Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Ja, det er en varm september. I går var det 25 grader og fryktelig lummert hos meg, men har blåst litt idag og vært 21-22 grader, så mye mer behagelig.

Her har det vært varmt og klamt med skarp sol 🥵

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Usj. Vært skarp sol her og, men heldigvis litt vind. I går, derimot var det heeeelt vindstille og så lummert at jeg trodde jeg skulle forgå 🥵 Lummert vær er det verste! 

Ikke jeg heller. Blir fryktelig slapp og uvel av det. Føler meg rett og slett fyllesyk uten å ha drukket en dråpe alkohol. 

Håper dere er flinke med solkremen 💜 Det er så innmari viktig. 

Håper du også er flink med solkremen 💜 

Cassidy Tvillingene har alltid vært veldig nøye med solkremen vi som har rødt hår og melkehvit hud.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har alltid vært veldig nøye med solkremen vi som har rødt hår og melkehvit hud.:nikke::nikke:

Det er bra :nikke:👍🏻 Jeg er også nøye med solkremen. Er ikke fullt så lys som dere, men likevel veldig lys med blondt hår.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Det er bra :nikke:👍🏻 Jeg er også nøye med solkremen. Er ikke fullt så lys som dere, men likevel veldig lys med blondt hår.

Men Cassidy Tvillingene leste på nettet at i morgen får vi kraftig regn med uttrykk for torden her i Bergen.⛈️⛈️🌧️🌧️:regn::regn:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 time siden):

Folk som rapporterer «avsporing» i tide OG UTIDE.

Her gjaldt det om moderering og sensuren der.. tror jeg.. ironisk nok🥸

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke er lov å komme med spørsmål og kommentar til modereringen i den aktuelle tråden. Føles nesten som knebling og brudd på ytringsfriheten. Det er tungvint å måtte gå i private forumhenvendelser og skrive et innlegg ingen andre kan se der når det lettvint kan skrives i den aktuelle tråden. Men er tydeligvis farlig om andre ser at man er uenig i modereringen eller Gud forby er enig med den som kommenterer modereringen. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abortdebattene her som er så svart-hvitt at det nesten er imponerende! Det er sånn: «Det er liv fra første sekund og vi må ikke drepe barn. Til nøds etter voldtekt. Ellers må alle føde». 
Jeg har prøvd å hive inn personlige synspunkter. Faktisk! Om at jeg kunne fått redusert funksjon selv av svangerskap. På langt nær dødd, men kanskje noen skader som måtte leget seg. Jeg kunne neppe jobbet mer, da jeg har svært lite kapasitet så dette ville nok vært mer enn nok for meg. Jeg har også svake armer så ville gått kort tid før barnet ble for tungt for meg å løfte. Så jeg måtte da også ha hatt assistenter da, som kommunen ansatte. For bistand i hjemmet. Ingen responderer på slike innlegg. Syns man dette er en god ide liksom? Virkelig!?🙄

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Abortdebattene her som er så svart-hvitt at det nesten er imponerende! Det er sånn: «Det er liv fra første sekund og vi må ikke drepe barn. Til nøds etter voldtekt. Ellers må alle føde». 
Jeg har prøvd å hive inn personlige synspunkter. Faktisk! Om at jeg kunne fått redusert funksjon selv av svangerskap. På langt nær dødd, men kanskje noen skader som måtte leget seg. Jeg kunne neppe jobbet mer, da jeg har svært lite kapasitet så dette ville nok vært mer enn nok for meg. Jeg har også svake armer så ville gått kort tid før barnet ble for tungt for meg å løfte. Så jeg måtte da også ha hatt assistenter da, som kommunen ansatte. For bistand i hjemmet. Ingen responderer på slike innlegg. Syns man dette er en god ide liksom? Virkelig!?🙄

Enig.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle burde få bestemme over kroppen sin :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg synes alle burde få bestemme over kroppen sin :)

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Enkelte mener jo til og med at en stakkars ungjente som blir voldtatt av sin egen far skal tvinges til å bære frem og føde barnet. Det er altså så sykt at jeg ikke har ord! De samme folka mener sikkert at tenåringsjenta som ble voldtatt av faren sin selv har skyld i det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...