Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når jeg glemmer noe i 1. etg. mens jeg akkurat er kommet meg opp i 3. etg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg over de gangene jeg skal betale med å ta kortet inn i en maskin som den ansatte holder, typisk på restaurant. Misliker sterkt å trykke koden siden maskinen da hopper i hånden til den ansatte, ekkel følelse.

 

Irriterer meg også over rullebånd og rulletrapper som plutselig slutter å virke, og så må jeg gå vanlig uten rulling og det føles også ekkelt. Samme med elektrisk tannkost som plutselig slutter å rotere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, student86 skrev:

Irriterer meg over de gangene jeg skal betale med å ta kortet inn i en maskin som den ansatte holder, typisk på restaurant. Misliker sterkt å trykke koden siden maskinen da hopper i hånden til den ansatte, ekkel følelse.

 

Irriterer meg også over rullebånd og rulletrapper som plutselig slutter å virke, og så må jeg gå vanlig uten rulling og det føles også ekkelt. Samme med elektrisk tannkost som plutselig slutter å rotere!

For meg er der når "rabbitten" slutter å funke, og må over på manuelt arbeid. :ninja:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, SVK skrev:

Folk som later som de ikke forstår når de ser en skrivefeil. 

Det er en form for hersketeknikk, enig at det er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
 
 
3 timer siden, student86 skrev:

Irriterer meg over de gangene jeg skal betale med å ta kortet inn i en maskin som den ansatte holder, typisk på restaurant. Misliker sterkt å trykke koden siden maskinen da hopper i hånden til den ansatte, ekkel følelse.

 

Det er da aldri feil å holde maskinen i egen hånd eller å sette den på bordet... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende når siteringsboksen ikke reagerer:p

Til deg over: tiltak er allerede iverksatt, jeg tar gjerne maskinen selv, helst på bordet, nettopp som en konsekvens av dette. Det irriterende da er den ansattes forvirrende ansiktsuttrykk; men det er det vel verdt.

...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk på Tinder og lignende har midlertidige profilbilder fra Facebook på profilen sin, f.eks. med det belgiske eller franske flagget. Det er leeeeenge siden det var støtteaksjon for de terrorangrepene, så man trenger ikke å ha det på profilen, særlig ikke når det originale bildet ligger foran eller bak. Jeg liker heller at man har ramme for et fotballag eller lignende, for det tar ikke slutt og jeg kan sveipe til venstre om jeg vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kulLama

At naboen min er så passiv agresiv. Man vet aldri hvor man har henne. Hun kan f eks stå uten for døra mi med typen å røyke . Gud det stinker .  Men grille uten for det kan jeg ikke lukter da så vondt inne hos henne. Og hun krever at jeg pynter vår felles trapp med blomster og pynt.( vel jeg har en tendens til å glemme å vanne blomster derfor har jeg de ikke) sukk. Dette er bare litt. Vurderer å flytte  og det er irriterende og slitsomt også  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SVK skrev:

Folk som later som de ikke forstår når de ser en skrivefeil. 

Ja veldig enig. Ikke alltid jeg leser før jeg poster og da har noen ganger autocorrect endret på noe. Så er det en liten skrivefeil som folk må pirke på og late som de ikke forstår :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kulLama

Og må innrømme smålig som jeg er.  Asiater på flokktur på danske båten er virkelig irriterende. De tar så vanvittig stor plass. Uhøflig og en stor saueflokk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier at Wikipedia ikke er til å stole på fordi alle kan skrive der. Om noe bør det brukes som argument for å stole ekstra på Wikipedia ettersom andelen brukere som ønsker at innholdet skal være riktig antakeligvis er vesentlig større enn det fåtallet som ønsker å tøyse det til. Jeg har selv bidratt til flere artikler (med gode hensikter), og du vil ikke tro hvor raskt andre brukere er på banen med et kritisk blikk når det skrives noe som helst. Vi snakker ikke minutter engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nevian skrev:

Folk som sier at Wikipedia ikke er til å stole på fordi alle kan skrive der. Om noe bør det brukes som argument for å stole ekstra på Wikipedia ettersom andelen brukere som ønsker at innholdet skal være riktig antakeligvis er vesentlig større enn det fåtallet som ønsker å tøyse det til. Jeg har selv bidratt til flere artikler (med gode hensikter), og du vil ikke tro hvor raskt andre brukere er på banen med et kritisk blikk når det skrives noe som helst. Vi snakker ikke minutter engang.

Dette er noe som irriterer meg også.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Nevian said:

Folk som sier at Wikipedia ikke er til å stole på fordi alle kan skrive der. Om noe bør det brukes som argument for å stole ekstra på Wikipedia ettersom andelen brukere som ønsker at innholdet skal være riktig antakeligvis er vesentlig større enn det fåtallet som ønsker å tøyse det til. Jeg har selv bidratt til flere artikler (med gode hensikter), og du vil ikke tro hvor raskt andre brukere er på banen med et kritisk blikk når det skrives noe som helst. Vi snakker ikke minutter engang.

I tillegg så står det gjerne i Wikipedia-artikkelen om opplysningene ikke har gode nok kilder eller er kontroversielle.  Wikipedia er min favorittkilde. Synes det er få andre nettsider som er like flinke til å legge ut kilder og gjøre klart hva som er kontroversielt. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hvis person i økonomitrådene på KG som stadig mener det går å klare seg på veldig lite penger. Og at hus ikke koster mer enn noen hundre 1000. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dott i ørene som ikke vil ut.

- Dårlig wifi/treg nett.

-folk som ikke klarer å sette seg i andres situasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Klink skrev:

En hvis person i økonomitrådene på KG som stadig mener det går å klare seg på veldig lite penger. Og at hus ikke koster mer enn noen hundre 1000. 

Det er irriterende fordi det er riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klink skrev:

En hvis person i økonomitrådene på KG som stadig mener det går å klare seg på veldig lite penger. Og at hus ikke koster mer enn noen hundre 1000. 

Hvis et hus faktisk bare koster noem hundre1000, så er det nok bare en liten rønne

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Hvis et hus faktisk bare koster noem hundre1000, så er det nok bare en liten rønne

Hvis man tror dette så har man for lite kunnskap om temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...