Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stringfellow1

nettaviser som legger ut video på nettsidene sine, som inneholder både ett eller annet som har blitt filmet (og nettavisen har valgt å legge til høy bråkete rævva musikk, slik at seerne er nødt til å skru lyden kraftig ned) og så har de intervju med noen (hvor lyden er alt for lavt) slik at seerne er nødt til å skru kraftig opp lyden igjen... 

og man er nødt til å skru opp og ned lyden, ettersom nettavisene veksler med høy musikk og noen som snakker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som velger helt selv å gjøre noe, og som så syter og sutrer over hvor slitsomt det er for dem. Som alle dem som lager pakkekalender til ungene, og syter over at det er sååå vanskelig og tidkrevende.. Så la være, da! Og dem som insisterer på å vaske ned hele huset til jul, i den mørkeste årstiden hvor skiten synes minst, og som klager og åkker over alt stresset og kavet. La nå være da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ting jeg bestiller på nett blir sendt til butikken som er nærmest meg i luftlinje, men som i praksis innebærer en helsikes omvei for meg å kjøre til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Calandria skrev:

Folk som ikke klarer å si nei, for de er så redde for å såre noen.

Ja. Ok. Greit. Alt i orden.   (😉)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Det irriterer meg når noe på tv ikke begynner når det står det skal begynne, Altså et program begynner f.eks 21:05 og når man setter det på så har det allerede begynt og tydeligvis så har det vart en stund. Når det står at det skal begynne 21:05 så får det faen med begynne 21:05 og ikke 20:55 eller 20:50 eller 21:00.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har en oppvaskmaskin hjemme, men mamma mener vi skal kun bruke den i store anledninger som jul, kinesisk nyttår osv. Blir irritert at jeg må vaske alt for hånd og skjønner ikke hvorfor hun kjøpte en dyr oppvaskmaskin som er kun brukt 1 gang gjennom hele 2017!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hele desember og all denne påtatte julegleden. Jeg er møkklei hele jula. Det er ingenting annet enn en kjøpefest på  rakettdrivstoff og speed. Folk setter seg i gjeld oppetter ørene og kjøper alskens ræl i en eller annen kommersialisert form for avlatshandel. Og nåde være med deg hvis du ikke kjøper de riktige julegavene. Da er det svartelisting og ondt blod i generasjoner fremover. Vi skal alle være akk så glade og lykkelige og snille, og det ender med at nervene ligger i høyspent helt til jula "endelig" er her og alkoholen kommer som en forløser. Så drikker mor og far seg dritings, får endelig ut noe av aggresjonen som har ligget undertrykt i hele desember-vennlighetsspillet, og jula blir ingenting annet enn et helvete pyntet med glitter, nisser, og granbar. Jeg er dritalei det årlige gnelderet om hvordan pinnekjøtt, ribbe, og co. skal tilberedes, hvilke sju slag som "må" bakes, og hvordan sølvtøyet best skal pusses. Jeg får utslett og diabetes i ørene av julemusikk som er så klissete og sukkersøt at sukkerspinn blir helsekost i forhold, for ikke å snakke om radbrekkingen av julesanger, som f.eks. "Fairytale of New York".  Død og fordervelse og huttetu! Tradisjoner skal på død og liv ivaretas og opprettholdes - selv om det ikke gagner noen. Bare antydningen til å bryte med skikk og sedvane er nok til å få folk til å tilte sideveis og erklære lokal 3. verdenskrig. 

Jula er ingenting annet enn oppskrytt tullball som får frem galskapen i mennesker. Fuck that shit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Folk som skal klage hele tiden 

-Julestjerner som dør

-Dumme åpningstider denne julen

-Folk som ikke gidder rydde hjemme

-Kreft

-Regnvær

-Glatta

-Tryning på isen

-Regninger

-Dumme menn

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...