste spor, verken digitalt eller fysisk. :wallbash:Hadde laget bra liste og skikkelig surt å måtte skrive alt om igjen. Særlig når jeg ikke husker hva jeg skrev en gang. Aargh!

Ellers i samme situasjon som Dubious over; skulle liksom være produktiv denne helga med skolearbeid, trening, ærender og kino, men hele lørdagen gikk til sløving foran skjermen og ikke noe annerledes i dag heller. Har ikke spist frokost engang. Av en merkelig grunn gruser late-meg over effektive-meg i dag også.  :hm: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...