Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At når jeg tilhører øvre middelklasse så merkes ingen forskjell i min hverdag etter regjeringsskifter og den slags. Niks og nada.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilister som parkerer enten for nære eller rett foran innkjørselen. Vet ikke om vedkommende er hjernedød eller bare hensynsløs. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

- Ilsildurs fetter som er gift med min verste fiende. Ergo: Jeg vil ikke ha han, heller ei ta på han.. :rasende:

- Swastika øyne.

...Og at jeg ikke får gitt julegaver til han :sukk:

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sikkerhetskontrollen på flyplassen  - de som står og pakker ned tingene sine ved båndet...... det er en grunn til at det er bord/benker rett utenfor slik at man kan pakke ned pikkpakket der eller evnt. ta på seg beltet +++ 

De som prøver seg med å gå først om bord i flyet uten at de har billett i den klassen - fryder meg litt at det nå går av en slags alarm ....... busted !! 

De som spiller av diverse MED lyd på på offentlige steder/transportmidler. Eller de som har øretelefoner som suger slik at alle rundt hører lyden - dvs. skurringen eller hvordan man nå kan beskrive den. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg møter noen på en pub eller kafé, og de på liv og død må lese avisen, og da får jeg alltid fjerne svar når jeg prøver å snakke til dem. Synes ikke det burde være så vanskelig å legge vekk blekka når den de venter på dukker opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver på nynorsk. Gidder ikke lese noe når det er på nynorsk. Langtekkelig og gammeldags. 🥵

Ille når folk snakker nynorsk men hundre ganger verre når det er skriftlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, LittDiva skrev:

Folk som skriver på nynorsk. Gidder ikke lese noe når det er på nynorsk. Langtekkelig og gammeldags. 🥵

Ille når folk snakker nynorsk men hundre ganger verre når det er skriftlig.

Ingen snakker nynorsk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir VELDIG fort irritert når ting tar lenger tid enn jeg føler det skal. Feks når jeg må bruke masse ekstra tid på den HÆLVETES headset-ledningen som alltid knyter seg sammen (hvordan skjer det???) innpakning man må finne verktøykassa for å få opp, brødposer man ikke finner åpningen i, og lyskryss der bilistene før meg bruker en EVIGHET på å oppfatte at det har blitt grønt lys. Da skriker jeg😅 

Jeg forsvarer hissigheten min med at jeg bare får "anfall" alene, og helst på ting, ikke folk. For noe av det aller mest irriterende jeg vet er sure, bitre mennesker som bare sitter og venter på noe å kjefte for. Har en sånn nabo,som forleden kveld KLIKKA og kjefta meg ut fordi hunden min skvetta litt på tujahekken hans. (på utsiden altså, langs veien) Sånne folk bør ikke bo i tettbygde strøk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det blir så hinsides glatt når hardkjørt snø omdannes til blåholke med vann på ved omslag til mildvær!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke finnes andre måter å komme seg inn i nettbanken sin osv på enn MinID, BankID og kodebrikke, og at det ikke går an å legge til utenlandsk nummer på BankID på mobil irriterer meg noe grenseløst. 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...