Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Salka skrev:

Jeg også. Fy faen så sint og lei meg jeg ble over det innlegget! :kjempesinna: Måtte sitte på fingrene for å ikke skrive noe skikkelig stygt. Hadde garantert blitt utestengt i flere måneder! 

Verste er at rasshølet gjemmer seg bak ab knappen og sikkert ler av hvor provoserte vi blir. Noen er syke i hodet sitt :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som avsporer tråder. Ts spør om en spesifikk ting, for eksempel hvilket merke soyamelk folk anbefaler. Og så skal minst én idiot gjøre det til en diskusjon om "hvorfor bruker du ikke vanlig melk blablablabla". Åh, det går meg sånn på nervene! Og det er en av grunnene til at jeg har sluttet helt å lage egne tråder her på KG: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
2 minutter siden, Akuline skrev:

Folk som avsporer tråder. Ts spør om en spesifikk ting, for eksempel hvilket merke soyamelk folk anbefaler. Og så skal minst én idiot gjøre det til en diskusjon om "hvorfor bruker du ikke vanlig melk blablablabla". Åh, det går meg sånn på nervene! Og det er en av grunnene til at jeg har sluttet helt å lage egne tråder her på KG: 

Dette er noe som irriterer meg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
17 timer siden, Salka skrev:

Jeg også. Fy faen så sint og lei meg jeg ble over det innlegget! :kjempesinna: Måtte sitte på fingrene for å ikke skrive noe skikkelig stygt. Hadde garantert blitt utestengt i flere måneder! 

Nåvel.. så har ikke moderatorer på KG særlig høy terskel for å utestenge heller, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
8 minutter siden, Akuline skrev:

Folk som avsporer tråder. Ts spør om en spesifikk ting, for eksempel hvilket merke soyamelk folk anbefaler. Og så skal minst én idiot gjøre det til en diskusjon om "hvorfor bruker du ikke vanlig melk blablablabla". Åh, det går meg sånn på nervene! Og det er en av grunnene til at jeg har sluttet helt å lage egne tråder her på KG: 

Enig i det. Eller som skal kverulere i tråder, og skrive ting som "nei, det er ikke det som er problemet ditt", eller folk som kaller alt for angst. Som sporer helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å motta snap for alt mulig uinteressante ting. Hvorfor skal jeg vite alt en annen person gjør på? Leser bok, baker, går tur, spiser sjokolade, slapper av, spiser vafler, hva har en til middag osv. Noen er ekstreme på slike snapper. Kan bare ikke forstå at personen som sender tror at slikt er så spennende for en annen og hele tiden vite hva vedkommende gjør på til enhver tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Neinøff skrev:

Nåvel.. så har ikke moderatorer på KG særlig høy terskel for å utestenge heller, da? 

Hehe, nei det er akkurat det. Takhøyden er så lav her inne at selv en dv..., jeg mener ekstremt kortvokst skaller. Jeg ble utestengt i en måned i fjor for å kommentere et stygt redigert bilde av en blogger i en nettavis. Det ble tatt som omtale av kropp enda jeg skrev spesifikt at leppene så gummiaktige ut på akkurat det bildet, ikke at de var sånn i virkeligheten. :fnise: Men bilde og kropp er visst akkurat det samme her på kåge selv om jeg tør påstå at det er en vesentlig forskjell på å skrive "fy farao! Leppene hennes ser ut som gummi! Ææææsj!"og "Oi, det bildet der var dårlig redigert, leppene hennes ser jo helt gummiaktige ut der! Den som har redigert det bildet bør strammes opp!" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Akuline skrev:

Folk som avsporer tråder. Ts spør om en spesifikk ting, for eksempel hvilket merke soyamelk folk anbefaler. Og så skal minst én idiot gjøre det til en diskusjon om "hvorfor bruker du ikke vanlig melk blablablabla". Åh, det går meg sånn på nervene! Og det er en av grunnene til at jeg har sluttet helt å lage egne tråder her på KG: 

Såååå enig! Folk har visst vanskelig for å forstå at enkelte ikke tåler vanlig melk, er veganere eller av annen grunn vil bruke soyamelk. Tilsvarende de som nærmest klikker om noen så mye som nevner ordet margarin. "Margarin er satans verk, må vite!" Ja, mulig det, men det hjelper meg veldig lite når jeg faktisk ikke tåler meierismør og blir kjempesyk av det. :rolleyes: Og de som svarer i en tråd om hvilken sjokolade som er best at sjokolade er så usunt og at de selv bare knasker gulrøtter og ikke har ikke har rørt sjokolade siden 1930. Listen er lang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hvordan bil har du?» «Hvordan farge er det på den?» Det heter da ikke det. Det heter HVILKEN! 

Sånt irriterer meg, og jeg ser folk skrive slik oftere og oftere. Jeg er ikke den som kommenterer det, selv om jeg har lyst.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Du står i en rulletrapp på vei ned. Vedkommende foran deg går ut av rulletrappen og blir stående så du nesten krasjer rett inn i vedkommende. 

Konklusjon: Det er irriterende med folk som blokkerer utgangen foran en rulletrapp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Vinter irriterer meg. Lungebetennelse irriterer meg. Og jeg irriterer meg grenseløs av å være irritert på meg selv . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk blir diagnosert med ADHD, ADD osv på skoler, som om det er noe i veien med de. NEI, det er ikke noe i veien med de, de kjeder seg bare enormt, og passer ikke inn i dette elendige skolesystemet som har blitt laget. På tide å forandre på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2018 den 11.10, Akuline skrev:

Folk som avsporer tråder. Ts spør om en spesifikk ting, for eksempel hvilket merke soyamelk folk anbefaler. Og så skal minst én idiot gjøre det til en diskusjon om "hvorfor bruker du ikke vanlig melk blablablabla". Åh, det går meg sånn på nervene! Og det er en av grunnene til at jeg har sluttet helt å lage egne tråder her på KG: 

Ja, eller kommer inn i en tråd bare for å si "hvorfor gidder dere å se på dette søppelprogramet?" Eller "hvem bryr seg" Altså :roll:

Akkurat nå er jeg irritert på en venninne som skulle komme hit å hente meg kvart på 7 sånn at vi kunne dra på festen sammen. Aner ikke hvor det er hen, så må jo bare vente på somlekoppen. Liker å komme litt tidlig før alle er kommet. Synes det er flaut å være sist og må hilse på alle i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Neinøff skrev:

Du står i en rulletrapp på vei ned. Vedkommende foran deg går ut av rulletrappen og blir stående så du nesten krasjer rett inn i vedkommende. 

Konklusjon: Det er irriterende med folk som blokkerer utgangen foran en rulletrapp

 

Og folk som ikke kan høyreregelen! Faen, så irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

En eller annen pisselest med fritidsproblemer av astronomiske dimensjoner har brutt seg inn i postkassa mi. Har selvsagt meldt fra til politiet, men nå er jeg noe engstelig for hva tjuvradden kanskje har tatt med seg. Håper jævelskapet får lus, sopp, og smertefulle hemorroider. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...