Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Helt enig. Enkelte mener jo til og med at en stakkars ungjente som blir voldtatt av sin egen far skal tvinges til å bære frem og føde barnet. Det er altså så sykt at jeg ikke har ord! De samme folka mener sikkert at tenåringsjenta som ble voldtatt av faren sin selv har skyld i det. 

Cassidy Tvillingene har også hørt om den saken der, og vi synes at det er helt for jævlig.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg er blitt så vant med å ta smertestillende den siste måneden siden jeg fjernet visdomstennene at jeg nå må nekte meg selv å ta flere siden jeg er blitt så vant med det at jeg føler meg ekkel uten :sukk: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

At jeg er blitt så vant med å ta smertestillende den siste måneden siden jeg fjernet visdomstennene at jeg nå må nekte meg selv å ta flere siden jeg er blitt så vant med det at jeg føler meg ekkel uten :sukk: 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Da er det absolutt på tide å slutte :sukk:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Da er det absolutt på tide å slutte :sukk:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:sukk::sukk::nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Er nok lurt å slutte da. Er jo ofte mest for de første vonde dagene😌

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Dumt hvor lett man kan bli komfortabel med sånt 😕 

Ja :klem:

Derfor jeg er veldig forsiktig med smertestillende selv om jeg bare bruker Paracet uansett 😅 men jeg er altfor forsiktig da:rodmer: men har medisin jeg er avhengig av og tanken på å slutte er skremmende :sukk: og røykingen såklart :sukk: 

Håper det er bra med deg godeste Cid :klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Ja :klem:

Derfor jeg er veldig forsiktig med smertestillende selv om jeg bare bruker Paracet uansett 😅 men jeg er altfor forsiktig da:rodmer: men har medisin jeg er avhengig av og tanken på å slutte er skremmende :sukk: og røykingen såklart :sukk: 

Håper det er bra med deg godeste Cid :klem:

Cassidy Tvillingene tenker på dere begge to.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folks om fremstiller det som om de klarte å tjene pengene på egenhånd når det er snakk om arv eller andre former for hjelp fra foreldrene. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Folks om fremstiller det som om de klarte å tjene pengene på egenhånd når det er snakk om arv eller andre former for hjelp fra foreldrene. 

Kan man ikke ha klart å tjene i ettertid da?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (4 minutter siden):

Det er en del som hoverer med det som har kommet gratis til dem. Både penger og andre fordeler i livet. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cid said:

Kan man ikke ha klart å tjene i ettertid da?

Det er jo mulig. Men når en 18 år gammel student skryter av å ha vært flink og kjøpt bolig i Oslo til 5 millioner i stedet for å leie som alle andre 18 åringer så har ikke vedkommende hatt tid til å tjene pengene selv. 

I tillegg så har man folk som Donald Trump. Selv om han har tjent penger etter faren hans døde så har han jo fortsatt fått en kraftig fordel her i livet. Det er ikke som han hadde klart å kjøpe alle disse skyskraperne, hotellene, osv om han ikke hadde fått penger og annen hjelp av sin far. 

13 minutter siden, Boetica said:

Det er en del som hoverer med det som har kommet gratis til dem. Både penger og andre fordeler i livet. 

Enig, både penger og annen hjelp. Man kan jo få  voldsom hjelp gjennom nettverk også , og ikke bare penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Det er jo mulig. Men når en 18 år gammel student skryter av å ha vært flink og kjøpt bolig i Oslo til 5 millioner i stedet for å leie som alle andre 18 åringer så har ikke vedkommende hatt tid til å tjene pengene selv. 

I tillegg så har man folk som Donald Trump. Selv om han har tjent penger etter faren hans døde så har han jo fortsatt fått en kraftig fordel her i livet. Det er ikke som han hadde klart å kjøpe alle disse skyskraperne, hotellene, osv om han ikke hadde fått penger og annen hjelp av sin far. 

Enig, både penger og annen hjelp. Man kan jo få  voldsom hjelp gjennom nettverk også , og ikke bare penger. 

Hørt trump fikk 1 million av faren sin og så begynte han å investere derfra. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 hours ago, Cid said:

Hørt trump fikk 1 million av faren sin og så begynte han å investere derfra. 

Det er hva Donald hevder og når han sier noe så vet man at det ikke er sant for han er ute av stand til å ikke lyve.   :ler2: Jeg vet ikke hvor mye hjelp Trump fikk av sin far, men faren var eiendomsbaron i New York City og en av de rikeste i USA. Trump fikk helt klart mer hjelp enn kun et lån på 1 million dollar.  

According to a New York Times report in 2018, Trump received at least $413 million (in 2018 prices) from his father's business empire. https://en.wikipedia.org/wiki/Wealth_of_Donald_Trump#:~:text=9 References-,Gifts%2C loans%2C and other wealth from his father,from his father's business empire.

Man må sikkert ta tallene til New York Times med en klype salt. Er sikkert tilnærmet umulig oppgave å finne ut akkurat hvor mye Donald fikk av sin far. Men som sagt, faren var en av USAs rikeste menn og Donald arvet formuen. Så hjelpen må ha vært mer enn 1 million dollar. Og faren til Donald hjalp han fra dag 1 og ikke først etter faren døde.  Står en del om det i Wikipedia-artikkelen. 

Donald er godt eksempel på en som liker å fremstille seg som mer "self made" enn han faktisk er. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Det er hva Donald hevder og når han sier noe så vet man at det ikke er sant for han er ute av stant til å ikke lyve.   :ler2: Jeg vet ikke hvor mye hjelp Trump fikk av sin far, men faren var eiendomsbaron i New York City og en av de rikeste i USA. Trump fikk helt klart mer hjelp enn kun et lån på 1 million dollar.  

According to a New York Times report in 2018, Trump received at least $413 million (in 2018 prices) from his father's business empire. https://en.wikipedia.org/wiki/Wealth_of_Donald_Trump#:~:text=9 References-,Gifts%2C loans%2C and other wealth from his father,from his father's business empire.

Man må sikkert ta tallene til New York Times med en klype salt. Er sikkert tilnærmet umulig oppgave å finne ut akkurat hvor mye Donald fikk av sin far. Men som sagt, faren var en av USAs rikeste menn og Donald arvet formuen. Så hjelpen må ha vært mer enn 1 million dollar. Og faren til Donald hjalp han fra dag 1 og ikke først etter faren døde.  Står en del om det i Wikipedia-artikkelen. 

Donald er godt eksempel på en som liker å fremstille seg som mer "self made" enn han faktisk er. 

🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SVK said:

I tillegg så har man folk som Donald Trump. Selv om han har tjent penger etter faren hans døde så har han jo fortsatt fått en kraftig fordel her i livet.

Han har egentlig ikke tjent noe på eiendom. Det er bare selvskryt for å fremstå som suksessrik businessmann, trolig for å prøve å være som sin far. Hvis han bare hadde satt arven på standard indeksfond og levd godt av utbytte derfra så hadde han vært like rik og sluppet alle krumspringene med dårlige investeringer og nestenkonkurser dengang rundt årtusenskiftet. Det er derfor han ikke vil utlevere skattepapirene sine, for å ikke avsløre hvor dårlig forretningsmann han er. Det var først med tv-karrieren og senere innsamlinger og viraken rundt presidentjobben at han begynte å gå i pluss. Jobber han fikk fordi mange nok kjøpte løgnen om genial forretningmann. Verden vil bedras.

Endret av Charlie Amberson
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie Amberson skrev (3 minutter siden):

Han har egentlig ikke tjent noe på eiendom. Det er bare selvskryt for å fremstå som suksessrik businessmann, trolig for å prøve å være som sin far. Hvis han bare hadde satt arven på standard indeksfond og levd godt av utbytte derfra så hadde han vært like rik og sluppet alle krumspringene med dårlige investeringer og nestenkonkurser dengang rundt årtusenskiftet. Det er derfor han ikke vil utlevere skattepapirene sine, for å ikke avsløre hvor dårlig forretningsmann han er. Det var først med tv-karrieren og senere innsamlinger og viraken rundt presidentjobben at han begynte å gå i pluss. Jobber han fikk fordi mange nok kjøpte løgnen om genial forretningmann. Verden vil bedras.

Korrekt 👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...