Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette har med spiseforstyrrelser å gjøre så det burde ikke irritere meg.

Men har ei venninne som jeg nesten helt sluttet å invitere på middag.
Hun kunne forsyne seg masse, men bare sitte å pirke i maten og ta ett par munnfull for så og si at hun var stappmett.
Men irriterte meg at jeg måtte kaste så mye mat.
Da jeg har alltid blitt fortalt "spis opp det du tar på tallerkenen" -Er bedre å forsyne seg 2 ganger enn 1 gang for mye :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Litt overvektige mennesker/de med en del hoftefett som har treningstightsen midt på hofta, slik at lovehandelsene henger pent over tightsen. Hvorfor trekker du den ikke bare opp på navlen og slipper den JÆVLA STYGGE valken som jeg må gå å se på? Beklager altså, men jeg får helt noia.

- Mennesker som tror de er flinke i noe de egentlig har null talent på - og i tillegg insisterer på å fremføre det/vise deg. F.eks noen som er helt jævlige til å male og skal fremvise alle "kunstverkene" sine, som like godt kunne vært malt av en treåring, eller noen som absolutt ikke kan synge absolutt skal fremføre en sang.

- Når noen klager over et problem de har, og aldri gjør noe med det, selv om problemet i teorien er lett fikselig. F.eks = Åååh, jeg er så lei av å være tykk altså!!! "Hva med å begynne å mosjonere og spise sunnere?" Neei, det er så slitsomt, det orker jeg ikke, har ikke tid, er så mye annet å gjøre, sunn mat er dyrt, har ikke ork til å trene etter en lang dag..

- Folk som puster UFATTELIG HØYT. F.eks min far som puster og peser over middagsbordet hver dag. Eneste man hører er pustingen og slafsing...

- De som går på diett utelukkende for å gå ned et par kg, for så å gå tilbake til samme spisemønster som tidligere. Tro det eller ei vil du faktisk gå opp de kiloene igjen om du ikke endrer livsstil i tillegg!

- Sosialister (sorry not sorry). Beklager, men jeg orker ikke dette "alle skal være like" "alle skal få likt" "hurra for ditt og datt" "med de blå kommer alt til å gå under" "kapitalisme dreper".. Jaokei hørt det før, gidder ikke høre på våset deres nå heller.

- Folk som mener du ikke har noe å bidra med i en diskusjon fordi du ikke har vært der selv. F. eks småbarnsmødre "Det skjønner du nok når du får barn ;)". Nei, jeg kommer nok ikke til å syntes det er helt ok å ha unger med raserianfall midt i butikken da heller. Kommer antageligvis til å ta de med ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over min gullfisk hukommelse, nå klikket jeg meg inn her for å skrive noe annet som irriterer meg, så leser jeg lit over de nye innleggene og *BAM* så har jeg glemt det jeg skulle skrive....
Det irriterer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletrådene plager meg ikke, det greier å gå innpå meg derimot, er alt, uansett hvor sære, usannsynlig eller overdrevet tema er,så går KGer på den!

Eksempel:

"Hei jenter. mann 34 her. Jeg er interessert i en jomfru ! Ingenting annet er bra nok! forresten er dere kvinnfolk noen kjedelige kjerringer som aldri vil tilfredsstille en mann! ps kun ute etter 16 åringer. Vi menn er skapt biologisk til å ikke tiltrekkes til ekkel 20 åringer!"

Her er det snakk om å med vilje gå inn på et tema som man vet at folk på KG er sensitive på, og komme med dobbelmoral. Det er så overdrevet og alt er innpakket i en kort setning, likevel blir det diskuter de neste 10 sidene..

eksempel 2:

"hvis pikken tilhører mannen betyr det at jeg kan gjøre hva jeg vil med den!"

hvem sier sånt? nekter å tro at det er seriøst,igjen,enda et tema som KGer er sensitive for, og de bare klarer ikke å motstå fristelsen.

Eksempel 3:
"Bli sammen med en som har blitt dumpet? vil ikke ha "another man's trash "

Det verste er dem som er trollbrukere. De har samme holdning hele tiden,og bringer det valgte tema til hver eneste diskusjon.

Tråd:"burde jeg gå for rød eller hvit kjole?"
kommentar: "rød! for alle kvinner er horer!"

Og dere går på den! Blir helt satt ut,det er jo åpenbart sagt for å provosere. Disse brukere holder på hele tiden og lenge i alle tråder.

Er greit at selv om det ikke er 100% seriøst,så vil man si sin mening. Men hver gang? hele tiden?

Dessuten så begraver det viktige tråder, folk som trenger trøst,hjelp osv,alt blir ignorert fordi man heller vil mate troll.

Endret av Blue-Jeans
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen. Bråk! HVER jævla helg! Er ikke glad i å mase, men jeg vil ha ro! Nå er det heldigvis bare en time til jeg kan banke på døren der. Ga beskjed om bråk for to helger siden, bet det i meg sist helg, men skal ikke gjøre det denne helgen, selv om jeg føler meg sur og kjip.



Anonymous poster hash: e1efb...e2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bikkja til naboen som står og gneldrer hele jævla tida! Og det er ikke bikkja jeg er irritert på men den jævla naboen som drar ut og lar det stakkars dyret stå igjen med angst i mange timer.

Faen - han skulle ha blitt kastrert og satt i gapestokk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som hele tiden krever ting
-Folk på jobb som henger opp lapper over ting som ble glemt dagen før,men glemmer å gjøre X antall ting selv-Se på dine feiler først FØR du henger ut andre -.-
-Folk som sier "Skal ha, Vil ha" hele tiden, f.eks "Også VIL jeg ha" "Også SKAL jeg ha"
Jeg sa faktisk en gang i butikk da en 20åring kom innom "Ja også SKAL(trykken på SKAL) jeg ha 20pk med *merke*"
hvor jeg svarte "Det heter ikke SKAL ha...det heter kan jeg få" han ble litt forbanna og enda mer irritert over da jeg sa "Men beklager, det merke er vi desverre utsolgt for..så da kan du ikke få den" Hvor jeg ble slengt etter med denne kommentaren :"Forbanna høflige drittkjerring!" *men vi var utsolgt*

-Folk som sitter i kassen som ALDRI sier hei til kundene..*det er irriterende...*
-Folk som skryter mer enn det de har godt av :fnise:
-Folk som lyver så mye at det renner ut av dem...
-Folk som tror de er SÅ mye bedre enn alle andre...


*don't hate me now*
-Jeg irriterer meg over folk som er stolte av Paradise Hotel deltakere...Egentlig blir jeg irritert over hele programmet :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg selv betaler for det jeg skal ha, ser jeg ikke problemet med å si "jeg SKAL ha".

Uhøflige butikkansatte irriterer meg ;)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når andre i kollektivet roter som et helvete på kjøkkenet og aldri rydder opp etter seg!!! :grine: :sinnatagg: :bond: :scorpis: :frustrert: :murvegg: :sinna: :kjefte: :kjempesinna: :angry: :balltre: :regler: :nei:

(ja, det er så ille at alle de smileyene er nødvendige)

Edit: Heter det forresten smileys når de er sure? :P

Endret av magicpie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir en smule irritert over mennesker som jobber i serviceyrker, og ikke smiler. De står der med geipen ned, snakker monotont og ser ut som de ikke vil være der i det hele tatt.

Jeg irriterer meg også over de som skal sitte heeeeelt inntil meg da jeg reiser kollektiv.Enda det er er andre ledige plasser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonselgere som ringer meg midt i arbeidstiden sier at jeg er heldig, ettersom de har et skikkelig godt tilbud til meg...

:rasende:



Anonymous poster hash: 9c7e7...827
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unger, finnes ingenting sjarmerende med de på offentlige steder



Anonymous poster hash: 386a6...854
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier -Schøtt...
Eller som ikke har fått med seg eller forstår hvordan ting skal uttales :fnise:


547518_539739406065552_1940773261_n.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Edit: Heter det forresten smileys når de er sure? :P

Sureys? :fnise:

Irriterer meg over bloggere som nevner sin kjære/den fantastiske kjærsten sin i annenhver setning.

Endret av Ung tøff mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Når jeg selv betaler for det jeg skal ha, ser jeg ikke problemet med å si "jeg SKAL ha".

Uhøflige butikkansatte irriterer meg ;)

enig. Jeg ber ikke høflig om vær så snill å få noe som jeg må betale for. Det er den butikkansatte som skal være ydmyk og takknemlig for at de får solgt noe.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Treige folk som går i klynge. Enten får de få opp farta eller så kan de lage vei for oss som går litt raskere. Er så drita lei av at rulletrapper og smale ganger skal fylles opp med Ola Dunk. Forbanna tullinger,

Ja også har vi de som skal sutre hele tida. De står foran deg i kassa og sutrer til butikkansatte om ditten og datten. Der står jeg og tenker "betal og pell deg vekk. Det er andre i denne køen, som for øvrig er alt for lang"

Ja også hva med disse småungene som tryner og begynner å grine. ææææ hater høylytte dverger og foreldrene står der som to tullinger. Hadde det vært meg så hadde jeg hatt en melkesjokolade på innerlomma. Den såkalte anti-hyl-grine MÆMMÆ sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier -Schøtt...

Eller som ikke har fått med seg eller forstår hvordan ting skal uttales :fnise:

547518_539739406065552_1940773261_n.jpg

Hva sier du da om det viser seg å være en hørselshemmet du snakker med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker i kollektivtrafikken. Det er så mange idioter uten folkeskikk! Mitt største irritasjonsmoment i hverdagen, definitivt. Vel, egentlig alle uten folkeskikk. Hårreisende hvor mange det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...