Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pianobar
På 20.5.2020 den 12.02, Strange Doll skrev:

Coronapoliti. Spesielt de som står å lusker for å se om man spriter hendene når man går inn i en butikk og angriper deg fordi «du ikke gjør det» før du har fått kommet deg inn i butikken engang 

Folk som kommer inn i butikken, hoster i hånda, går rett forbi spritflaska og til kassa. Stiller seg i køen HEEELT intill den foran. Fortsetter å hoste, men nå uten å holde foran munnen. Dette var jeg vitne til i går. Men jeg sa jo ingenting for DET hadde jo vært ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste gang det skrives om en bank som sliter med et eller annet så er det farken med DNB. Hver gang! Jeg er ikke kunde hos dem engang, men det irriterer meg likevel! Å si at man jobber der bør sannelig innebære en viss dose skam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratesyke naboer og leieboere. Jeg vil sitte i fred i sola med lydboka mi. Ørepropper er tydeligvis ikke tydelig nok, men tror jeg har et headset fra 80-tallet et eller annet sted. Det burde være lett synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle bedrifter skal sende meg spørsmålet "hvor fornøyd er du med din opplevelse med oss?"

Oppførselen til nordmenn er da like godt kjent som den er enkel - ingen sier noe når de er fornøyde, kun når de er misfornøyde. Meldinger som dette oppfattes ikke som noe annet enn mas!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Rumle skrev:

Når man skal åpne en boks med drikke og ringen bare gir etter og ikke åpner boken .. :dry:

Nå er det for varmt for deg, Rumle:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visp skrev:

Nå er det for varmt for deg, Rumle:laugh:

Haha! 🤣 Det er det!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som syter og klager over tv serier de ikke liker, nå det er helt greit å ikke like noe. Men når de ser på serier de ikke liker bare for å klage på hvor dårlig de synes serien er, det finner jeg ganske irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Happy-Face skrev:

Folk som begynner å kjede seg, og vissnok ikke har noe særlig å finne på. 

Derfor begynner de å irritere alle andre, og forventer at noen skal holde dem med selskap, og finne på noe "morsomt" for dem. I stedet for å faktisk ta ansvar for seg selv, og finne noe på egen hånd.

Dette gir seg utslag i tråder som:
TS: [jeg sier ingenting om det jeg liker og alle de seriene jeg har sett før] Kan du anbefale en serie for meg? 
Alle andre: kommer med svar i alle bauger og kanter
TS: (på annethvert forslag): Den har jeg sett/den passer ikke for meg

(Gjelder også filmer og bøker)

Og også de som spør om navn på kjæledyret sitt, eller enda verre: de som spør om navn på barna sine for søsken/familie/venner heter jo "det" 

Alt dette finnes det faktisk nettsider og i noen tilfeller også bøker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
30 minutter siden, mordi skrev:

Når noen sier de skal servere hamburger, serverer karbonader i stedet :(

Enig, det er bare skuffende :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man har forskjellige begrep på folk som spiser vegetarkost alt etter hva de spiser og ikke. Jeg bruker bare veganer som paraplybegrep på dem alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, mordi skrev:

Når noen sier de skal servere hamburger, serverer karbonader i stedet :(

Enda verre: når man bestiller kebab og så er det firkantede biter av karbonader i stedet for skikkelig kebabkjøtt!😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villfisker
På 10.1.2020 den 20.47, Heisenberg skrev:

Da håper jeg du holder til høyre. 

De gjør de i 9 av 10 tilfeller. 

Riktig. Dette irriterer meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som fotballkamper bare har noen få tilskuere innser jeg hvor irriterende jeg synes tilskuerne egentlig er. De "synger" og roper og gauler, og jeg synes det er mye mer behagelig å være én av få tilskuere. Da får jeg se på i mer fred og ro :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2020 den 10.45, Pianobar skrev:

Folk som kommer inn i butikken, hoster i hånda, går rett forbi spritflaska og til kassa. Stiller seg i køen HEEELT intill den foran. Fortsetter å hoste, men nå uten å holde foran munnen. Dette var jeg vitne til i går. Men jeg sa jo ingenting for DET hadde jo vært ille...

Det er jo forskjell på å nærmest brøle til folk fordi de «ikke spriter seg» når man er på vei bort til spriten og å kommentere et sånt tilfelle som det du var vitne til tenker jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...