Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som hele tiden prøver å være så morsomme, men så er de ikke morsomme. Blir bare kleint og flaut. Har en kamerat som ofte kommer med dårlige vitser.. Han elsker Jim Carey og sier ting på norsk som han har sagt i filmer. Ingen ler. Blir så teit 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye radioreklamen til Onecall!!
"Noen hører bare sammen, som gaffel og kniv... Noen par er ment for alltid... De er bedre sammen... Ingen Jerry uten Tom... Sånn er det også med rimelig og smart, å betale mer enn du må er ganske rart"

Det verste er at selve melodien er ganske bra, så jeg tror alltid at det er en faktisk sang som kommer på, til jeg begynner å stusse på teksten etter hvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, Happy-Face skrev:

Folk som kommer med dumme spørsmål! 

En jeg kjenner klarte på en eller annen merkelig måre å overse en tekstmelding om at det var en pakke på postkontoret til henne, og slike pakker burde jo selvfølgelig hentes innen fjorten dager. Men hun rakk heldigvis å hente pakken en dag eller to før den ble sendt i retur.

Men når hun kom hjem bærende på pakken, så fkkk hun spørsmålet: "ja ha, så du fikk tak i pakken din?" 

Det var jo egentlig ett ganske unødvendig spørsmål, ettersom hun tydeligvis kommer hjem bærende på nettopp den pakken....

Forsiktig nå, jeg fikk advarsel for å skrive akkurat det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 11.36, LittDiva skrev:

Folk som går av trikken foran. Ingen avstigning, utgang bak for tusan!!!

Og de som prøver å presse seg inn før alle er ute. :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Pultost skrev:

Og de som prøver å presse seg inn før alle er ute. :kjefte:

Skulle trodd de hadde en okse etter seg eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Skulle trodd de hadde en okse etter seg eller noe :fnise:

Ja, i grunnen. :P Og jeg glemte å nevne de bak som begynner å presse, og tydeligvis ikke synes det går fort nok. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Pultost skrev:

Ja, i grunnen. :P Og jeg glemte å nevne de bak som begynner å presse, og tydeligvis ikke synes det går fort nok. xD

Jeg må si meg skyldig i å ha gjort begge deler noen ganger før :fnise: Men prøver å ha tålmodighet og vente, etter å ha hørt folk her på kg nevne hvor irriterende slikt er så har jeg det i bakhodet hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg må si meg skyldig i å ha gjort begge deler noen ganger før :fnise: Men prøver å ha tålmodighet og vente, etter å ha hørt folk her på kg nevne hvor irriterende slikt er så har jeg det i bakhodet hehe :) 

Joda, jeg har glemt meg et par ganger jeg også. xD Kjenner følelsen, og jeg vet jo selv hvor irriterende det er. Skjønner at det er frustrerende at ting går langsomt om du f.eks. er på Majorstua og skal rekke en bane som går om ett minutt, og det er full blokk i døra, men det går jo ikke fortere fordi man presser. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som stopper etter de har gått ut av en svingdør!

Jeg bor på hotell denne helgen og her er det svingdør for å komme seg inn og ut. Enkelte stopper opp rett utenfor døren slik at jeg ikke kan annet en å gå på dem når jeg skal ut. Valget er å fortsette å gå rundt og rundt hvis ikke. Det verste er at de blir sinte på MEG når jeg går på dem!😡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på hyttetur og det så JÆVLIG mye insekter insekter her! :raven: Kan ikke sitte ute i fred uten at fluer, knott, veps surrer rundt deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Winza skrev:

At dem skyter opp fyrverki ikke langt vekke herfra, trodde det bare var lov på nyttårsaften..

Søker man om tillatelse, så kan det være lov hele året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Titania skrev:

Søker man om tillatelse, så kan det være lov hele året :)

Hater det i hvert fall, får sånn angst 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza said:

At dem skyter opp fyrverki ikke langt vekke herfra, trodde det bare var lov på nyttårsaften..

Det burde i hvert fall bare være lov på nyttårsaften!  Skjønner ikke at man kan ha slikt på alle mulige feiringer. På nyttårsaften er man i hvert fall forberedt og kan passe på at dyrene har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørte også fyrverkeri, selv om jeg ikke så noe. Men det har nok mest sannsynlig noe med St.Hans å gjøre i dag. De sendte da ikke opp så mange raketter, jeg fikk ikke en gang sjekket alle vinduene rundt hele huset, bare den siden det var mest sannsynlig (bålplassen), men der var det ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tar ALT i verste mening og tydeligvis VIL bli fornærmet.

Kjærestepar som baksnakker hverandre og klager på alt den andre gjør og sier, men vil de gå fra hverandre? Nei, kan jo ikke det. Singellivet er jo det samme som å innrømme at man har feilet. Ren og skjær klaging uten at de gidder å gjøre noe med det.

Endret av TinyBean
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...