Kvakky Skrevet 28. august 2023 #14161 Del Skrevet 28. august 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Det var lenge 😔 Ja Hun hadde en sånn periode for ikke så lenge siden. Var borte en uke og kom tilbake. Men nå begynner det å bli litt mye 😕 Får bare fortsette å lete. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. august 2023 #14162 Del Skrevet 28. august 2023 Kvakky skrev (44 minutter siden): At katt ikke har kommet hjem 🥹 Huff 😥 Håper pusen din kommer hjem snart ♥️🤞🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #14163 Del Skrevet 28. august 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Ja Hun hadde en sånn periode for ikke så lenge siden. Var borte en uke og kom tilbake. Men nå begynner det å bli litt mye 😕 Får bare fortsette å lete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 28. august 2023 #14164 Del Skrevet 28. august 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Huff 😥 Håper pusen din kommer hjem snart ♥️🤞🏻 Krysser fingre Takk 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #14165 Del Skrevet 28. august 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Huff 😥 Håper pusen din kommer hjem snart ♥️🤞🏻 Det håper Cassidy Tvillingene også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. august 2023 #14166 Del Skrevet 28. august 2023 Kollegaer som kommer på jobb selv om de er syke, det være seg hoster eller nyser, eller kommer på jobb selv om de kastet opp i dag morges. Takk skal dere ha for å ha gitt meg tidenes influensa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2023 #14167 Del Skrevet 28. august 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Ja Hun hadde en sånn periode for ikke så lenge siden. Var borte en uke og kom tilbake. Men nå begynner det å bli litt mye 😕 Får bare fortsette å lete. Vurdert å henge opp bilder av henne med telefonnummer? Kan jo hende noen har sett henne eller hun har flyttet inn hos noen eller noe sånn🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2023 #14168 Del Skrevet 28. august 2023 Lacuna skrev (1 minutt siden): Kollegaer som kommer på jobb selv om de er syke, det være seg hoster eller nyser, eller kommer på jobb selv om de kastet opp i dag morges. Takk skal dere ha for å ha gitt meg tidenes influensa! Vet akkurat hva du mener, verste jeg vet!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #14169 Del Skrevet 28. august 2023 Lacuna skrev (2 minutter siden): Kollegaer som kommer på jobb selv om de er syke, det være seg hoster eller nyser, eller kommer på jobb selv om de kastet opp i dag morges. Takk skal dere ha for å ha gitt meg tidenes influensa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #14170 Del Skrevet 28. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Vurdert å henge opp bilder av henne med telefonnummer? Kan jo hende noen har sett henne eller hun har flyttet inn hos noen eller noe sånn🙂 Det synes Cassidy Tvillingene at høres ut som en bra ide.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. august 2023 #14171 Del Skrevet 28. august 2023 Kvakky skrev (50 minutter siden): At katt ikke har kommet hjem 🥹 Krysser fingrene for pus!!! 🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 28. august 2023 #14172 Del Skrevet 28. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Vurdert å henge opp bilder av henne med telefonnummer? Kan jo hende noen har sett henne eller hun har flyttet inn hos noen eller noe sånn🙂 Har tenkt på det men ikke gjort det enda. Her kjenner alle hverandre i den lille bygda så har snakket med noen som hadde sett henne, katten hadde fulgt etter dem på hytta men de har dratt igjen. Har ikke sett eller hørt noe til katten der desverre 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 28. august 2023 #14173 Del Skrevet 28. august 2023 Lacuna skrev (2 minutter siden): Krysser fingrene for pus!!! 🥺 Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #14174 Del Skrevet 28. august 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Har tenkt på det men ikke gjort det enda. Her kjenner alle hverandre i den lille bygda så har snakket med noen som hadde sett henne, katten hadde fulgt etter dem på hytta men de har dratt igjen. Har ikke sett eller hørt noe til katten der desverre 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red Skrevet 28. august 2023 #14175 Del Skrevet 28. august 2023 Sure tenåringer. Har et par i hus og lite kan gå en mer på nerven. Har en mistanke om at de er laget slik av naturen for at vi skal "dytte dem ut av redet". I så fall: gratulerer til deg naturen. Du lyktes med den" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #14176 Del Skrevet 28. august 2023 Red skrev (13 minutter siden): Sure tenåringer. Har et par i hus og lite kan gå en mer på nerven. Har en mistanke om at de er laget slik av naturen for at vi skal "dytte dem ut av redet". I så fall: gratulerer til deg naturen. Du lyktes med den" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 30. august 2023 #14177 Del Skrevet 30. august 2023 Jeg bestilte ett par bøker fra en nettbutikk for ett par dager, men så har bøkene fremdeles ikke blitt sendt. Og estimert leveringstid kommer til å være innen 9. september. Så litt over en uke. At nettbutikker er så sinnsykt treige, var i alle fall nytt for meg. Hadde det vært snakk om produkter som de ikke hadde på lager akkurat nå, eller varer som måtte sendes fra andre land, så kunne jeg selvfølgelig forstått det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #14178 Del Skrevet 30. august 2023 StinkySocks skrev (2 minutter siden): Jeg bestilte ett par bøker fra en nettbutikk for ett par dager, men så har bøkene fremdeles ikke blitt sendt. Og estimert leveringstid kommer til å være innen 9. september. Så litt over en uke. At nettbutikker er så sinnsykt treige, var i alle fall nytt for meg. Hadde det vært snakk om produkter som de ikke hadde på lager akkurat nå, eller varer som måtte sendes fra andre land, så kunne jeg selvfølgelig forstått det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. august 2023 #14179 Del Skrevet 30. august 2023 StinkySocks skrev (1 time siden): Jeg bestilte ett par bøker fra en nettbutikk for ett par dager, men så har bøkene fremdeles ikke blitt sendt. Og estimert leveringstid kommer til å være innen 9. september. Så litt over en uke. At nettbutikker er så sinnsykt treige, var i alle fall nytt for meg. Hadde det vært snakk om produkter som de ikke hadde på lager akkurat nå, eller varer som måtte sendes fra andre land, så kunne jeg selvfølgelig forstått det. Huff, sånt er kjipt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. august 2023 #14180 Del Skrevet 30. august 2023 StinkySocks skrev (1 time siden): Jeg bestilte ett par bøker fra en nettbutikk for ett par dager, men så har bøkene fremdeles ikke blitt sendt. Og estimert leveringstid kommer til å være innen 9. september. Så litt over en uke. At nettbutikker er så sinnsykt treige, var i alle fall nytt for meg. Hadde det vært snakk om produkter som de ikke hadde på lager akkurat nå, eller varer som måtte sendes fra andre land, så kunne jeg selvfølgelig forstått det. Jøss, så treigt? Hvilken nettbokhandel er dette? Jeg har ikke bestilt bøker på nett på lenge, men de fleste nettbutikker er jo raske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå