Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (42 minutter siden):

Det er en del som hoverer med det som har kommet gratis til dem. Både penger og andre fordeler i livet. 

Ja dessverre 😞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Charlie Amberson said:

Han har egentlig ikke tjent noe på eiendom. Det er bare selvskryt for å fremstå som suksessrik businessmann, trolig for å prøve å være som sin far. Hvis han bare hadde satt arven på standard indeksfond og levd godt av utbytte derfra så hadde han vært like rik og sluppet alle krumspringene med dårlige investeringer og nestenkonkurser dengang rundt årtusenskiftet. Det er derfor han ikke vil utlevere skattepapirene sine, for å ikke avsløre hvor dårlig forretningsmann han er. Det var først med tv-karrieren og senere innsamlinger og viraken rundt presidentjobben at han begynte å gå i pluss. Jobber han fikk fordi mange nok kjøpte løgnen om genial forretningmann. Verden vil bedras.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Boetica said:

Det er en del som hoverer med det som har kommet gratis til dem. Både penger og andre fordeler i livet. 

Vil legge til at jeg har vært heldig selv som ble født i Norge og med gode foreldre. Det er jo å vinne i Lotto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Vil legge til at jeg har vært heldig selv som ble født i Norge og med gode foreldre. Det er jo å vinne i Lotto. 

Samme her, det er lykkeloddet 💜

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gråter for sin syke mor.  Altså å late som man ønsker å hjelpe andre når man i virkeligheten er ute etter å hjelpe seg selv. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (37 minutter siden):

Folk som gråter for sin syke mor.  Altså å late som man ønsker å hjelpe andre når man i virkeligheten er ute etter å hjelpe seg selv. 

Noe spesielt du tenker på?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boetica said:

Noe spesielt du tenker på?

Ikke fra Kvinneguiden eller mitt eget liv. Var bare noen artikler fra nettaviser. Eksempel er arbeidsgivere som ønsker å hule ut arbeidsmiljøloven og sier det er av omtanke for arbeidstakerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 time siden):

Ikke fra Kvinneguiden eller mitt eget liv. Var bare noen artikler fra nettaviser. Eksempel er arbeidsgivere som ønsker å hule ut arbeidsmiljøloven og sier det er av omtanke for arbeidstakerne. 

Det er mye bullshitprat i arbeidslivet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (3 timer siden):

Trangsynte kollega som igjen skal fortelle meg hvordan jeg skal leve livet mitt. 

Hvordan skal du leve det da? 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 timer siden):

Trangsynte kollega som igjen skal fortelle meg hvordan jeg skal leve livet mitt. 

Huff :klem3:

Boetica skrev (1 time siden):

Hvordan skal du leve det da? 😅

Lurer jeg også på 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...