Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (4 minutter siden):

Final Fantasy 6, er på slutten og skal til å fullføre det hele men så dukker det opp en bug som gjør at jeg ikke får fullført spillet :kjempesinna:

Ååå😭💙

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (16 minutter siden):

Final Fantasy 6, er på slutten og skal til å fullføre det hele men så dukker det opp en bug som gjør at jeg ikke får fullført spillet :kjempesinna:

Så dumt :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (20 minutter siden):

Ååå, så kjedelig. Da hadde jeg blitt fly forbanna og revet av meg alt håret, tror jeg :kjempesinna:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ååå, så kjedelig. Da hadde jeg blitt fly forbanna og revet av meg alt håret, tror jeg :kjempesinna:

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Disney-filmer kommer på kino i anledning 100-årsjubileet og så setter de kun opp filmene med norsk tale, det er irriterende det!! Jeg vil se dem i original-versjon så godt det går!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Gamle Disney-filmer kommer på kino i anledning 100-årsjubileet og så setter de kun opp filmene med norsk tale, det er irriterende det!! Jeg vil se dem i original-versjon så godt det går!

De antar vel at vi i Norge vokste opp med de norske versjonene? Tror du mange hadde dratt for å se de engelske versjonene?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (38 minutter siden):

De antar vel at vi i Norge vokste opp med de norske versjonene? Tror du mange hadde dratt for å se de engelske versjonene?

Dette er Snøhvit og Tornerose. De fleste som vokste opp med disse filmene er voksne og forstår engelsk, eller så dem på originalspråket på VHS, DVD eller BluRay

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (3 minutter siden):

Dette er Snøhvit og Tornerose. De fleste som vokste opp med disse filmene er voksne og forstår engelsk, eller så dem på originalspråket på VHS, DVD eller BluRay

Har ikke noe å gjøre med om man forstår engelsk, men at man om man vokste opp med den norske versjonen så er det ofte den versjonen man har et nostalgisk forhold til. Jeg kunne aldri tenkt å se noen av klassiskerne på engelsk, blir ikke det sammen uten de norske stemmene ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Har ikke noe å gjøre med om man forstår engelsk, men at man om man vokste opp med den norske versjonen så er det ofte den versjonen man har et nostalgisk forhold til. Jeg kunne aldri tenkt å se noen av klassiskerne på engelsk, blir ikke det sammen uten de norske stemmene ❤️

Da er vi enig om å være uenig. Jeg tror ikke jeg har sett noen av filmene med norsk uttale :D

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Da er vi enig om å være uenig. Jeg tror ikke jeg har sett noen av filmene med norsk uttale :D

De er tilgjengelig på engelsk på Disney+ i hvert fall da :) (sjekket nå med Snehvit)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

De er tilgjengelig på engelsk på Disney+ i hvert fall da :) (sjekket nå med Snehvit)

Det er et eller annet med å se klassikerne på kino, noe jeg er for ung til å ha gjort

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Det er et eller annet med å se klassikerne på kino, noe jeg er for ung til å ha gjort

Gikk de på kino i Norge når filmene kom ut egentlig? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):

Gikk de på kino i Norge når filmene kom ut egentlig? 

Noen av dem, ja. Løvenes konge så jeg tre ganger på kino, men ikke Moana. Den har jeg kun sett på D+

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (7 timer siden):

Noen av dem, ja. Løvenes konge så jeg tre ganger på kino, men ikke Moana. Den har jeg kun sett på D+

Hadde vært noe å se de på kino med originalspråk da, masse bra folk der særlig i Løvenes Konge 🤩

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Hadde vært noe å se de på kino med originalspråk da, masse bra folk der særlig i Løvenes Konge 🤩

Som James Earle Jones?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

Akkurat poenget mitt. De sender altså filmene ut på norsk, ikke engelsk og da gidder jeg ikke

Det er kun to forestillinger også. Hadde en vært på norsk og en på engelsk, skulle jeg ikke sagt noe

Endret av sofie777
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...