Entern Skrevet 13. september 2023 #14401 Del Skrevet 13. september 2023 SVK skrev (17 minutter siden): Nettopp. Språket får det til å fremstå som om det er en anbefaling fra en venninne, når det i virkeligheten er betalt reklame. Jepp 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september 2023 #14402 Del Skrevet 13. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jepp 👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. september 2023 #14403 Del Skrevet 13. september 2023 25 minutter siden, Titania said: Jepp Et par dager fri for min del nå, så ser henne ikke før mandag. Kanskje hun kommer på bedre tanker 😛 Kommer også til å fortsette å presisere at selv om hun er uenig, så er dette mitt valg. Vi er ikke så stor bedrift, så om hun fortsetter selv etter presiseringer, så skal salgssjefen få bli hjelp 😅 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. september 2023 #14404 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Så noen plastklokker hvor produsenten skrøt av at de var laget av resirkulert plast. Men klokkene hadde forventet levetid på 2 år og kunne ikke repareres. Klokkene er da ikke miljøvennlige om de må kastes etter 2 år! Dette var for øvrig ikke en billigklokke heller. Kostet 400 dollar+moms og var bevisst laget for at den skulle ha kort levetid. Fordi produsenten selger dyrere klokke med lang levetid og mulighet for reparasjon. Endret 13. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september 2023 #14405 Del Skrevet 13. september 2023 Tvangstankene mine 😖 Hatt tvangstanker siden jeg var 10 år gammel og spesielt den med at ting må stå på en bestemt måte merker jeg at jeg er ganske lei av… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. september 2023 #14406 Del Skrevet 13. september 2023 1 minutt siden, Cid said: Tvangstankene mine 😖 Hatt tvangstanker siden jeg var 10 år gammel og spesielt den med at ting må stå på en bestemt måte merker jeg at jeg er ganske lei av… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september 2023 #14407 Del Skrevet 13. september 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Tvangstankene mine 😖 Hatt tvangstanker siden jeg var 10 år gammel og spesielt den med at ting må stå på en bestemt måte merker jeg at jeg er ganske lei av… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september 2023 #14408 Del Skrevet 13. september 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Så noen plastklokker hvor produsenten skrøt av at de var laget av resirkulert plast. Men klokkene hadde forventet levetid på 2 år og kunne ikke repareres. Klokkene er da ikke miljøvennlige om de må kastes etter 2 år! Dette var for øvrig ikke en billigklokke heller. Kostet 400 dollar+moms og var bevisst laget for at den skulle ha kort levetid. Fordi produsenten selger dyrere klokke med lang levetid og mulighet for reparasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #14409 Del Skrevet 14. september 2023 Cid skrev (5 timer siden): Tvangstankene mine 😖 Hatt tvangstanker siden jeg var 10 år gammel og spesielt den med at ting må stå på en bestemt måte merker jeg at jeg er ganske lei av… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. september 2023 #14410 Del Skrevet 14. september 2023 Titania skrev (8 timer siden): Jeg skal i hvertfall ikke gjøre ting JEG liker, som å dra på konserter og ta en pause fra «livet» hjemme, fordi hun mener jeg ikke bør prioritere pengene mine på det. Jeg må selge spillkonsollene mine fordi det er bortkastet, jeg kan jo bare se på tv (reality på tlc er blant annet fantastisk i følge henne). Og mye annet som hun lett hadde gjort i steden. men det eneste hun faktisk snakker om at hun gjør, er å være med sønnen og klage på å rydde hus etter sønn og mann Det er så nedlatende å prøve å oppdra voksne mennesker. Og rådet om å begynne å se på trash-TV… 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #14411 Del Skrevet 14. september 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Det er så nedlatende å prøve å oppdra voksne mennesker. Og rådet om å begynne å se på trash-TV… 😅 Jepp helt enig. Hvorfor i all verden skal det være bedre å se reality tullball liksom 🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. september 2023 #14412 Del Skrevet 14. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Jepp helt enig. Hvorfor i all verden skal det være bedre å se reality tullball liksom 🤯 Hadde jeg fått det rådet hadde jeg måttet le litt 🤭 Få råd av noen som har null kulturell kapital 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #14413 Del Skrevet 14. september 2023 Boetica skrev (18 minutter siden): Hadde jeg fått det rådet hadde jeg måttet le litt 🤭 Få råd av noen som har null kulturell kapital 🤪 Samme her 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. september 2023 #14414 Del Skrevet 14. september 2023 Boetica skrev (1 time siden): Det er så nedlatende å prøve å oppdra voksne mennesker. Og rådet om å begynne å se på trash-TV… 😅 Jepp 😂 Jeg måtte selge PlayStation fordi jeg hadde gjeld, og kunne bare se på tv, for det var jo så mye bra på tv - 90 Days fiance f.eks. Jeg ser nesten ikke på tv, så svarte da tilbake, fortjent men krast, og dønn ærlig - da kunne jeg likesågodt selge tven også, og gå å leke på E6, fordi det gir nok det samme tilbake som den serien. Fair at jeg har gjeld og ting andre kanskje mener er bortkastet. Men jeg betaler alle regningene mine, så ser ikke noe problem, selv om jeg selvsagt gjerne skulle sittet bedre i det. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september 2023 #14415 Del Skrevet 14. september 2023 Titania skrev (22 timer siden): Jeg tok henne for det idag. Jeg forstår at hun ikke er enig i hva jeg gjør, men mitt liv, mine valg. Punktum. En ting er at jeg er åpen om at ja, jeg har mye gjeld, og gjør en del dumme valg pga tidvis ikke-eksisterende impulskontroll. Konserter og turer gjør jo ikke nødvendig vis det bedre. Brukte vel f.eks 7-8000 på rammsteinkonserten om jeg ikke har tenkt feil. Men jeg sliter også stadig med depresjon, og trenger de lyspunktene i livet som gir motivasjon for en periode. Noe konserter og det å komme vekk fra det hullet som leiligheten oppfattes som, når man tross alt sitter her alene dag ut og inn (minus jobb og sånn) er blitt en fin avveksling for. Kan kanskje bli litt mye med 3 på 3 måneder, med hotell i tillegg, men det er min «pause» fra livet som ellers ofte er veldig kjipt. Kjenner meg sånn igjen i det du skriver ♥️ Jeg har også hatt mye gjeld og gjort en del dumme økonomiske valg, spesielt i mine yngre dager. Men jeg har som deg alltid betalt regningene mine. Har ikke gjeld lenger, men er fortsatt like glad i å shoppe, selv om jeg ikke handler på kreditt lenger. Jeg sliter også med sterk depresjon. Og ja, det er viktig å ha noen lyspunkter i livet og gjøre ting som gir en glede og motivasjon. Selv om det koster penger som frekke forståsegpåere mener at man heller bør spare. Jeg blir så provosert av sånne folk som hun kjerringa. Jeg er veldig glad for at du kommet deg ut litt og får dratt på de konsertene du ønsker 💜 Det er så viktig. Hadde jeg hatt krefter til det (sliter med fatigue, så har ikke overskudd til sånne ting, dessverre) og ikke slitt sånn med sosial angst hadde jeg sikkert dratt på masse konserter, kino osv jeg og. Det er jo så gøy og gir så mye glede. Har hund og katter som gir meg glede da. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg nok ikke sittet her idag. Og så elsker jeg å shoppe, så blir nok litt trøsteshopping til tider, hehe 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september 2023 #14416 Del Skrevet 14. september 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Kjenner meg sånn igjen i det du skriver ♥️ Jeg har også hatt mye gjeld og gjort en del dumme økonomiske valg, spesielt i mine yngre dager. Men jeg har som deg alltid betalt regningene mine. Har ikke gjeld lenger, men er fortsatt like glad i å shoppe, selv om jeg ikke handler på kreditt lenger. Jeg sliter også med sterk depresjon. Og ja, det er viktig å ha noen lyspunkter i livet og gjøre ting som gir en glede og motivasjon. Selv om det koster penger som frekke forståsegpåere mener at man heller bør spare. Jeg blir så provosert av sånne folk som hun kjerringa. Jeg er veldig glad for at du kommet deg ut litt og får dratt på de konsertene du ønsker 💜 Det er så viktig. Hadde jeg hatt krefter til det (sliter med fatigue, så har ikke overskudd til sånne ting, dessverre) og ikke slitt sånn med sosial angst hadde jeg sikkert dratt på masse konserter, kino osv jeg og. Det er jo så gøy og gir så mye glede. Har hund og katter som gir meg glede da. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg nok ikke sittet her idag. Og så elsker jeg å shoppe, så blir nok litt trøsteshopping til tider, hehe 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #14417 Del Skrevet 14. september 2023 Titania skrev (13 timer siden): Jepp 😂 Jeg måtte selge PlayStation fordi jeg hadde gjeld, og kunne bare se på tv, for det var jo så mye bra på tv - 90 Days fiance f.eks. Jeg ser nesten ikke på tv, så svarte da tilbake, fortjent men krast, og dønn ærlig - da kunne jeg likesågodt selge tven også, og gå å leke på E6, fordi det gir nok det samme tilbake som den serien. Fair at jeg har gjeld og ting andre kanskje mener er bortkastet. Men jeg betaler alle regningene mine, så ser ikke noe problem, selv om jeg selvsagt gjerne skulle sittet bedre i det. 90 Days Fiance???? Verdens verste program 😵😵💫🥴 jukkapalme skrev (15 minutter siden): Kjenner meg sånn igjen i det du skriver ♥️ Jeg har også hatt mye gjeld og gjort en del dumme økonomiske valg, spesielt i mine yngre dager. Men jeg har som deg alltid betalt regningene mine. Har ikke gjeld lenger, men er fortsatt like glad i å shoppe, selv om jeg ikke handler på kreditt lenger. Jeg sliter også med sterk depresjon. Og ja, det er viktig å ha noen lyspunkter i livet og gjøre ting som gir en glede og motivasjon. Selv om det koster penger som frekke forståsegpåere mener at man heller bør spare. Jeg blir så provosert av sånne folk som hun kjerringa. Jeg er veldig glad for at du kommet deg ut litt og får dratt på de konsertene du ønsker 💜 Det er så viktig. Hadde jeg hatt krefter til det (sliter med fatigue, så har ikke overskudd til sånne ting, dessverre) og ikke slitt sånn med sosial angst hadde jeg sikkert dratt på masse konserter, kino osv jeg og. Det er jo så gøy og gir så mye glede. Har hund og katter som gir meg glede da. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg nok ikke sittet her idag. Og så elsker jeg å shoppe, så blir nok litt trøsteshopping til tider, hehe 🙈 Jeg trøsteshopper og (mest plater) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. september 2023 #14418 Del Skrevet 14. september 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Kjenner meg sånn igjen i det du skriver ♥️ Jeg har også hatt mye gjeld og gjort en del dumme økonomiske valg, spesielt i mine yngre dager. Men jeg har som deg alltid betalt regningene mine. Har ikke gjeld lenger, men er fortsatt like glad i å shoppe, selv om jeg ikke handler på kreditt lenger. Jeg sliter også med sterk depresjon. Og ja, det er viktig å ha noen lyspunkter i livet og gjøre ting som gir en glede og motivasjon. Selv om det koster penger som frekke forståsegpåere mener at man heller bør spare. Jeg blir så provosert av sånne folk som hun kjerringa. Jeg er veldig glad for at du kommet deg ut litt og får dratt på de konsertene du ønsker 💜 Det er så viktig. Hadde jeg hatt krefter til det (sliter med fatigue, så har ikke overskudd til sånne ting, dessverre) og ikke slitt sånn med sosial angst hadde jeg sikkert dratt på masse konserter, kino osv jeg og. Det er jo så gøy og gir så mye glede. Har hund og katter som gir meg glede da. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg nok ikke sittet her idag. Og så elsker jeg å shoppe, så blir nok litt trøsteshopping til tider, hehe 🙈 Det føles på en måte så feil å si, fordi man ønsker aldri at noen skal ha det vondt, men det er alltid så deilig med folk som forstår. Trangsynte kollegaen min mener at jeg bør begynne på lappen snart, fordi mannen hennes har mistet den, og derfor driver HUN på med det. Jo da, det hadde vært kjekt å ha. Men jeg har ikke råd til å ha bil uansett, og blir feil å låne av andre hele tiden også. Hun ble snurt da jeg sa at man får MANGE konserter for det førerkortet koster 😬 For min del har hver eneste konsert blitt noe å se frem til. Jeg griner på de fleste, fordi jeg syns det er kjipt alene, og får ikke med meg noen folk, men jeg drar heller alene og griner litt for opplevelsen, enn å ikke dra og angre. Og det samme som at med dette mørke som bor inni hodet mitt, så føles ikke alt like mørkt alltid. MEN opplevelser ødelegges når jeg er for sliten. Det er ikke langt fra Sarpsborg til Oslo/tilbake. Men jeg orker ikke være hjemme klokka 2 på natta, for da er alle følelser og mye av konsertene glemt, fordi jeg blir sliten. Så da finner jeg en eller annen mulighet til å fikse hotell. Kan fint reise litt utenfor sentrum, liksom - men det er fortsatt kortere med 20 min med en eller annen bane, enn 1,5 time med tog, og 30 min gange hjem midt på natta. Og hotellfrokost er aldri feil, så da er det mine hverdagsgleder i steden. Før konserten idag bestemte jeg meg for å ikke kjøpe merch, fordi jeg ikke har hørt SÅ mye på det. Sånn gikk det 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #14419 Del Skrevet 14. september 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Det føles på en måte så feil å si, fordi man ønsker aldri at noen skal ha det vondt, men det er alltid så deilig med folk som forstår. Trangsynte kollegaen min mener at jeg bør begynne på lappen snart, fordi mannen hennes har mistet den, og derfor driver HUN på med det. Jo da, det hadde vært kjekt å ha. Men jeg har ikke råd til å ha bil uansett, og blir feil å låne av andre hele tiden også. Hun ble snurt da jeg sa at man får MANGE konserter for det førerkortet koster 😬 For min del har hver eneste konsert blitt noe å se frem til. Jeg griner på de fleste, fordi jeg syns det er kjipt alene, og får ikke med meg noen folk, men jeg drar heller alene og griner litt for opplevelsen, enn å ikke dra og angre. Og det samme som at med dette mørke som bor inni hodet mitt, så føles ikke alt like mørkt alltid. MEN opplevelser ødelegges når jeg er for sliten. Det er ikke langt fra Sarpsborg til Oslo/tilbake. Men jeg orker ikke være hjemme klokka 2 på natta, for da er alle følelser og mye av konsertene glemt, fordi jeg blir sliten. Så da finner jeg en eller annen mulighet til å fikse hotell. Kan fint reise litt utenfor sentrum, liksom - men det er fortsatt kortere med 20 min med en eller annen bane, enn 1,5 time med tog, og 30 min gange hjem midt på natta. Og hotellfrokost er aldri feil, så da er det mine hverdagsgleder i steden. Før konserten idag bestemte jeg meg for å ikke kjøpe merch, fordi jeg ikke har hørt SÅ mye på det. Sånn gikk det 🙈 Kjempefin merch 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #14420 Del Skrevet 14. september 2023 Når jeg biter meg i tunga 😣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå