Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (35 minutter siden):

Det føles på en måte så feil å si, fordi man ønsker aldri at noen skal ha det vondt, men det er alltid så deilig med folk som forstår. 

Trangsynte kollegaen min mener at jeg bør begynne på lappen snart, fordi mannen hennes har mistet den, og derfor driver HUN på med det. 
Jo da, det hadde vært kjekt å ha. Men jeg har ikke råd til å ha bil uansett, og blir feil å låne av andre hele tiden også. 
Hun ble snurt da jeg sa at man får MANGE konserter for det førerkortet koster 😬

For min del har hver eneste konsert blitt noe å se frem til. Jeg griner på de fleste, fordi jeg syns det er kjipt alene, og får ikke med meg noen folk, men jeg drar heller alene og griner litt for opplevelsen, enn å ikke dra og angre. Og det samme som at med dette mørke som bor inni hodet mitt, så føles ikke alt like mørkt alltid. MEN opplevelser ødelegges når jeg er for sliten. 

Det er ikke langt fra Sarpsborg til Oslo/tilbake. Men jeg orker ikke være hjemme klokka 2 på natta, for da er alle følelser og mye av konsertene glemt, fordi jeg blir sliten. Så da finner jeg en eller annen mulighet til å fikse hotell. Kan fint reise litt utenfor sentrum, liksom - men det er fortsatt kortere med 20 min med en eller annen bane, enn 1,5 time med tog, og 30 min gange hjem midt på natta. 
Og hotellfrokost er aldri feil, så da er det mine hverdagsgleder i steden. 

Før konserten idag bestemte jeg meg for å ikke kjøpe merch, fordi jeg ikke har hørt SÅ mye på det. 

Sånn gikk det 🙈

IMG_6085.thumb.jpeg.a86f604e3d15b04a76fd2d6da2b2c6d6.jpeg

:klem3::klem3:

Cid skrev (32 minutter siden):

Når jeg biter meg i tunga 😣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (31 minutter siden):

Ja kjempekul 😀👍

Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestiller et spill men det får ikke plass i postkassen og må hentes på et hentested bare fordi pakningen er usaklig stor slik at det ikke passer i postkasser…

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (40 minutter siden):

Når jeg bestiller et spill men det får ikke plass i postkassen og må hentes på et hentested bare fordi pakningen er usaklig stor slik at det ikke passer i postkasser…

Det er som om de som pakker små greier MÅ finne en mye større eske å pakke den inn i. Har selv bestilt ting som er så smått at med rett eske kunne det passet fint i postkassa, og når man henter pakken på hentestedet får man et lite sjokk. Bare den tingen man har bestilt og mye luft. Du får mye luft med på kjøpet da... Hvilket spill har du kjøpt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 timer siden):

Det er som om de som pakker små greier MÅ finne en mye større eske å pakke den inn i. Har selv bestilt ting som er så smått at med rett eske kunne det passet fint i postkassa, og når man henter pakken på hentestedet får man et lite sjokk. Bare den tingen man har bestilt og mye luft. Du får mye luft med på kjøpet da... Hvilket spill har du kjøpt?

Baten Kaitos :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Baten Kaitos :)

Måtte se trailer på det spillet på YouTube. Ser gøy ut. Kos deg med spillet 😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (5 timer siden):

Og gjett hva som skjedde i dag? Spillet måtte hentes trass i at det fint kunne passet i postkassa :murvegg:

IMG_5566.thumb.jpeg.f436c4335682748900c5411f917b1b2c.jpeg 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (21 timer siden):

Det føles på en måte så feil å si, fordi man ønsker aldri at noen skal ha det vondt, men det er alltid så deilig med folk som forstår. 

Trangsynte kollegaen min mener at jeg bør begynne på lappen snart, fordi mannen hennes har mistet den, og derfor driver HUN på med det. 
Jo da, det hadde vært kjekt å ha. Men jeg har ikke råd til å ha bil uansett, og blir feil å låne av andre hele tiden også. 
Hun ble snurt da jeg sa at man får MANGE konserter for det førerkortet koster 😬

For min del har hver eneste konsert blitt noe å se frem til. Jeg griner på de fleste, fordi jeg syns det er kjipt alene, og får ikke med meg noen folk, men jeg drar heller alene og griner litt for opplevelsen, enn å ikke dra og angre. Og det samme som at med dette mørke som bor inni hodet mitt, så føles ikke alt like mørkt alltid. MEN opplevelser ødelegges når jeg er for sliten. 

Det er ikke langt fra Sarpsborg til Oslo/tilbake. Men jeg orker ikke være hjemme klokka 2 på natta, for da er alle følelser og mye av konsertene glemt, fordi jeg blir sliten. Så da finner jeg en eller annen mulighet til å fikse hotell. Kan fint reise litt utenfor sentrum, liksom - men det er fortsatt kortere med 20 min med en eller annen bane, enn 1,5 time med tog, og 30 min gange hjem midt på natta. 
Og hotellfrokost er aldri feil, så da er det mine hverdagsgleder i steden. 

Før konserten idag bestemte jeg meg for å ikke kjøpe merch, fordi jeg ikke har hørt SÅ mye på det. 

Sånn gikk det 🙈

IMG_6085.thumb.jpeg.a86f604e3d15b04a76fd2d6da2b2c6d6.jpeg

Det er veldig sant 💜 Alltid godt med noen som forstår selv om man ikke unner noen å ha det vondt.

Teite kollegaen din som mener du skal ta lappen siden hun gjør det. For det koster jo iiiingen penger, liksom? :hoho: Du får mange konserter for det lappen koster, ja.

Syns du er så TØFF som drar på konserter alene. Det hadde aldri jeg turt. Jeg hadde sittet hjemme og deppet og irritert meg over at jeg ikke turte å dra alene.

Høres herlig ut med hotell samtidig. Det hadde jeg også gjort. Er ikke gøy å måtte ta kollektivt alene midt på natta og hotellfrokost er absolutt ikke å forakte :spise: 

Så fine merch 😻 Var konserten bra? Skulle gjerne vært der selv 🤩 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Det er veldig sant 💜 Alltid godt med noen som forstår selv om man ikke unner noen å ha det vondt.

Teite kollegaen din som mener du skal ta lappen siden hun gjør det. For det koster jo iiiingen penger, liksom? :hoho: Du får mange konserter for det lappen koster, ja.

Syns du er så TØFF som drar på konserter alene. Det hadde aldri jeg turt. Jeg hadde sittet hjemme og deppet og irritert meg over at jeg ikke turte å dra alene.

Høres herlig ut med hotell samtidig. Det hadde jeg også gjort. Er ikke gøy å måtte ta kollektivt alene midt på natta og hotellfrokost er absolutt ikke å forakte :spise: 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, vi synes også at hun er skikkelig tøff som går på konserter alene.😍😍🤩🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Og gjett hva som skjedde i dag? Spillet måtte hentes trass i at det fint kunne passet i postkassa :murvegg:

IMG_5566.thumb.jpeg.f436c4335682748900c5411f917b1b2c.jpeg 

😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Dritbra! :D

Spektrum var en badstu uten like, i hvertfall der jeg satt, så ble rett og slett for varmt (som de dro en spøk på også - noe av typen "dette stedet kan sammenlignes med morten til Tom, vid og våt :fnise:), og med en god dose sexfiksert humor, mye kult som skjedde på scenen og sånn, så ble det tipptopp :D 

Showet fra køln ligger ute på youtube i ganske bra kvalitet av det jeg har sett til nå - som et tips :D 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (14 minutter siden):

Spektrum var en badstu uten like, i hvertfall der jeg satt, så ble rett og slett for varmt (som de dro en spøk på også - noe av typen "dette stedet kan sammenlignes med morten til Tom, vid og våt :fnise:), og med en god dose sexfiksert humor, mye kult som skjedde på scenen og sånn, så ble det tipptopp :D 

Showet fra køln ligger ute på youtube i ganske bra kvalitet av det jeg har sett til nå - som et tips :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (18 minutter siden):

Så braaaa! :danse2:

Spektrum er fryyyktelig varmt, ja, lenge siden jeg har vært der nå da.

Åååå, det må jeg sjekke ut! :D Köln har jeg faktisk vært i da jeg var liten på 80-tallet eller tidlig 90-tall og vi var på europaferie med bil. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Så braaaa! :danse2:

Spektrum er fryyyktelig varmt, ja, lenge siden jeg har vært der nå da.

Åååå, det må jeg sjekke ut! :D Köln har jeg faktisk vært i da jeg var liten på 80-tallet eller tidlig 90-tall og vi var på europaferie med bil. 

Jeg vet at jeg må se de igjen :D

Det ryktes jo veldig om ny musikk om dagen, så er jo lov å håpe på ny turne også :D 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men synes det er uber-teit med steder som flår folk for penger for å gå på do. Om det er 5kr, uansett! La nå folk få gå på do gratis :sur:

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Final Fantasy 6, er på slutten og skal til å fullføre det hele men så dukker det opp en bug som gjør at jeg ikke får fullført spillet :kjempesinna:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Final Fantasy 6, er på slutten og skal til å fullføre det hele men så dukker det opp en bug som gjør at jeg ikke får fullført spillet :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...