Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (9 minutter siden):

At jeg finner 5 lokk, men ingen bokser som passer til lokkene 😑

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Hater at hjernen min sliter med å fullføre ting jeg begynner på - uansett hva det gjelder 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (10 timer siden):

Hater at hjernen min sliter med å fullføre ting jeg begynner på - uansett hva det gjelder 🤪

Du har ikke skrevet punktum.🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Du har ikke skrevet punktum.🧐

Helt sant. 😅 Men det er mer en dårlig vane, enn fullføringsevne. 

Da jeg skrev innlegget vekslet jeg mellom tre oppgaver på jobb, der jeg ikke hadde kontroll på noen av de, fordi jeg bare vekslet mellom de hele tiden, uten å komme noen vei med noen av de. Men ble ferdig til slutt :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ekstremt trege mor. En gang da jeg var tenåring skulle hun kjøre meg på noe jeg skulle rekke. Hun skulle bare innom en veninne med noe først. Hun ble bydd kaffe og selvfølgelig sa hun ja. Dette tok sin tid og etterpå skulle de se på hagen og det tok sin tid. Jeg måtte sende melding og si jeg ble veldig forsinket. Det gikk bra og jeg kom dit og rakk å være der litt. Men jeg var forbanna på mamma. Men hun svarte bare sånn er det! En annen gang skulle vi i selskap og innom butikken først. Da møtte hun noen og sto og snakket kjempelenge. Hun er bare sånn, blir hun opptatt med noe så driter hun i resten av familien. Men har det vært sånn at jeg har vært litt treg så har det vært mas om kommer du? Nå kommer du her for jeg gidder ikke å vente på deg! Osv osv... Flere med sånne mødre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 time siden):

Helt sant. 😅 Men det er mer en dårlig vane, enn fullføringsevne. 

Da jeg skrev innlegget vekslet jeg mellom tre oppgaver på jobb, der jeg ikke hadde kontroll på noen av de, fordi jeg bare vekslet mellom de hele tiden, uten å komme noen vei med noen av de. Men ble ferdig til slutt :) 

Man blir jo fortere ferdig om man gjør ferdig en oppgave før man starter på neste, multitasking er svært lite effektivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (55 minutter siden):

Man blir jo fortere ferdig om man gjør ferdig en oppgave før man starter på neste, multitasking er svært lite effektivt

Jepp 😅 Men jeg gjør det ikke med vilje, jeg sliter så sykt med å holde på med en ting av gangen, fordi jeg kommer på alt annet jeg har glemt som også må bli gjort, slik at jeg begynner på alt på en gang 🙈

Håper der kommer noe vettugt ut av adhd-utredningen, for i jobbsammenheng er måten jeg fungerer på veldig slitsom 😅 Hjemme også, for øvrig, men føler utslagene er størst på jobb, fordi der er det fler å forholde seg til

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke i Norge for øyeblikket, men er på besøk et sted der det er en militærflyplass i nærheten. Derfra flyr det et fly rundt og rundt, hele døgnet (eller sannsynligvis et par make fly som veksler etter noen timer). Det er ikke alle rundene som går over her, men hører det godt nå det kommer. Godt jeg skal hjem i morgen 

Endret av sofie777
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (5 timer siden):

Er ikke i Norge for øyeblikket, men er på besøk et sted der det er en militærflyplass i nærheten. Derfra flyr det et fly rundt og rundt, hele døgnet (eller sannsynligvis et par make fly som veksler etter noen timer). Det er ikke alle rundene som går over her, men hører det godt nå det kommer. Godt jeg skal hjem i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de ekle videoene som dukker opp på utforsk på Snapchat, hjelper heller ikke å skjule for det dukker bare opp samme videoer fra andre kanaler :haar:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...