Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som sutter/slikker fingrene etter de har spist noe. Får en ekkel følelse i hele kroppen og det er uhygienisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg skal skrive hjemmeeksamen, men kilden som er viktig og blir referert til i masteroppgaver og atrtikler ikke er gratis tilgjengelig for skolen min. ARGH 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger og ungdom som ikke kan snakke. Skjylling, skjøre, skjøtt, skjetting, skjekk, skjuogskjue (27) og ikke minst skjedekollisjon... osv når det kommer til kj-lyd. Det som kanskje er verre er at de ikke slår ned på det på folkeskolen. Men det skal visst være sånn. 

Når man kommer fra sørlandet prater man sørlandsdialekt, ikke som en østlending. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdateringer som endrer utseendet på apper eller enda verre, hele oppsettet på mobilen. :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Perelandra skrev:

Oppdateringer som endrer utseendet på apper eller enda verre, hele oppsettet på mobilen. :kjefte:

Ikke kjekt for oss vanedyr 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme folk som tror de er smarte irriterer meg. De som tror kunnskap kan veie opp for manglende intelligens. Og folk som tror de vet alt pga erfaringer de har gjort. Folk som er sykelig opptatte av fasaden. Folk som ikke tør spiser noe. Og alle de idiotiske oppdateringene på sosiale medier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Winza skrev:

Ikke kjekt for oss vanedyr 😕 

Nettopp! Det tar flere dager å venne meg til nytt utseende eller oppsett. 

Av samme grunn kjøper jeg ikke ny telefon før jeg er nødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som alltid er negative eller klager

- De som konstant retter på folk 

- De som er frekke mot butikkansatte eller servitører

- Snyltere

- Personer som aldri sier hva de egentlig mener (runde mennesker) 

- De som gjør narr av psyken til noen

- Rakker ned på folk 

- De som piller seg i nesen eller biter negler

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråkete kjøretøy

At jeg ble vekket halv 2 i natt fordi naboen spilte E6 med DDE på FULL guffe! 😬 Jeg sov med ørepropper,  men hjalp ikke det. Tok ikke lang tid før en annen nabo gikk å klaget, så han dempet lyden. Problemet var at jeg hadde problemer med å få sove igjen ☹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dyna krøller seg i sengetøyet! Ufattelig irriterende og må rette på det med en gang

Når jeg skal logge meg inn på noe, så kommer det bare opp feil passord eller kode! Men jeg skriver jo riktig passord eller kode!!:raven:Så må jeg styre med å få endret passord og få ny kode. Møkk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Aurora** skrev:

At dyna krøller seg i sengetøyet! Ufattelig irriterende og må rette på det med en gang

Når jeg skal logge meg inn på noe, så kommer det bare opp feil passord eller kode! Men jeg skriver jo riktig passord eller kode!!:raven:Så må jeg styre med å få endret passord og få ny kode. Møkk!

Åh! Dette har jeg opplevd så mange ganger, så irriterende :kjempesinna:Måtte gjøre det samme med ene PlayStation kontoen min men jeg måtte skrive inn fødselsdatoen min for å få tilsendt nytt passord og jeg bare skrev noe tilfeldig som fødselsdato når jeg lagde kontoen så nå har jeg en konto med 4 spill som jeg aldri vil få tilgang til 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når PC'en har oppdatert i all stillhet og ikke tar seg bryet med å spørre om det er greit at den restarter mens jeg er midt oppi et spill eller ser på noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Når PC'en har oppdatert i all stillhet og ikke tar seg bryet med å spørre om det er greit at den restarter mens jeg er midt oppi et spill eller ser på noe. 

Eller når du lar pcen stå i noen timer for å laste ned noe og når du sjekker pcen senere så har pcen restartet seg og nedlastingen er stoppet -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Winza skrev:

Eller når du lar pcen stå i noen timer for å laste ned noe og når du sjekker pcen senere så har pcen restartet seg og nedlastingen er stoppet -_-

Ja, det er også irriterende. Eller oppdateringer som tar lenger tid enn du trodde, så alle kveldsplanene med pc'n går i dass. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
18 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ja, det er også irriterende. Eller oppdateringer som tar lenger tid enn du trodde, så alle kveldsplanene med pc'n går i dass. :P 

Skulle vært mulig og slå på slik at ingenting oppdateres eller slåes av uten godkjenning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...