Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #13941 Del Skrevet 19. juli 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Brrrrrr, ja det er grisekaldt Kan vel sikkert bli ganske rått også pga Lågen? Kan bli under -20 her jeg bor også, men bor ikke i nærheten av noe sjø etter elver, så blir ikke så rått. 20 blå i Oslo er ren tortur, her føles det ikke like ille, selv om det selvfølgelig er bitende kaldt. Usj, ja. Særdeles ukule greier. Ja Cassidy Tvillingene er enige vi hater influensa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #13942 Del Skrevet 19. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi hater begge to å få influensa. Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er enige vi hater influensa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #13943 Del Skrevet 19. juli 2023 jukkapalme skrev (25 minutter siden): Brrrrrr, ja det er grisekaldt Kan vel sikkert bli ganske rått også pga Lågen? Kan bli under -20 her jeg bor også, men bor ikke i nærheten av noe sjø etter elver, så blir ikke så rått. 20 blå i Oslo er ren tortur, her føles det ikke like ille, selv om det selvfølgelig er bitende kaldt. Usj, ja. Særdeles ukule greier. Ikke så ille på Lillehammer faktisk men Hamar er skikkelig ille. Nærmere Mjøsa og flatt mindre snø der da 20 minus i Oslo er direkte grusomt Har vært ute i minus 30 et par ganger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #13944 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Entern skrev (3 minutter siden): Ikke så ille på Lillehammer faktisk men Hamar er skikkelig ille. Nærmere Mjøsa og flatt mindre snø der da 20 minus i Oslo er direkte grusomt Har vært ute i minus 30 et par ganger Cassidy Tvillingene er sjeleglade for at vi aldri får 40 minusgrader i Bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #13945 Del Skrevet 19. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er sjeleglade for at vi aldri får 40 minusgrader i Bergen. Ja det er en veldig bra ting med Bergen 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #13946 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er en veldig bra ting med Bergen 😀😀 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 20. juli 2023 #13947 Del Skrevet 20. juli 2023 At hver eneste gang jeg setter meg på det ytterste setet på bussen, uansett hvor, så skal vedkommende med vindusplassen av på neste stopp. Slår aldri feil! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juli 2023 #13948 Del Skrevet 20. juli 2023 FrankDrebin skrev (3 minutter siden): At hver eneste gang jeg setter meg på det ytterste setet på bussen, uansett hvor, så skal vedkommende med vindusplassen av på neste stopp. Slår aldri feil! Det må du regne med 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 20. juli 2023 #13949 Del Skrevet 20. juli 2023 Boetica skrev (16 minutter siden): Det må du regne med 😄 Ja, jeg blir ikke akkurat overrasket. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juli 2023 #13950 Del Skrevet 20. juli 2023 FrankDrebin skrev (14 minutter siden): Ja, jeg blir ikke akkurat overrasket. xD Når jeg sitter innerst og skal av på neste, bruker jeg å si det, og foreslå at vi bytter plass før de får satt seg. Enklere for begge 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2023 #13951 Del Skrevet 20. juli 2023 FrankDrebin skrev (22 timer siden): Folk som har mobilen på høyttaler når de snakker i den. Sykt irriterende. Og folk gjør det jo over alt nå. En ting er å høre folk prate i telefonen når de har den inntil øret, det er jo helt ok (selv om de som prater høyt er slitsomme). Men jeg er ikke interessert i å «ta del» i andres samtaler. Om man da ikke klarer ha den inntil øret, hvorfor ikke ta en «du, det passer litt dårlig. Kan jeg ringe deg tilbake?» Det er vel kanskje en årsak til at jeg går med musikk på ørene så fort jeg går ut døra 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 20. juli 2023 #13952 Del Skrevet 20. juli 2023 Titania skrev (9 minutter siden): Sykt irriterende. Og folk gjør det jo over alt nå. En ting er å høre folk prate i telefonen når de har den inntil øret, det er jo helt ok (selv om de som prater høyt er slitsomme). Men jeg er ikke interessert i å «ta del» i andres samtaler. Om man da ikke klarer ha den inntil øret, hvorfor ikke ta en «du, det passer litt dårlig. Kan jeg ringe deg tilbake?» Det er vel kanskje en årsak til at jeg går med musikk på ørene så fort jeg går ut døra 🙈 Sant, og spesielt irriterende når personen i andre enden i tillegg aldri har hørt om inne-stemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli 2023 #13953 Del Skrevet 20. juli 2023 Titania skrev (46 minutter siden): Sykt irriterende. Og folk gjør det jo over alt nå. En ting er å høre folk prate i telefonen når de har den inntil øret, det er jo helt ok (selv om de som prater høyt er slitsomme). Men jeg er ikke interessert i å «ta del» i andres samtaler. Om man da ikke klarer ha den inntil øret, hvorfor ikke ta en «du, det passer litt dårlig. Kan jeg ringe deg tilbake?» Det er vel kanskje en årsak til at jeg går med musikk på ørene så fort jeg går ut døra 🙈 Enig hvis de har på fullt volum, jeg skrur alltid ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2023 #13954 Del Skrevet 20. juli 2023 Cid skrev (1 time siden): Enig hvis de har på fullt volum, jeg skrur alltid ned. Det er bedre enn fullt volum, men for min del syns jeg det fortsatt er irriterende 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli 2023 #13955 Del Skrevet 20. juli 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Det er bedre enn fullt volum, men for min del syns jeg det fortsatt er irriterende 😅 Du hører heldigvis ikke med musikken da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2023 #13956 Del Skrevet 20. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Du hører heldigvis ikke med musikken da 😁 Selv om støykanselleringen i headsettet mitt er bra, hører jeg noe av lyden allikevel 😅 Men absolutt bedre enn uten, så slipper det verste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli 2023 #13957 Del Skrevet 20. juli 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Selv om støykanselleringen i headsettet mitt er bra, hører jeg noe av lyden allikevel 😅 Men absolutt bedre enn uten, så slipper det verste Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 21. juli 2023 #13958 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) Folk med høy lønn som klager over at de er underbetalte fordi grunnlønnen er lav. Man må ta med tilleggene og se hva de er for for å vurdere om man er dårlig betalt. Svært mange av de best betalte har lav grunnlønn men svært gode tillegg/bonusordninger/provisjonsordninger. Endret 21. juli 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juli 2023 #13959 Del Skrevet 21. juli 2023 Titania skrev (12 timer siden): Sykt irriterende. Og folk gjør det jo over alt nå. En ting er å høre folk prate i telefonen når de har den inntil øret, det er jo helt ok (selv om de som prater høyt er slitsomme). Men jeg er ikke interessert i å «ta del» i andres samtaler. Om man da ikke klarer ha den inntil øret, hvorfor ikke ta en «du, det passer litt dårlig. Kan jeg ringe deg tilbake?» Det er vel kanskje en årsak til at jeg går med musikk på ørene så fort jeg går ut døra 🙈 Jeg jobber I butikk og det er utrolig mange som gjør dette! De fleste er fra utlandet, merkelig nok. Men, det verste var den eldre, norske damen som hadde mobilen liggende på rulatoren og ropte mens hun gikk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. juli 2023 #13960 Del Skrevet 21. juli 2023 MarianneE skrev (1 time siden): Jeg jobber I butikk og det er utrolig mange som gjør dette! De fleste er fra utlandet, merkelig nok. Men, det verste var den eldre, norske damen som hadde mobilen liggende på rulatoren og ropte mens hun gikk. Jeg syns det er litt mangel på respekt for folk rundt, jeg 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå