Cid Skrevet 5. august 2023 #14041 Del Skrevet 5. august 2023 Ane Rikke skrev (32 minutter siden): Akkurat her tror jeg du tar feil. Jeg tror de fleste reagerer med en form for (merkelig) stolthet over at det er «noen de kjenner» som er på tv. Irriterende eller ei! Nå mener jeg fremmede da, hun kan fort bli utsatt for hets. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. august 2023 #14042 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Nå mener jeg fremmede da, hun kan fort bli utsatt for hets. Tviler jeg på. Ingen blamer henne for overeksponering av reklame. Telenor derimot… Jeg har studert markedsføring og forstår tankegangen - den «livsfasen» kunne hatt virkning for 10 -15 år siden, men dette fungerer ikke i 2023. Konseptet er nok laget av noen på min alder (med skam å melde). Sjukt irriterende - for å rette meg mot tråden, men det er Telenor som mottar vreden (og som utnytter at reklame om sommeren er billig ift ellers, til en grad som går ut av alle proporsjoner). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #14043 Del Skrevet 5. august 2023 Ane Rikke skrev (6 minutter siden): Tviler jeg på. Ingen blamer henne for overeksponering av reklame. Telenor derimot… Jeg har studert markedsføring og forstår tankegangen - den «livsfasen» kunne hatt virkning for 10 -15 år siden, men dette fungerer ikke i 2023. Konseptet er nok laget av noen på min alder (med skam å melde). Sjukt irriterende - for å rette meg mot tråden, men det er Telenor som mottar vreden (og som utnytter at reklame om sommeren er billig ift ellers, til en grad som går ut av alle proporsjoner). Håper du har rett Disse reklamene minner meg mye om de Ica Maxi reklamene de lagde hele tiden i 2008, ble om til rene såpeserien med koma osv 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august 2023 #14044 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Håper du har rett Disse reklamene minner meg mye om de Ica Maxi reklamene de lagde hele tiden i 2008, ble om til rene såpeserien med koma osv 😛 Ren avsporing, men om du skulle savne de er det bare å se på svensk tv - Ica har de reklamene enda 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. august 2023 #14045 Del Skrevet 5. august 2023 Sykt irriterende med folk som skal skryte over hvor mye penger de har. Spesielt i prat der det ikke er relevant å slenge det ut en gang 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #14046 Del Skrevet 5. august 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Sykt irriterende med folk som skal skryte over hvor mye penger de har. Spesielt i prat der det ikke er relevant å slenge det ut en gang Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2023 #14047 Del Skrevet 5. august 2023 Titania skrev (8 minutter siden): Sykt irriterende med folk som skal skryte over hvor mye penger de har. Spesielt i prat der det ikke er relevant å slenge det ut en gang Ja det er noe av det verste jeg vet 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #14048 Del Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er noe av det verste jeg vet 😑 Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #14049 Del Skrevet 5. august 2023 Boetica skrev (2 timer siden): 💙 💙 👃 👅 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #14050 Del Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (5 timer siden): Telenor reklamene med Telenor med den irriterende syngingen, men det som er verst er at hun jenta helt sikkert vil bli utsatt for mobbing pga dette siden såpass mange hater reklamene og syngingen, det er ikke bra kan bli en hard skolestart for henne. Har tenkt på det samme, synes litt synd på Hu jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #14051 Del Skrevet 5. august 2023 Ane Rikke skrev (1 time siden): Tviler jeg på. Ingen blamer henne for overeksponering av reklame. Telenor derimot… Jeg har studert markedsføring og forstår tankegangen - den «livsfasen» kunne hatt virkning for 10 -15 år siden, men dette fungerer ikke i 2023. Konseptet er nok laget av noen på min alder (med skam å melde). Sjukt irriterende - for å rette meg mot tråden, men det er Telenor som mottar vreden (og som utnytter at reklame om sommeren er billig ift ellers, til en grad som går ut av alle proporsjoner). Ja telenor har bommet skikkelig der, rart de ikke merker det selv, det er litt det samme med de extra reklamene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. august 2023 #14052 Del Skrevet 5. august 2023 Folk som tar noe jeg skrev i mars 2022, som jeg har svart på flere ganger i den tråden og så vil de begynne å krangle igjen!! Sjekk datoen folkens!!! Og ikke svar før du har sjekket om jeg faktisk har svart på det i tråden!! Beklager utropstegn, veldig irritert i kveld, men det er lov her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august 2023 #14053 Del Skrevet 5. august 2023 sofie777 skrev (19 minutter siden): Folk som tar noe jeg skrev i mars 2022, som jeg har svart på flere ganger i den tråden og så vil de begynne å krangle igjen!! Sjekk datoen folkens!!! Og ikke svar før du har sjekket om jeg faktisk har svart på det i tråden!! Beklager utropstegn, veldig irritert i kveld, men det er lov her Husker en slik situasjon selv for noen år siden hvor jeg allerede hadde hatt en lang diskusjon som var ferdig men så kom flere og siterte mitt første innlegg i diskusjonen og ignorerte resten Da kokte det helt ærlig inni meg 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august 2023 #14054 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (9 timer siden): Husker en slik situasjon selv for noen år siden hvor jeg allerede hadde hatt en lang diskusjon som var ferdig men så kom flere og siterte mitt første innlegg i diskusjonen og ignorerte resten Da kokte det helt ærlig inni meg 😂 Det er typisk. Når tråden har 35 sider så KAN det hende at det ligger relevant diskusjon på de sidene, men mange leser kun første innlegg, og fyrer av fra hofta ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 6. august 2023 #14055 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Ekstrem selvskryt. Greit å skryte litt av seg selv, spesielt om man har oppnådd noe man er stolt over. Men enkelte driver konstant med selvskryt og skryter fortsatt i dag jevnling av ting som de gjorde for over 20 år siden. Endret 6. august 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #14056 Del Skrevet 6. august 2023 BitterMann skrev (38 minutter siden): Ekstrem selvskryt. Greit å skryte litt av seg selv, spesielt om man har oppnådd noe man er stolt over. Men enkelte skryter driver konstant med selvskryt og skryter fortsatt i dag jevnling av ting som de gjorde for 20 år siden. Ja det er ekstremt irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #14057 Del Skrevet 6. august 2023 BitterMann skrev (2 timer siden): Ekstrem selvskryt. Greit å skryte litt av seg selv, spesielt om man har oppnådd noe man er stolt over. Men enkelte driver konstant med selvskryt og skryter fortsatt i dag jevnling av ting som de gjorde for over 20 år siden. Der kommer nok av usikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #14058 Del Skrevet 6. august 2023 Boetica skrev (11 timer siden): Det er typisk. Når tråden har 35 sider så KAN det hende at det ligger relevant diskusjon på de sidene, men mange leser kun første innlegg, og fyrer av fra hofta ☺️ Slitsomt å lese 35+ sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #14059 Del Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Slitsomt å lese 35+ sider Da kan man heller la være å sitere innlegget, blir bare trolling ellers. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2023 #14060 Del Skrevet 7. august 2023 At TV2 Play tv appen stadig logger seg ut… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå