Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Takk ♥️ :klem: er noe helvetes dritt, altså 

Hva sier legene? Ingenting som kan gjøres?

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Long covid. Faen i helvete, når skal den jævla dritten forlate kroppen min? :sinna:

Huff så grusomt :klem3::klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Hva sier legene? Ingenting som kan gjøres?

Nei, må bare gå sin gang

Entern skrev (14 minutter siden):

Huff så grusomt :klem3::klem3::klem3:

Takk, ja er noe dritt. Er jo mange som er mye hardere rammet enn meg, så skal ikke klage sånn sett, men drittlei hals som knyter seg hele tiden, å bli så lett andpusten, kraftigere fatigue enn jeg hadde fra før, hjernetåke, hodepine osv. så må syte litt her inne av og til, hehe 😄

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Takk dere :klem3:

Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring snille og gode @jukkapalme:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Nei, må bare gå sin gang

Takk, ja er noe dritt. Er jo mange som er mye hardere rammet enn meg, så skal ikke klage sånn sett, men drittlei hals som knyter seg hele tiden, å bli lett andpusten, kraftigere fatigue enn jeg hadde fra før, hjernetåke, hodepine osv. så må syte litt her inne av og til, hehe 😄

:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring snille og gode @jukkapalme:klem3::klem3:

Tusen takk, snille dere 💜 ja, får håpe det slipper etterhvert :) Jeg har et litt svekket immunforsvar fra før også, så er kanskje ikke så rart at jeg fikk det selv om jeg var ekstremt forsiktig og fullvaksinert. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Tusen takk, snille dere 💜 ja, får håpe det slipper etterhvert :) Jeg har et litt svekket immunforsvar fra før også, så er kanskje ikke så rart at jeg fikk det selv om jeg var ekstremt forsiktig og fullvaksinert. 

Cassidy Tvillingene håper at du snart blir kvitt det, og at du blir bedre igjen.:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Nei, må bare gå sin gang

Takk, ja er noe dritt. Er jo mange som er mye hardere rammet enn meg, så skal ikke klage sånn sett, men drittlei hals som knyter seg hele tiden, å bli så lett andpusten, kraftigere fatigue enn jeg hadde fra før, hjernetåke, hodepine osv. så må syte litt her inne av og til, hehe 😄

Helt ok å klage litt når man har det så kjipt :klem3:

Håper det går over snart :klem3:

Hjelper smertestillende?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene håper at du snart blir kvitt det, og at du blir bedre igjen.:klem3::klem3:

Takk 💜 :klem3:

Entern skrev (Akkurat nå):

Helt ok å klage litt når man har det så kjipt :klem3:

Håper det går over snart :klem3:

Hjelper smertestillende?

Hehe, takk 💜 :klem3: Ja, må bare håpe og tro det slipper snart.

Smertestillende hjelper ikke på halsen siden den knyter seg sånn, det føles som noen knyter et tau rundt halsen min og strammer til. Føles også som jeg har noe i halsen som ikke er der. Men har alltid fisherman tilgjengelig og drikker litervis med vann. Smertestillende hjelper litt på hodepinen, men er ikke ofte jeg tar det. Liker ikke å ta for mye sånt. På hodepinen jeg fikk da jeg hadde covid hjalp ingenting, det er den verste hodepinen jeg noen gang har kjent. Aldri opplevd noe liknende, det var helt ekstremt. "Alle" sier det samme, så tydeligvis veldig mange som har hatt den hodepinen. Har du hatt covid? De fleste har vel hatt det, tror jeg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Smertestillende hjelper ikke på halsen siden den knyter seg sånn, det føles som noen knyter et tau rundt halsen min og strammer til. Føles også som jeg har noe i halsen som ikke er der. Men har alltid fisherman tilgjengelig og drikker litervis med vann. Smertestillende hjelper litt på hodepinen, men er ikke ofte jeg tar det. Liker ikke å ta for mye sånt. På hodepinen jeg fikk da jeg hadde covid hjalp ingenting, det er den verste hodepinen jeg noen gang har kjent. Aldri opplevd noe liknende, det var helt ekstremt. "Alle" sier det samme, så tydeligvis veldig mange som har hatt den hodepinen. Har du hatt covid? De fleste har vel hatt det, tror jeg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Forferdelig :klem3:

Ja har hatt covid, var dårlig ca et døgn, kjentes som vond influensa. Var trett og manglet energi et par måneder eller der omkring etterpå. Ellers gått greit 😊

Hadde mye halsinfeksjoner og sånn da jeg vokste opp, så vondt med vondt i halsen 😣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Forferdelig :klem3:

Ja har hatt covid, var dårlig ca et døgn, kjentes som vond influensa. Var trett og manglet energi et par måneder eller der omkring etterpå. Ellers gått greit 😊

Hadde mye halsinfeksjoner og sånn da jeg vokste opp, så vondt med vondt i halsen 😣

Ja, kjipe greier. Men er jo mange som har det mye verre enn meg.

Huff, kjipt, men godt det har gått greit etterpå :klem3:

Huff, stakkars mini-Entern 💙 Fælt å måtte vokse opp med så mye halsvondt.  Jeg har aldri hatt noe problemer med luftveiene (utenom halsbetennelser og sånt som alle får innimellom) før covid.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Huff, stakkars mini-Entern 💙 Fælt å måtte vokse opp med så mye halsvondt.  Jeg har aldri hatt noe problemer med luftveiene (utenom halsbetennelser og sånt som alle får innimellom) før covid.

:klem3:

Hadde masse luftvei sykdommer som barn og ung, sånn er det å vokse opp med lange iskalde vintre:sno:

Stort sett bare forkjølelse og influensa da og så et par tre andre varianter 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

:klem3:

Hadde masse luftvei sykdommer som barn og ung, sånn er det å vokse opp med lange iskalde vintre:sno:

Stort sett bare forkjølelse og influensa da og så et par tre andre varianter 😅

Huff :klem3: Ja, det er nok sant :sno: Lillehammer er ingen spøk på vinteren.

Ja, har hatt noen influensaer jeg og. Ukule greier. 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (15 minutter siden):

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Når jeg var barn var det ofte -20 midtvinters :sno: hender det er sånn vær fortsatt periodevis :sno:

Influensa er seriøst ukult 😐

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Når jeg var barn var det ofte -20 midtvinters :sno: hender det er sånn vær fortsatt periodevis :sno:

Brrrrrr, ja det er grisekaldt  :sno:  Kan vel sikkert bli ganske rått også pga Lågen? Kan bli under -20 her jeg bor også, men bor ikke i nærheten av noe sjø etter elver, så blir ikke så rått. 20 blå i Oslo er ren tortur, her føles det ikke like ille, selv om det selvfølgelig er bitende kaldt.

Usj, ja. Særdeles ukule greier.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige vi hater begge to å få influensa.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...