Titania Skrevet 1. november #18461 Skrevet 1. november (endret) Vy har fortsatt ikke lagt ut billettene til turen hjem fra Göteborg 😑 To uker siden jeg forhørte meg med de «og de blir straks lagt ut». Lange strakser, må jeg si 😶 Endret 1. november av Titania 1
Nevian Skrevet 3. november #18463 Skrevet 3. november At dopapir-holdere på arbeidsplasser o.l. ikke bare kan være "åpne" holdere som folk flest har hjemme, men absolutt skal være varianter hvor rullen er helt innkapslet slik at når papiret ryker, så må du fikle og rote oppi boksen for å få tak i papiret igjen! Har egentlig bare lyst til å rasere hele holderen, og la det stå igjen en rull på gulvet! 1
JimmyOlsen Skrevet 4. november #18464 Skrevet 4. november Folk som på død og liv skal stå i en klynge rundt dørene på bussen når det er MER ENN NOK LEDIGE SITTEPLASSER!!!!! 2
Cid Skrevet 4. november #18465 Skrevet 4. november JimmyOlsen skrev (42 minutter siden): Folk som på død og liv skal stå i en klynge rundt dørene på bussen når det er MER ENN NOK LEDIGE SITTEPLASSER!!!!! Kanskje de ikke vil sitte sammen med andre? Da bruker jeg også å stå, liker ikke å sitte i lag med fremmede. 2
Cid Skrevet 4. november #18466 Skrevet 4. november Folk som feirer at kjente folk er død, bare fordi de ikke likte dem 2
Stacy__ Skrevet 5. november #18468 Skrevet 5. november Cid skrev (17 timer siden): Folk som feirer at kjente folk er død, bare fordi de ikke likte dem 🙈🥲 Menneskeheten altså… det begynner å bli flaut 😬 2 2
SVK Skrevet 5. november #18469 Skrevet 5. november Nettsider som ikke er tilpasset telefonen min. Jeg har iphone mini som har liten skjerm. Jeg var på et sted som krevde at man brukte nettsiden deres for å benytte tjenestene deres. Jeg går inn på telefonen og der har hjemmesiden deres en popup som er større enn skjermen min så det er ingen steder for meg å akseptere eller krysse den vekk. Etter mye pes finner jeg ut hvordan jeg skal få fjernet den, men da sliter jeg med å navigere gjennom hjemmesiden deres og komme til funksjonen jeg skulle bruke. 2
Ramsay Street Skrevet 5. november #18470 Skrevet 5. november Folk som løper til lokalblekka og skryter av hvor mye de har gått ned i vekt. 2
Titania Skrevet 6. november #18471 Skrevet 6. november At de ikke skilter når de sperrer ene gangveien mot et busstopp pga graving. Alternativet for å komme til det busstoppet er å krysse meget trafikkert fylkesvei, eller 5-10 min omvei til annet stopp 1
Titania Skrevet 7. november #18472 Skrevet 7. november Feil i outlook etter oppdatering av office 😑 1
xQueenKx Skrevet 8. november #18473 Skrevet 8. november At jeg aldri husker passordene mine lengre, det kreves jo 14 forskjellige ting før det blir godkjent som sterkt nok... 1
Cid Skrevet 8. november #18474 Skrevet 8. november Folk som ikke har forståelse for at ikke alle er interessert i å få sertifikat og kjøre… 2
Cid Skrevet søndag kl. 00:15 #18475 Skrevet søndag kl. 00:15 (endret) Marius Borg Høyby, håper han får lang fengselsstraff. Endret søndag kl. 00:24 av Cid 2
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl. 01:29 #18476 Skrevet søndag kl. 01:29 Cid skrev (1 time siden): Marius Borg Høyby, håper han får lang fengselsstraff.
Cid Skrevet søndag kl. 20:16 #18477 Skrevet søndag kl. 20:16 Folk som lager liksom begravelser for underholdning 1
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl. 23:11 #18478 Skrevet søndag kl. 23:11 Cid skrev (2 timer siden): Folk som lager liksom begravelser for underholdning Vi er helt enige.
Titania Skrevet mandag kl. 11:56 #18479 Skrevet mandag kl. 11:56 Saker som dette https://www.expressen.se/nyheter/sverige/paulins-ilska-efter-personalfesten-pa-jysk/ Jysk gjør det samme i Sverige som her, varsler på forhånd at butikkene er stengt en dag (noe i hvertfall jeg syns er positivt), og at avisen i tillegg gidder å lage sak om det. 2
Titania Skrevet mandag kl. 20:53 #18480 Skrevet mandag kl. 20:53 At originale nylonreimer til klokka mi er så hinsides dyre. 3700kr er uaktuelt, halve prisen av klokka 😑 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå