Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff

Gamle folk som sniker i køen. Seriøst, gamlinger er så utrolig frekke, ofte! De tror at det gamle, krøllete, hvite håret deres er et slags VIP-pass i enhver sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin
På 8.2.2018 den 10.06, Neinøff skrev:

Gamle folk som sniker i køen. Seriøst, gamlinger er så utrolig frekke, ofte! De tror at det gamle, krøllete, hvite håret deres er et slags VIP-pass i enhver sammenheng. 

Jeg pleier bare å blokkere veien for de når de prøver på det.

Men ja det er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerpushing, spesielt på jobb. Nei, jeg vil ikke spise kake. Punktum. Hvorfor i helvete er det så provoserende for folk? Et kake så mye du vil, men jeg trenger da for faen ikke ete kake om jeg ikke vil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg pleier bare å blokkere veien for de når de prøver på det.

Men ja det er irriterende.

:fnise: ser for meg at du blokkerer veien. Jeg gjorde faktisk det idag selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Dette dekker ikke bare gamlinger, men også folk som skal gå foran deg. Og helst mellom deg og noe annet, selv om det er god plass f.eks. bak deg!

I går, i butikken: Neinøff står og ser på en vare i hyllen. I melkeskapet. Kommer en gamling og offer seg.. åh.. skal bare frem her litt, jeg! Fløtt deg, liksom. Javel, jeg flytter meg. Står og glor litt og finner ut at hun ikke skulle ha noe der!? Javel!? 😒

Idag, i butikken: Neinøff står og ser på en vare i hyllen. Klesbutikk. Kommer en gamling og skal kjøpe sminke, jeg flytter meg litt. Hun følger etter meg. Flytter meg litt til. Nei, da skal hun gå mellom meg og hylla! men skulle hun ha noe i hylla, da? Eller i hylla ved siden av? Nei. Så skulle hun frem igjen og da gadd jeg faktisk ikke å flytte meg mer, stod fast på min plass som betong, og hun gikk bak meg, mellom meg og en hylle og måtte hoppe over noe rot de ansatte hadde satt på bakken :laugh: hadde hun gått 1,5 meter bakover hadde hun kunne gått fritt. Aarrgh.. Det irriterer meg... 

Endret av N-Nøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt styret rundt valentines. Jeg misliker den dagen selv om jeg er i forhold og har aldri gjort noe ut av den. Jævla tulledag! Jepp, jeg er en uromantisk faen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg grenseløst at jeg har vært og kjøpt 12 liter maling og har medlemskort, MEN når jeg sitter med regnskapet så ser jeg at DET ER IKKE MITT MEDLEMSNR som står på kvitteringen!!!!!! Jeg sjekker selvfølgelig om det er mitt bankort i tilfelle jeg har fått feil kvittering. MEN NEI, mitt bankkort men noen andre får mitt kjøpeutbytte. Hvor ofte skjer det? Skal jammen meg ikke forundre meg om detter er noe de gjør ofte!!!!! Slikt blir jeg forbannet av!!!!!!!:raven::raven::raven::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::sinna::sinna: 

:rope::rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 14.08, Akuline skrev:

Sukkerpushing, spesielt på jobb. Nei, jeg vil ikke spise kake. Punktum. Hvorfor i helvete er det så provoserende for folk? Et kake så mye du vil, men jeg trenger da for faen ikke ete kake om jeg ikke vil. 

Enig. Vil jeg ikke ha kake, så spør de "er du på slakern?" Nei, jeg er ikke det, men gidder å betale nesten 40 kr (!!) For et kakestykke som egentlig ikke smaker så godt. Dessten så er jeg ikke så glad i kakene som de ofte har i kantina. Ofte er det Napoleonskake og sjokoladekake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 12.06, Catalina Culès skrev:

Snø :raven:

Ja, så irriterer meg at de ikke har vært å brøytet her i hele dag :dry: Håper de kommer i løpet av kvelden. Har hatt fri fra jobb i dag, men vil ikke sette meg fast i morgen tidlig. Det er så typisk 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter på bussen og har med deg en del ting, som er blitt lagt i setet ved siden av. Og det er flere personer rundt deg som har ledig plass. Så kommer det en dame som ABSOLUTT skal sitte ved siden av meg, selvom hun ser at det er mange ledige plasser rundt meg. Så jeg må sitte med veske, pose og paraply i fanget. Altså skjønner ikke hvorfor mennesker er slik. Hadde skjønt det godt hvis ingen av setene var ledig.

Endret av Tiaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff

Jeg irriterer meg over folk som skal gå gjennom køer, når du står i en kø, selv om de kan gå bak køen. "Eh, jeg skal bare.. unnskyld.. hehe..". Gå rundt, da? Ikke gå gjennom køen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg når noen skriver " Det gledes"..!!  på Facebook e.l. Blir nesten sur av det😒 Vet egentlig ikke hvorfor, ikke er jeg sjalu heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen i det hele tatt kan tenke tanken på å fjerne klørne på katter. Jeg blir så sint at jeg sprekker!

Håper vedkommene selv får dradd ut alle neglene sine, og det uten bedøvelse!:raven::kjefte::frustrert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Perelandra skrev:

At noen i det hele tatt kan tenke tanken på å fjerne klørne på katter. Jeg blir så sint at jeg sprekker!

Håper vedkommene selv får dradd ut alle neglene sine, og det uten bedøvelse!:raven::kjefte::frustrert:

Jeg hadde lyst å skrive så mye stygt til den personen :kjempesinna:, men redd jeg hadde blitt utestengt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Jeg vil sove. Feber, syk, utmattet. Men naboen pusser opp. Helt fra ca kl 07. Det er lov, men veldig irriterende. Smeller. Banker. Dunker. Og en haug med onomatopoetikon som jeg ikke orker å ramse opp:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 17.11, Catalina Culès skrev:

Jeg hadde lyst å skrive så mye stygt til den personen :kjempesinna:, men redd jeg hadde blitt utestengt da....

Jeg hadde nok og blitt utestengt. Vanskelig å holde seg sakelig mot slike rasshøl!! 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14. februar 2018 den 17.11, Catalina Culès skrev:

Jeg hadde lyst å skrive så mye stygt til den personen :kjempesinna:, men redd jeg hadde blitt utestengt da....

Jeg også. Fy faen så sint og lei meg jeg ble over det innlegget! :kjempesinna: Måtte sitte på fingrene for å ikke skrive noe skikkelig stygt. Hadde garantert blitt utestengt i flere måneder! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...