Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Norsk utgave av Excel! Jeg kan masse formler på engelsk, også kommer jeg borti en norsk versjon hvor ingenting er likt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som sier de er panseksuelle. Du blir ikke mer interessant som menneske fordi du merker deg selv med en motesjargong for seksuell preferanse.  Du liker begge kjønn og det heter BIFIL, det er ganske vanlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apocalypte skrev:

Folk som sier de er panseksuelle. Du blir ikke mer interessant som menneske fordi du merker deg selv med en motesjargong for seksuell preferanse.  Du liker begge kjønn og det heter BIFIL, det er ganske vanlig. 

Da tenker jeg at de inkluderer dyr i sine preferanser og om det skulle dukke opp en alien, så er de også velkommen (uansett kjønn der også, selvfølgelig). Litt flåsete sagt, men hvor går skillet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over Donald Trump. Han er så ufattelig dum, selvopptatt, navlebeskuende og narsissistisk at jeg koker innvendig bare ved tanken. Jeg irriterer meg over koronaviruset, hjemmekontor, videomøter med svikt i enten lyd eller bilde, folk som har munndiare på videomøter, småspising, isolasjon. Irriterer meg faktisk over året 2020- måtte det neste bli 100 ganger bedre 😇🥳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At huseieren min (som normalt er helt ok og grei) bestemte seg for å male huset i dag. Det var selvfølgelig veggen utenfor soverommet!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Catalina Culès skrev (5 minutter siden):

De som ikke bruker blinklys i rundkjøringer :angry:

Definitivt. 

Jeg vil legge til de som kjører på rødt lys. To ganger siste uka har jeg sett biler som har kjørt på rødt lys når en fotgjenger var på vei over på grønn mann. :hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Frida skrev (3 minutter siden):

Definitivt. 

Jeg vil legge til de som kjører på rødt lys. To ganger siste uka har jeg sett biler som har kjørt på rødt lys når en fotgjenger var på vei over på grønn mann. :hakeslepp:

Huff, ja. Det er ille. sånne burde ikke hatt lappen. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (2 minutter siden):

Huff, ja. Det er ille. sånne burde ikke hatt lappen. 😒

Helt enig, og hvor er sivile politibiler når de trengs?? Huff. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jf. tidligere innlegg.

I dag igjen skraper huseier huset (som han ikke bor i). I tillegg til at det er merkelig å gjøre det på denne tiden av året, så bryter han helligdagsfreden siden han har jobbet i snart 2 timer. Har lyst til å sette en plakat i vinduet, men har spilt julemusikk høyt uten at det hjalp. Må ha rullegardinene nede siden jeg vandrer rundt i pysjen (det er jo søndag!!!) og det i seg selv er ikke morsomt. Hvis han legger på noe som lukter igjen, da kommer jeg til å bli sprø, for da blir det på to sider av huset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokale medias fokus på penger. Hvert år så legger lokalavisa ut: "Se hvem som tjente mest i den og den bygda", så veit alle hva naboen tjener. Eller hver gang et gårdsbruk koster mer enn fem mill, så er det nifokus på gården, ofte og de nye eierene. La nå folk som ikke har bedt om det være ifred!

Urbane strøk. Lei av å ha naboer, og bråket deres tett oppi.

Meg sjøl, og mine angsttendenser. Så kronisk dårlig på å reklamere for meg selv på jobbmarkedet.

Diverse naut bak rattet.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte munnbind som ligger slengt overalt på og ved fortau og gangveier, i tillegg til all den vanlige søpla og de jæ**a sparkesyklene. Joggere som jogger ved siden av hverandre slik at de tar hele fortauet; det kryr av dem. Syklister i full fart på fortau, selv om de har sykkelsti rett ved.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle disse pyntestråne over alt. At man skal pynte med strå av alle slag, lange eller korte, i lange vaser av enten keramikk eller glassvaser. Når ble tørket strå fint???  Har det overtatt fra eukalyptus !? Som heller ikke er fint alene, om man ikke er på et eksotisk sted det passer inn. 
 

Pluss for kjøp av «blomster», men det er ikke pent. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no sine annonser hvor folk ber om penger. Makan! Verre er det at det ikke finnes en knapp, så vidt jeg vet, som kan blokkere alt slikt. 
 

Flott når slike annonser brukes til å invitere på gratis fisketurer osv. Det er ikke hva andre kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for andre. 

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Når jeg akkurat kommer ut av dusjen, og kjenner at jeg må på do. Da må jeg inn i dusjen igjen etterpå, for å ikke føle meg snytt for en dusj 😅

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når en sportskanal, i dette tilfellet Eurosport, viser første halvdel av en finale tidlig på ettermiddagen, og når de opprinnelig skal vise fortsettelsen på kvelden, gir de beng og viser noe helt annet. Takk skal dere faenmeg ha! :sinna:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...