Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når noen med en handlevogn med varer som står en meter over kanten klarer å komme før meg til kassen, og det er den eneste som er åpen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over folk som sier man invaderer aldri Russland om vinteren når de snakker om Frankrikes invasjon av Russland i 1812 eller Tysklands invasjon av Sovjetunionen i 1941, begge disse invasjonene skjedde på sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At USA holder mesterskap hvor kun lag fra USA deltar, så kaller det vinnende laget seg verdensmestre etterpå. 🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bråker i kinosal. Ja, endelig kunne man se storfilm på kino igjen (Wonder Woman 84) og så er det noen som bråker hele veien, flytter seg langs seteradene og (fant jeg ut etterpå) strør popcorn langs to hele rader. Ødela litt av opplevelsen, dessverre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At butikkansatte pusher på meg de selvbetjente jævelgreiene. Hvorfor? Så de kan ta meg på at jeg har priset en vare feil, og anklage meg for forsøk på svindel? Fy faen, sier jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dokumentarer når de kun skriver navnet/stillingen på/til personen som blir intervjuet i første klippet personen blir intervjuet. Ofte så klippes det frem og tilbake mellom flere personer og jeg klarer ikke huske hvem som er hvem.

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt irriterende med folk som ler av sine egne vitser.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Aragorn ll Elessar said:

Jeg synes det er litt irriterende med folk som ler av sine egne vitser.

Jeg forteller jo vitsen fordi jeg synes den er hysterisk morsom. :ler:

Endret av SVK
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg kunne forstå kvinnedagen da den handlet om substansielle ting som stemmerett og abort, men når overskriftene 8. mars nå handler om at vi må få bukt med titler som "styrmann" og "lensmann" - da er vi ferdige med kvinnedag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiatri master er 4 år på deltid her i området! Jeg vil ta fulltid på 2 år! :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egentlig en bagatell, men jeg synes det er litt irriterende at det ikke ligger en matbutikk litt nærere meg. Det ligger en 25-30 minutter fra meg å gå, jeg skulle noen ganger ønske det lå en matbutikk 1-5 minutter fra meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest warpen
Nevian skrev (På 14.2.2021 den 20.02):

At vi bruker tonen H i norsk musikkteori er noe forbaska vissvass det må bli slutt på!

Jepp det er en B og alle musikklærere på NTNU institutt for musikk som er uenige kan ta seg en bolle.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømselskapet irriterer meg noe helt vanvittig. De roter sånn med regningene at det er til å bli gal av. Forrige måned delte de den ene regningen min i tre, og sendte den ene på e-faktura i nettbanken, en på e-post og en rett til inkasso. Hvorpå jeg måtte ringe og styre for å få slettet den hos inkassoselskapet, og få strømselskapet til å skjønne hva de hadde gjort feil. Og mens jeg satt med hun fra strømselskapet på telefonen så kunne selvfølgelig ikke hun gå inn på pc'n sin og ordne opp i noe, åh nei, for "dataen har visst hengt seg opp" sa hun. Og forresten var det ikke annet å vente når de drev med "omlegging av datasystemene sine" som hun sa. Nei vel. Så da er det bare å forvente at de sender regningene mine rett til inkasso da, istedenfor til meg? Akkurat, kjekt å vite. 

Denne måneden har jeg fått regningene fra strømselskapet både på e-post og i brevform, faktisk. Jeg vurderer sterkt å si opp hele strømmen. Makan til rotehuer. 

Endret av etnavn
Masse skrivefein
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...