Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg grusomt mye over meg selv, faktisk. Jeg oppfører meg på en måte jeg ikke vil, og dette skal endres på! Jeg blir så sint på meg selv, over at jeg er så usikker på meg selv at jeg heller trekker meg tilbake enn å gjøre noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle småbarnsmødre? Jeg er en småbarnsmor og jeg verken tror jeg eier fortauet, snakker igrunn mer om andre ting enn barn når jeg er sammen med venner, og både jobber og studerer. Er intressert i både politikk, psykologi og trening. Skjønner ikke hvorfor jeg skal være irriterende kun fordi jeg har barn

Nei, mer de som tror at hele verden dreier seg om dem og at de krever å bli tatt hensyn til fordi de har fått barn. Barnevognmafiaen som bretter seg ut på fortauet, som slenger ut brystet i full offentlighet for å amme ungen sin, skifter bleier akkuratt hvor det passer dem, de som krever å få justert turnusen sin fordi det passer deres hverdag bedre uten å ta hensyn til at barnløse kollegaer også har et sosialliv, overvektige mødre som vræler om 'strekkmerker? Nei, jeg er en jævla tiger som har fortjent stripene mine og blablabla' og....ja. stopper her.

Så som sagt, ikke alle småbarnsmødre. Kun de som holder på sånn som jeg nettopp beskrev. Dessverre så virker det som at disse tilhører flertallet, så jeg har en tendens til å dra alle under samme kam.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir litt som når folk sier/skriver "ikke den smarteste kniven i skuffen".... godegud. kniver har ikke intelligens.... :murvegg:

Er ikke det korrekte uttrykket: "den skarpeste kniven i skuffen"? Folk som skriver den

"smarteste kniven" har jo nettopp bevist at de ikke er den skarpeste akkurat.... :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Er ikke det korrekte uttrykket: "den skarpeste kniven i skuffen"? Folk som skriver den

"smarteste kniven" har jo nettopp bevist at de ikke er den skarpeste akkurat.... :fnise:

NETTOPP !! :klaske:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er ikke det korrekte uttrykket: "den skarpeste kniven i skuffen"? Folk som skriver den

"smarteste kniven" har jo nettopp bevist at de ikke er den skarpeste akkurat.... :fnise:

Haha. Føler det er sånn paradise hotel ordtak hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

At det er sport på tv hele helgen alle helger. Har en mann som liker all slags sport og må få med seg det meste, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Alarmer. Hater alarmer. Våkner alltid før vekkeklokka. Men andre,som bil-alarmer er verst. Hater den intense ekle lyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kaller seg stolt "gamer" ,sier de spiller alt, men i virkeligheten bare spiller facebook spill.

Folk som kjøper f.eks pacman relaterte ting, men aner ikke hva pacman er...

Husker jeg ei venninne kjøpte ei tshorte med 1337 på, når jeg spurte om det så var det rett og slett "Det ser jo kult ut daaa <3<3<3alle andre jeg kjenner liker det også :D" når jeg spurte om hun visste hva det betydde så var svaret "1337..det er jo bare ett nummer *doh"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kaller seg stolt "gamer" ,sier de spiller alt, men i virkeligheten bare spiller facebook spill.

Folk som kjøper f.eks pacman relaterte ting, men aner ikke hva pacman er...

Husker jeg ei venninne kjøpte ei tshorte med 1337 på, når jeg spurte om det så var det rett og slett "Det ser jo kult ut daaa <3<3<3alle andre jeg kjenner liker det også :D" når jeg spurte om hun visste hva det betydde så var svaret "1337..det er jo bare ett nummer *doh"

Ja, huff så dum hun er. :ironi:

Anonymous poster hash: 54f64...85e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kaller seg stolt "gamer" ,sier de spiller alt, men i virkeligheten bare spiller facebook spill.

Folk som kjøper f.eks pacman relaterte ting, men aner ikke hva pacman er...

Husker jeg ei venninne kjøpte ei tshorte med 1337 på, når jeg spurte om det så var det rett og slett "Det ser jo kult ut daaa <3<3<3alle andre jeg kjenner liker det også :D" når jeg spurte om hun visste hva det betydde så var svaret "1337..det er jo bare ett nummer *doh"

Kanskje vi har samme venninne ;-)

Liker brukernavnet ditt btw!

Anonymous poster hash: a631f...7d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal forandre på meg. F.eks vil de jeg skal ha en annen hårfarge enn jeg har, sitte på en annen måte, komme på besøk når jeg ikke vil, burde gjøre det og det. Jeg ender opp med å gjøre det motsatte, den som prøver å forandre meg får fort lære at det ikke går. Noen tror da at de kan kjefte meg til å gjøre det, men jeg bare står der upåvirket akkurat som om jeg skulle sett på vinden blåse i trærne. Blir veldig provosert av mennesker som har veldig sterke meninger om hvordan JEG skal leve livet mitt og se ut.

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Folk som kaller seg stolt "gamer" ,sier de spiller alt, men i virkeligheten bare spiller facebook spill.

Folk som kjøper f.eks pacman relaterte ting, men aner ikke hva pacman er...

Husker jeg ei venninne kjøpte ei tshorte med 1337 på, når jeg spurte om det så var det rett og slett "Det ser jo kult ut daaa <3<3<3alle andre jeg kjenner liker det også :D" når jeg spurte om hun visste hva det betydde så var svaret "1337..det er jo bare ett nummer *doh"

Haha, så enig.

Har ei på vennelisten som visstnok har skjønt at det nå er kult å være gamer, og poster bilder av hvordan en gamergirl er og diverse spillrelaterte bilder osv.

Når jeg da kommenterer bildene og starter en diskusjon så kommer det frem at hun ikke spiller særlig annet enn Sims og facebookspill

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, huff så dum hun er. :ironi:

Anonymous poster hash: 54f64...85e

Ehm ja jeg synes hun faktisk er dum, når jeg sier "Leet/elite" ang. de numrene, men hun sier det ikke som 1337-leet, men enten som ett tusen tre hundre og trettisju, eller som tretten trettisju :P

og når jeg da sier Leet/elite så aner hun ikke hva jeg prater om :P

ikke en gang hvor det stammer ifra :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytting. Må gå i sikksakk for å unngå å skli rundt på svære snørrklyser som folk legger igjen ALLE STEDER! Må du spytte - spytt i en hekk eller et lignende passende sted. Jeg syns ikke det er hyggelig å få slimet ditt under mine skosåler.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigging med press på samvittigheten. Fikk brev fra Norsk luftambulanse med følgende tekst (forkortet)

Alvorlig trafikkulykke i *min by*

- flere biler involvert - hardt skadde personer - en sitter fastklemt i vraket - luftambulansen er på vei, men vil de nå frem i tide?

*Tekst, tigging om hvorfor de absolutt må få mine surt opptente penger*

Som medlem gjør du *min by* tryggere - for deg og ikke minst de som står deg nær.

Ærlig talt, hvis noen kommer til meg og legger frem en sakelig begrunnelse kan det godt tenkes at de får penger hvis jeg ser at jeg har råd til å bli giver. Men når de kommer med press av typen "ånei, tenk om vi ikke kan hjelpe dine kjære fordi at du ikke gir oss penger!" da får de ingenting!

Grrrr.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Irriterer meg igrunn over alle som klager på vekta. Spesielt om de ikke har grunn for det. Kan ikke folk bare være fornøyd med seg selv? Og så irriterer jeg meg over kostholdsfreaker som forbyr seg selv å spise ting for giid a meg så usunt og som får dårlig samvittighet av en sjelden gang å skeie ut. Blir gæren av sånne folk.

Også folk som syter over at de ikke klarer å gjøre noe med vekta uansett hva de gjør! For det å jogge i 20 minutter en gang i uka er så hardt lizzom. Også står de i køen på McDonalds en halvtime etter de har sutret over bilringen sin. Get a grip.

Men kostholdsfreaker er det verste da, spesielt de som får et kick av å kritisere mat mens du står der og er i ferd med å spise en sjokolade eller noe annet godt. De spiste en rute med melkesjokolade forrige måned, da kan de selvsagt ikke spise noe usunt på en stund. Greit nok at man har et strengt regime angånde hva man putter i seg, om man f.eks har kuttet ut sukker eller meieriprodukter, men ikke stå der og grin over hva andre spiser :sinnatagg:

Har en venninne som er veganer, og jeg glemmer av og til at hun har en annen kostholdsfilosofi enn med, nemlig fordi hun holder det for seg selv og sjelden nevner det. Jeg kan sitte foran henne og spise en biff, og hun hever ikke øyenbrynet engang. Det hadde jeg foretrukket av alle mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også folk som syter over at de ikke klarer å gjøre noe med vekta uansett hva de gjør! For det å jogge i 20 minutter en gang i uka er så hardt lizzom. Også står de i køen på McDonalds en halvtime etter de har sutret over bilringen sin. Get a grip.

:fnise:

Minner meg om ei dame i Miami, hun skulle ha dobbel big mac cheeseburger,dobbel fries, 2 shakes, "and oh...a diet coke please, i'm on a diet" >.<

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Spytting. Må gå i sikksakk for å unngå å skli rundt på svære snørrklyser som folk legger igjen ALLE STEDER! Må du spytte - spytt i en hekk eller et lignende passende sted. Jeg syns ikke det er hyggelig å få slimet ditt under mine skosåler.

æsj ja. Itrolig kvalmt. Svelg nå ned spyttet istedet for å spytte overalt. Nasty uvane
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

:fnise:

Minner meg om ei dame i Miami, hun skulle ha dobbel big mac cheeseburger,dobbel fries, 2 shakes, "and oh...a diet coke please, i'm on a diet" >.<

Haha, ja, artig hvordan folk tenker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...